Optymalizacja sklepów internetowych – Szkolenie w Warszawie

Optymalizacja sklepów internetowych

Szkolenie w Warszawie jest z zakresu optymalizacji i pozycjonowania sklepów internetowych. Organizowane przez nas szkolenia cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem, sala jest zawsze wypełniona uczestnikami, którzy przyjeżdżają z całej Polski aby wziąć udział w tych nieprzeciętnym wydarzeniu. Przyszedł czas na zorganizowanie następnego.

Sklepy internetowe stale zwiększają swój zasięg i sprzedaż. Każdego dnia, tygodnia i miesiąca coraz więcej osób dokonuje zakupów online. Sklep internetowy posiada duże możliwości optymalizacji w wielu obszarach zarówno technicznych jak i użyteczności.

Przygotowany program szkolenia wychodzi na przeciw oczekiwaniom właścicieli sklepów, którzy chcą aby cieszyły się one stale rosnącą popularnością i ruchem organicznym z wyszukiwarki. Tak samo ze szkolenia skorzystają specjaliści, którzy na co dzień pracują w agencjach i zajmują się optymalizacją oraz pozycjonowaniem wielu sklepów internetowych, a także działy inhouse średnich i dużych sklepów internetowych. Zasadniczo program szkolenia odpowiada na pytania jak wypromować sklep internetowy i jak promować sklep internetowy.

Program – optymalizacja sklepu internetowego

  1. Strona główna sklepu internetowego
  2. Kategorie produktów
    1. kafelki produktowe
    2. warianty cenowe i kolorystyczne
    3. treści opisu kategorii i listingów
    4. limit indeksowania kodu HTML
  3. Karty produktowe
    1. produkty wielowariantowe
    2. dane strukturalne
    3. opis produktu, zdjęcia i nagłówki
    4. produkty substytucyjne i komplementarne
    5. parametry techniczne produktu
    6. opinie o produkcie
    7. szablony opisów meta
    8. linkowanie wewnętrzne
    9. produkty wycofane i nieaktywne
  4. Strony producentów
    1. linkowanie wewnętrzne
    2. opisy
  5. Menu nawigacyjne
    1. dekstop
    2. mobilne
    3. okruszkowe
  6. Blog i aktualności w sklepie
  7. Optymalizacja techniczna
    1. filtrowanie i nawigacja facetowa
    2. adresy URL i adresy kanoniczne
    3. mapy stron w GSC (grupy, kategorie, aktywne i nieaktywne, grafiki)
    4. dedykowane landingi reklamowe
  8. Ekspansja zagraniczna sklepu
    1. adresy TLD (np. .de, .co.uk, .eu)
    2. jeden silnik a wiele języków
    3. indeksowanie poprawnych tytułów produktów
    4. znaczniki językowe
    5. słowniki parametrów technicznych
    6. waluty i dostawa
    7. certyfikaty zaufania i opinii

 

Szkolenie wspólnie przeprowadzą Paweł Gontarek i Artur Strzelecki (ja).

Paweł Gontarek Paweł „zgred” Gontarek (seo.zgred.pl) tworzy bardzo solidne audyty SEO. Tak solidne, że nawet stają się materiałem dowodowym na salach sądowych, ale z tym zapozna nas osobiście na szkoleniu. Oprócz audytów Paweł opowie też o swoich doświadczeniach z optymalizacją sklepów internetowych na wielu płaszczyznach (serwisowanie, dostępność, zawartość indeksacja, duplikaty, architektura, linkowanie wewnętrzne, problemy techniczne, wydajność, mobilność).

Artur Strzelecki Artur Strzelecki – cóż można o sobie powiedzieć. Z wykształcenia informatyk, z pasji marketer. Na styku tych dwóch światów jest SEO. Na szkoleniu będzie solidny materiał na temat optymalizacji sklepów internetowych. Doświadczenie zdobyłem przez lata pracując z różnymi sklepami internetowymi, optymalizując i pozycjonując je tak, aby sprzedawały i zarabiały jak najwięcej.

Ok, jaki jest program, gdzie mam zrobić przelew i przyjechać?

Szkolenie Optymalizacja sklepów internetowych odbędzie w Warszawie, 19 kwietnia 2017 roku (środa) w CENTRUM KONFERENCYJNE GOLDEN FLOOR, Al. Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa, Wieżowiec Millenium Plaza w godzinach 9:00 – 17:00.

Koszt szkolenia to 999zł + VAT (słownie: dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych + należny podatek VAT = brutto 1228,77 zł).

—> Program szkolenia i formularz rejestracyjny <—

The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom.