Festiwal SEO 2023 Katowice

Festiwal SEO 2023 Katowice by WhitePress

Prezentacje – Pobierz wersje PDF

PDF: 85 MB

Festiwal SEO odbędzie się 13 października 2023 roku w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Jest to konferencja SEO o najdłuższej historii, największym zasięgu i najwyższym znaczeniu w branży. Podczas tego wydarzenia eksperci prezentują ciekawe studia przypadków, dzielą się najnowszymi informacjami na temat marketingu w Google oraz prezentują własne analizy i wyniki. Konferencja przyciąga setki uczestników zainteresowanych tematyką SEO.

Jedenasta edycja Festiwalu SEO, odbędzie się w nowoczesnym kompleksie kongresowym w bezpośrednim sąsiedztwie katowickiego Spodka. Każdego roku setki osób odwiedzają Festiwal SEO, a w tym obiekcie będzie można usłyszeć i zobaczyć program w komfortowej sali.

Od jedenastu lat, każdego roku gościmy kilkudziesięciu doświadczonych specjalistów i specjalistek, którzy dzielą się swoją wiedzą, ciekawymi przykładami i niekiedy wizjonerskim spojrzeniem na SEO. W tym roku jedenasta edycja Festiwalu SEO, będzie sceną dla kilkunastu praktyków, którzy w zdecydowanej większości, będę debiutować przed katowicką publicznością. Poniżej przedstawiam tych, którzy już potwierdzili swoją obecność.

Poprzednia edycja

Zaproszeni prelegenci

Mateusz Markiel

MATEUSZ MARKIEL

Specjalista SEO z prawie 10 letnim doświadczeniem. Swoją przygodę zaczął w Rankomat.pl, wtedy jeszcze porównywarce ubezpieczeń komunikacyjnych. Przez te lata nabierał doświadczenia w pracy z mniejszymi i większymi podmiotami. Od listopada 2021 roku realizuje kampanie SEO w Agencji 4PEOPLE.

 
Michał Pustuł

MICHAŁ PUSTUŁ

Head of SEO w Cube Group od 2021 roku. Od ponad 8 lat związany z branżą marketingową początkowo zajmując się planowaniem strategii wielokanałowych w ramach działań new business. W SEO najważniejsze jest dla niego połączenie go z innymi kanałami w spójną strategię i osiąganie maksymalnych wyników tam gdzie są możliwe. Prywatnie fan nowych technologii i gracz.

 
Mateusz Malinowski

MATEUSZ MALINOWSKI

Jestem Dyrektorem SEO w Fabryce Marketingu. Zajmuję się tworzeniem kompleksowych strategii SEO oraz audytami, rekomendacjami content marketingowymi, czy procesem linkbuilding’u. Swoim doświadczeniem dzielę się w trakcie szkoleń, konferencji i meet up’ów. Zająłem 2. miejsce na I<3marketing i 3. miejsce na semKRK. Jestem również pomysłodawcą warszawskiego MeetUp 404, czyli spotkań dla specjalistów z zakresu pozycjonowania. Od 2 lat zgłębiam możliwości AI, szczególnie w kontekście contentu i wykorzystania w SEO. Jestem fanem ułatwiania sobie życia, a w sztucznej inteligencji upatruję skutecznej realizacji, bez straty na jakości wykonywanej pracy.

 
Paweł Więcko

PAWEŁ WIĘCKO

Starszy specjalista SEO i koordynator działu Marketingu Internetowego w agencji Widoczni. Wiedza z zakresu HTML, CSS, JS pomaga mu w codziennych zadaniach. Pasjonat AI. Paweł kieruje wewnętrznym projektem rozwojowym AI.Pracuje nad tworzeniem narzędzi opartych o sztuczną inteligencję, które usprawnią pracę specjalistów SEO. Skupia się na testowaniu i dostosowywaniu zapytań, aby generować jak najwyższej jakości wyniki.

 
Rafał Borowiec

RAFAŁ BOROWIEC

Ekspert SEO w Largo.pro i Raisead.com. Posiada 13 letnie doświadczenie w SEO. Miał okazję pracować z barwną gamą klientów od małych lokalnych usługodawców do wiodących ogólnokrajowych marek. Posiada 7 letnie doświadczenie w SEO Afiljacyjnym w 30 krajach. W swoich działacniach koncentruje się równie mocno na przynoszeniu konwertującego ruchu jak i doświadczeniach użytkownika na stronie. Pasjonat Data Driven SEO.

 
Anna Zaborowska

ANNA ZABOROWSKA

Specjalistka SEO content marketingu. Od 2019 związana z Performance Media, planuje i realizuje strategie contentowe dla największych brandów oraz szkoli z zakresu webwritingu. Zaczynała od pracy wydawniczej oraz freelance copywritingu, zna od podszewki każdy etap pracy nad tekstem. Łączy wykształcenie językoznawcze i zamiłowanie do pisania z praktyczną wiedzą SEO.

 
Damian Hliwa

DAMIAN HLIWA

Przez kilka lat swojej kariery w SEO, Damian przeszedł przez wiele stanowisk. Rozpoczynając od stażu, przez team leadera na head of SEO kończąc, a obecnie pracuje w Delante. W ciągu tych lat główną specjalizacją było i nadal pozostaje SEO i audyty techniczne, jednak nie obce są mu również kampanie linkbuildingowe czy contentowe. W swojej pracy najbardziej lubi przyczyniać się i następnie obserwować, jak biznes klienta rośnie – czy to pod kątem widoczności, ruchu lub przychodów. W codziennej pracy wychodzi z założenia, że proces pozycjonowania jest podobny do budowy domu – należy zacząć od solidnych fundamentów (audyt i optymalizacja), zadbać o wykończenie (content i linkbuilding), oraz zwracać coraz większą uwagę na wygodę korzystania i użyteczność (UX). Po godzinach filmowiec i fotograf jako tzw. one-man-army, miłośnik dobrej kawy parzonej metodami wszelakimi, polskich gór i kolarstwa.

 
Paweł Gontarek

PAWEŁ GONTAREK

Od wielu lat aktywnie uczestniczy w życiu społeczności SEO. Ukończył Politechnikę Warszawską oraz Uniwersytet SWPS na kierunku User Experience Design. Z wykształcenia informatyk, z zamiłowania seowiec. W pracy skupia się przede wszystkim na audytach seo. Interesuje się UX. Chętnie dzieli się wiedzą. Od 2010 r. prowadzi blog zgred.pl. Obecnie pracuje jako freelancer oraz prowadzi małą agencję Semgence.

 
Grzegorz Świerk

GRZEGORZ ŚWIERK

Ekspert SEO z namiętnością do nowych technologii. Założyciel agencji Supremum SEO oraz Midero z 17-letnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego. Pomimo rozszerzenia oferty usług o inne obszary biznesu, SEO nadal zajmuje szczególne miejsce w jego sercu. Łączy w sobie głęboką wiedzę w dziedzinie optymalizacji witryn z umiejętnością wykorzystania najnowszych technologii.

 
Sebastian Heymann

SEBASTIAN HEYMANN

Specjalista SEO RiD. Specjalista od inżynierii odwrotnej w SEO. Człowiek od trudnych pytań i do trudnych pytań. Współtwórca narzędzia Link Planner. Twórca jedynego szkolenia z Google Search Console. Uwielbia podważać, kwestionować, testować oraz kreować publiczne debaty. SEO i analiza danych to jego pasje, którymi uwielbia się dzielić z innymi.

 

Tematy prezentacji

Większość tematów jest nadal w fazie dopracowywania (jeszcze jest sporo czasu), a kilka oczekuje na uzyskanie zgód biznesowych, co oznacza, że pełny opis będzie dostępny wkrótce. Tymczasem, poniżej znajduje się to, co już zostało ustalone.

1. OpenAI, playground i API w służbie SEOwcom

W prezentacji poruszona zostanie kwestia realnych oszczędności czasu i pieniędzy dzięki zwykłej „rozmowie z AI”. Zabaczymy, jak wspomóc się AI podczas codziennych zadań w kampaniach SEO.

2. AI w codziennej pracy specjalisty SEO – hit czy kit?

Prezentacja pokaże praktyczne zastosowanie AI w codziennej pracy i automatyzacji różnych procesów SEO.

3. Hackathon AI: Szybkie i szalone projekty marketingowe dla e-commerce

Przegląd kreatywnych i innowacyjnych projektów marketingowych, które udało się zainicjować. Poznacie techniki i narzędzia wykorzystujące Open AI, studia przypadków przedstawiające konkretne przyspieszenia projektów e-commerce i personalizacji doświadczenia zakupowego. I nie, nie chodzi o użycie czatu GPT do pisania treści na podstrony. Przygotujcie się na fascynującą podróż. Odkryjcie jak sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować proces wdrażania projektów e-commerce.

4. Jak utrzymać wysoką marżę dzięki SEO, kiedy wszystko wokół drożeje?

Niemal każdy przedsiębiorca staje w ostatnich latach przed dynamicznie rosnącymi kosztami prowadzenia działalności. Im wyższe utrzymanie biznesu tym uważniej muszą oni analizować rentowność działań marketingowych. Niewielu jednak traktuje SEO jako narzędzie do optymalizacji kosztów. W prezentacji opowiem jak z pozycjonowania uczynić bijące serce całej strategii marketingowej i jak długofalowo budować ścieżki zakupowe onsite i offsite z uwzględnieniem wszystkich kanałów w jakich prowadzone są działania marketingowe. Pokażę także, że na wyniki SEO nie trzeba czekać długimi miesiącami.

5. Elementy tekstu budujące zaangażowanie czytelnika. Konwersacyjność i ludzki język w dobie AI

Dlaczego jedne teksty tylko skanujemy, a w innych się zanurzamy? Z tej prezentacji dowiesz się, jak zmienić ciąg znaków we wciągającą rozmowę i jak nadać treściom bardziej ludzkiego charakteru – nawet jeśli współautorem jest chat GPT.

6. Depresja seowca

Dzieciaki to wdzięczny temat do pisania treści bo można wszystko, ale czy zawsze i wszędzie? Które treści pomagają, a które są przeszkodą w poszukiwaniu informacji. Jaki content stworzyć aby pomagał?

7. Wróżyć czy liczyć? Jak być wróżką data-driven – o przewidywalności wyników i estymowaniu efektów

Wystąpienie będzie mówiło o tworzeniu i przedstawianiu estymacji klientowi, a następnie wykorzystanie tej estymacji w trakcie współpracy z klientem, aby pokazać mu, jak wygląda nasza „droga”. Będą przedstawione także różne sposoby estymowania, które zależą od tego, kto taką estymację przygotowuje (specjalista seo, sprzedawca, marketingowiec).

8. Czy AI to tylko copywriting?

Dążeniem większości populacji jest poprawa jakości życia. Może to się objawiać nie tylko przez gromadzenie dóbr materialnych, ale również ułatwianie sobie codziennych zadań. Takiego ułatwienia w pracy SEOwcy upatrują w AI, głównie pod kątem tworzenia contentu. Jednak do czego jeszcze można użyć sztucznej inteligencji? Do czego jeszcze użyć narzędzi wykorzystujących technologię (nie tylko ChatGPT), dodatkowo wchodzą nowe możliwości z pluginami analizującymi aspekty SEO, plus ciekawe i niestandardowe prompty.

9. Jak będziesz starszy to zrozumiesz! Czyli kiedy przekazywana jest reputacja…?

Usłyszymy o tym jak Google przetwarza linki i kiedy naprawdę zaczynają one działać na Twoje SEO. Jakie popełniamy błędy przy analizach i dlaczego źródło pozyskania linka to nie wszystk

10. Zaawansowane techniki linkowania wewnętrznego w SEO

W tej prezentacji usłyszysz odpowiedzi na następujące pytania: Jak analizować linkowanie wewnętrzne na stronie używając narzędzi ( GSC / Screaming Frog / Google Docs / Machine Learning)? Jak znaleźć pasujące podstrony do linkowania ( małe i średnie strony oraz e-commerce) i jak to wykonać ręcznie i w dużej skali? Jak skutecznie budować klastry tematyczne i mierzyć ich wydajność? oraz Jak mierzyć efekty w linkowaniu wewnętrznym i jak je zaraportować ( Wykorzystanie GSC / GA4 / Looker Studio)?

Ramowy plan

13:00 – 14:45 – Rejestracja
14:45 – 15:00 – Sławomir Borowy „Powitanie”

15:00 – 16:30 – Sesja I

Michał Pustuł – Jak utrzymać wysoką marżę dzięki SEO, kiedy wszystko wokół drożeje?
Rafał Borowiec – Zaawansowane techniki linkowania wewnętrznego w SEO
Sebastian Heymann – Jak będziesz starszy to zrozumiesz! Czyli kiedy przekazywana jest reputacja…?

16:30 – 17:15 – I Przerwa kawowa i bufet przekąsek*

17:15 – 18:45 – Sesja II

Mateusz Malinowski– Czy AI to tylko copywriting?
Mateusz Markiel – OpenAI, playground i API w służbie SEOwcom
Grzegorz Świerk – Hackathon AI: Szybkie i szalone projekty marketingowe dla e-commerce
Paweł Więcko – AI w codziennej pracy specjalisty SEO – hit czy kit?

18:45 – 19:30 – II Przerwa kawowa i bufet przekąsek*

19:30 – 21:00 – Sesja III

Paweł Gontarek – Depresja seowca
Anna Zaborowska – Elementy tekstu budujące zaangażowanie czytelnika. Konwersacyjność i ludzki język w dobie AI
Damian Hliwa – Wróżyć czy liczyć? Jak być wróżką data-driven – o przewidywalności wyników i estymowaniu efektów

21:00 – Afterparty – świętujemy wspólnie 10-lecie Festiwalu SEO i WhitePress® w klubie City Pub Katowice

City Pub Katowice, ul. 3 Maja 23. Do wejścia do pubu będzie uprawniała opaska konferencyjna oraz wcześniejsza informacja o uczestnictwie.

Sponsor tytularny

WhitePress®

Platforma WhitePress® wspiera działania content marketingowe, SEO oraz influencer marketingowe. Dostarczamy partnerom narzędzia automatyzujące proces zamawiania, dystrybucji oraz analityki treści. Działamy na 30 rynkach, oferując publikację na ponad 70 tysiącach portali. Dzięki połączeniu z Senuto w platformie szczegółowo przeanalizujesz widoczność swoich publikacji. Ponad 50 parametrów wyszukiwania oraz integracja z SEMSTORM, Senuto, Majestic i Ahrefs pozwalają wybrać najlepsze miejsca na publikację contentu.

Nasze usługi są skierowane przede wszystkim do działów marketingu, agencji interaktywnych, SEO i PR oraz domów mediowych. Łączymy reklamodawców z wydawcami, copywriterami i dziennikarzami, a także influencerami. Nie konkurujemy z partnerami i działamy na jasnych zasadach. Wraz z Senuto uruchomiliśmy innowacyjne i rewolucyjne narzędzie automatyzujące proces publikacji – AI Media Planner. Link building i Digital PR nigdy nie był prostszy! Co to oznacza? 10-krotnie szybszą dystrybucję contentu, wybór optymalnych portali, większa kontrola linkowania oraz generowanie wytycznych dla copywriterów przez sztuczną inteligencję.

 

Sponsor przerwy kawowej

semstorm

SEMSTORM to kompleksowa platforma do SEO i content marketingu, z której korzysta już 68 000 użytkowników. Dzięki 5 narzędziom ustalisz kierunek działań, poprawisz wyniki w wyszukiwarce oraz ułatwisz sobie codzienną pracę z treścią.

Znajdziesz tu Asystenta Contentu – edytor SEO, którego działanie bazuje na analizach NLP oraz sztucznej inteligencji. AI określi dla Ciebie najlepsze parametry dla publikacji, wyciągnie frazy z konkurencyjnych stron, a nawet wygeneruje teksty.

Dodatkowo w analizach stron, raportach słów kluczowych oraz audytach znajdziesz strategiczne informacje, potrzebne do lepszej optymalizacji strony on-site i off-site.

Sponsorzy

Orion Media Group

ORION MEDIA GROUP to dom mediowy kompleksowo zajmujący się content marketingiem, specjalizujący się w planowaniu i zakupie mediów. Zespół Orion Media Group składa się z doświadczonych profesjonalistów, którzy posiadają wiedzę i umiejętności zdobyte podczas pracy w renomowanych domach mediowych, sieciach reklamowych oraz wydawnictwach. Firma oferuje szeroki zakres usług z zakresu marketingu internetowego, w tym content marketingu i link buildingu dla firm w wersji PREMIUM. Orion Media Group skupia się na potrzebach swoich klientów i dąży do osiągnięcia sukcesu ich firm.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, firma doskonale wie, że niemożliwe nie istnieje i potrafi osiągnąć wszystko. Ich podejście jest strategiczne i nieszablonowe, co umożliwia im planowanie i przeprowadzanie skutecznych i interesujących kampanii reklamowych. Orion Media Group ma szerokie portfolio, które obejmuje ponad 600 własnych serwisów internetowych i ponad 45 000 serwisów zewnętrznych. Orion Media Group współpracowała z wieloma markami, zarówno małymi firmami, jak i potentatami w branży. Partnerskie relacje i sukces klientów są dla nich najważniejsze.

contentation.

Platforma Link Buildingowa Contentation to miejsce, w którym zamówisz publikację artykułów sponsorowanych wraz z linkami follow na jednej z 1000 dostępnych na platformie stron. To czego możecie oczekiwać to najwyższej jakości blogi oraz mikroblogi, budowane na wygasłych domenach, posiadające korzystne ratio linków przychodzących do wychodzących. Cenowo każdy znajdzie coś dopasowanego do możliwości budżetowych klientów.

Platforma Contentation umożliwia zamówienie publikacji wraz z napisaniem artykułu, automatyczne zgłaszanie artykułów do indeksacji, dostęp do naszej własnej bazy stron, które tworzymy i którymi zarządzamy, bardzo szybką realizację zleceń w tym samym dniu, w którym artykuł zostaje dodany do panelu. Dodatkowo oferujemy pełne wsparcie przy wyborze domen i wsparcie przy prowadzeniu działań link buildingowych z wykorzystaniem naszej platformy.

 
Contadu

CONTADU platforma Content Intelligence, pozwalająca na planowanie i tworzenie treści w oparciu o modele semantyczne, dane z wyników wyszukiwania oraz analizę konkurencji. W kilka minut określ w jaki sposób konkurencja zdobywa ruch, na jakich tematach się koncentruje i jak możesz zaplanować działania które dostarczą lepsze wyniki.

CONTADU zawiera 2 podstawowe moduły do pracy z tekstami: “Content Strategy” i “Content Writer” oraz moduły do zarządzania i raportowania. Synchronizacja z Google Analytics i Google Search Console, współpraca zespołu na poziomie projektów i zadań oraz raportowania czynią z CONTADU narzędzie które oszczędza godziny pracy.

 
Linkhouse

Linkhouse to platforma link buildingu i content marketingu, na której możesz zakupić artykuły sponsorowane. Głównym obszarem działalności jest wsparcie współpracy pomiędzy wydawcami internetowymi, a reklamodawcami która przekłada się na poprawę pozycji witryn w wyszukiwarkach internetowych. Ci pierwsi otrzymują oferty publikacji na swoich stronach, zaś ci drudzy mogą je przeglądać i zakupić publikacje, które spełniają ich wymagania.

Linkhouse to jednak znacznie więcej niż zwykła platforma z ofertami. Klienci otrzymują także dostęp do regularnie aktualizowanych statystyk, pozwalających na weryfikację opłacalności i atrakcyjności oferty, a także dostęp do wielu narzędzi umożliwiających im codzienną pracę. Zaczynali jako sklep SEO, a obecnie oferują wszystkie usługi, które wiążą się z link buildingiem.

Senuto

Senuto to aplikacja do SEO i content marketingu, tworzona i rozwijana w Polsce od 2015 roku. Dziś Senuto składa się z 6 głównych modułów i kilkunastu narzędzi, z których na co dzień korzystają dziesiątki tysięcy użytkowników w Polsce i na świecie. Specjalistom SEO Senuto dostarcza bezcennych danych do pozycjonowania stron, a copywriterom i content managerom pomaga planować, pisać i monitorować treści – tak, aby przedostały się na topowe pozycje w Google.

Partnerzy marketingowi

Delante

Delante jest partnerem marketingowym Festiwalu SEO w Krakowie oraz w Małopolsce. Jako agencja marketingu internetowego, zrzesza zespół doświadczonych profesjonalistów specjalizujących się w SEO i kampaniach Google Ads. Od 2014 roku buduje markę, dostarczając swoim klientom na całym świecie usługi zwiększające ich widoczność w Google, ruch na stronie i konwersję. Dumnie nosi tytuł certyfikowanego partnera Google, co potwierdza jej status lidera w branży.

W ramach swoich działań, Delante zdobyło doświadczenie w obszarze współpracy z klientami z ponad 20 krajów i z różnych branż, nawet tych najbardziej wymagających, na 4 kontynentach. Zrealizowało projekty dla takich marek jak Ceneo, Ziaja, Notino, Dr. Irena Eris, Znak, Coco Glam, Promees czy Omnipack. Ich osiągnięcia są potwierdzone przez liczne międzynarodowe wyróżnienia, w tym nominacje do 4 prestiżowych nagród: European Search Awards, Global Search Awards, Global Agency Awards, International Performance Marketing Awards w 2020 roku. Zostało również uznane przez portal Clutch jako jedna z najlepszych firm B2B w Polsce.

 
Semgence

Semgence jest partnerem marketingowym Festiwalu SEO w Warszawie oraz na Mazowszu. Semgence to agencja marketingowa specjalizująca się w dziedzinie SEO i SEM. Oferuje kompleksowe usługi związane z pozycjonowaniem stron internetowych oraz sklepów online. Ich wiedza i doświadczenie pozwalają podnieść pozycję stron klientów i przyciągnąć nowych klientów.

Agencja skupia się na audycie SEO i optymalizacji stron, analizie treści pod kątem wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania oraz pozycjonowaniu long tail. Organizują również szkolenia dla właścicieli firm i pracowników, aby rozwijać ich wiedzę z zakresu SEO. Oferują również konsultacje, podczas których ustalają strategię działań i podejmują decyzje mające na celu osiągnięcie oczekiwanych efektów. Agencja Semgence to zespół specjalistów, posiadających bogate doświadczenie w branży SEO i SEM. Współpracują z wieloma markami i zapewniają transparentne działania oraz elastyczność.

 
Publikacja.com

Publikacja.com jest partnerem marketingowym Festiwalu SEO w Gdańsku i Pomorskim. Publikacja.com to butikowa sieć kilkudziesięciu portali contentowych, które generują 7 milionów ruchu organicznego rocznie. Wyróżniają się na tle konkurencji nieprzerwanie rosnącą widocznością, dużym ruchem i bogatym oraz stale rozwijanym profilem linków.

Publikacja.com oferuje możliwość publikacji artykułów sponsorowanych na wysokiej jakości portalach, które wzmocnią linkowane strony i pozwolą zdobywać coraz wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.

 
Vertical SEO

Vertical SEO to Agencja SEO/SXO Łukasza Rogali i właściciel sieci mocnych linków dla Waszych stron internetowych PBN 2.0

 

Akredytacja DIMAQ

dimaq
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymają punkty recertyfikacyjne. Uczestnik otrzyma 10 punktów DIMAQ. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska. Więcej informacji TUTAJ.
 
 

Dojazd i parking

Parking MCK Katowice
Katowice są dobrze skomunikowane z innymi miastami w Polsce. Przebiegają tędy dwie autostrady A1 i A4, które przecinają aglomerację śląską wzdłuż i wszerz, są także drogi ekspresowe S1, S81, S86 i Drogowa Trasa Średnicowa, która przebiega obok Spodka i MCK Katowice. Jeśli jedziesz samochodem to możesz zaparkować go na jednym z kilku parkingów otaczających MCK Katowice. Zobacz obok mapę parkingów wokół MCK. Parkingi SK1, SK2 i SK3 są dostępne dla uczestników. Przy wjeździe należy pobrać bilet i przed wyjazdem opłacić go w parkometrze, następnie przy wyjeździe zeskanować opłacony bilet, by szlaban parkingu podniósł się automatycznie. Parking jest płatny do godziny 17:00 w piątek. Opłata parkingowa wynosi: 5 zł/h dla posiadaczy Katowickiej Karty Mieszkańca, 10 zł/h dla pozostałych użytkowników.
 
 

Festiwal SEO 2023 Katowice

Festiwal SEO 2023 Katowice

Festiwal SEO odbędzie się 13 października 2023 roku, w obiekcie Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach, obok Spodka (Plac Sławika i Antalla 1, 40-166 Katowice). Sala Audytorium, wejście C od ulicy Olimpijskiej. Program wystąpień rozpocznie się o godzinie 14:45, obiekt będzie otwarty od 13:00. Do biletu jest wystawiana faktura VAT. Jeśli nie przychodzi email z potwierdzeniem zamówienia, sprawdź folder SPAM.

  • Pierwsza pula – 250 biletów w cenie 347 zł netto (426,81 z VAT)
  • Druga pula – 250 biletów w cenie 447 zł netto (549,81 z VAT)

* W ramach przerwy kawowej będzie do dyspozycji kilka typów kawy z ekspresu, herbaty czarne, zielone, owocowe oraz suszone zioła, woda mineralna gazowana i niegazowana oraz kanapki na bagietce przebite szpadką (1. z łososiem wędzonym, serkiem Philadelphia, rukolą i pomidorkiem koktajlowym, 2. z sałatą radicho podawana z grillowanym kurczakiem i majonezem, 3. z sałatą rukolą wypchana serem brie, pomidorami i zielonym ogórkiem).