Archiwa kategorii: Porady

O zwrotkach, czarnych listach i pułapkach spamowych

Najmniej wartościowy e-mail marketingowy to ten, który nie dociera do adresata. Wysoka dostarczalność ma zatem zasadnicze znaczenie. Czasem jednak zdarza się, że adresaci odrzucają Twoje e-maile pozornie bez powodu. W skrajnym przypadku Ty jako nadawca trafiasz na czarną listę, a Twoje e-maile nie dotrą do adresatów. W niniejszym artykule omówimy zatem kwestie związane ze zwrotkami (bounces), czarnymi listami (blacklists) i pułapkami spamowymi (spamtraps).

100 pytań Google Analytics

100 pytań i odpowiedzi do egzaminu Google Analytics

Chcesz się dobrze przygotować do egzaminu na kwalifikację indywidualną Google Analytics. Zobacz zebrane pytania, które mogą się pojawić na teście. Test trwa 90 minut. W tym czasie do rozwiązania otrzymasz 70 pytań. W każdym pytaniu jest tylko jedna prawidłowa odpowiedź do zaznaczenia. Aby zdać test, należy otrzymać wynik co najmniej 80% poprawnych odpowiedzi.

Google Analytics: E-commerce

Prowadząc swój sklep internetowy ciężko obejść się bez informacji, jakie produkty najczęściej są kupowane, co wzbudza największe zainteresowanie czy ile wizyt rzeczywiście prowadzi do konkretnej konwersji. Jak szybko zdobyć odpowiednie dane, aby skutecznie zoptymalizować swoje kampanie?

Google Analytics: Technologia

Czy kiedykolwiek natrafiłeś na stronę, która nie wyświetlała swojej treści tak jak widziałeś to swoim smartfonie, a jej kolory odbiegały mocno od desktopowej wersji? Albo ze względu na ustawioną rozdzielczość twojego ekranu tekst zmieniał położenie i był kompletnie nie widoczny. Można sobie pomyśleć, hmmm poważna wtopa dla osoby, która zaprojektowała tą witrynę. Lecz chwila a jakby tak mój klient zrezygnował z zakupu na mojej stronie z podobnych powodów. Dlaczego miałbym ryzykować i nie wziąć się za optymalizację strony pod względem wyświetlania na urządzeniach użytkownika.

Google Analytics Dane geograficzne

Google Analytics: Dane geograficzne

Przy tworzeniu analizy strony internetowej ważną miarą jest liczba osób odwiedzających stronę. Pokazuje to, jakie zainteresowanie stroną wykazują internauci. Niewątpliwie ważną informacją jest, skąd pochodzą osoby, które wchodzą na stronę i jakim językiem się posługują . Możemy to w bardzo łatwy sposób sprawdzić przy pomocy Google Analytics.

Google Analytics: Zawartość witryny

Google Analitycs to internetowe narzędzie do analizy statystyk serwisów WWW, udostępniane przez firmę Google. Narzędzie to zostało stworzone na bazie systemu wykupionej przez Google firmy Urchin Software. Swój początek usługa ta miała miejsce w listopadzie 2005 roku. Do połowy roku 2006 istniały ograniczenia co do liczby zakładanych kont i profili, obecnie system dostępny jest dla każdego użytkownika systemu Google.