Książka SEO w praktyce, to pierwsza tak kompletna i najbardziej aktualna pozycja poświęcona pozycjonowaniu. Stanowi owoc współpracy 54 doświadczonych praktyków SEO i content marketingu. Przeprowadzą Cię oni przez 6 kluczowych zagadnień, aby Twój serwis WWW stał się widoczny dla Google i atrakcyjny dla użytkowników.
Archiwum kategorii: Porady
Marketing w wyszukiwarkach internetowych – Książka
Książka „Marketing w wyszukiwarkach internetowych” jest efektem wielu lat moich doświadczeń w pozycjonowaniu stron internetowych w wyszukiwarkach, sięgających jeszcze końca ubiegłego wieku. Wtedy to zbudowałem swoją pierwszą stronę internetową i zacząłem się zastanawiać, jak skutecznie ją wypromować w rozwijającym się dopiero internecie.
„Marketing internetowy w Google” – recenzja i zakup książki
Książka pt. „Marketing internetowy w Google” to bardzo ważna pozycja, która pomaga uporządkować wiedzę na temat pozycjonowania, reklam sponsorowanych oraz analityki internetowej. Helion właśnie wydał drugą edycję tej książki, która została poszerzona o aktualne zagadnienia. Zobacz dlaczego warto ją kupić!
50 pytań i odpowiedzi do certyfikatu Google Analytics 4
Certyfikat Google Analytics 4 pokazuje, że wiesz, jak wykorzystać Google Analytics 4 do uzyskiwania przydatnych statystyk i podejmowania decyzji marketingowych. Aby zdobyć certyfikat, użytkownicy muszą wykazać się wiedzą o Google Analytics obejmującą między innymi konfigurowanie usługi i tworzenie jej struktury oraz korzystanie z różnych narzędzi i funkcji do raportowania.
Błąd adresów kanonicznych w All in One SEO dla WordPressa
Wtyczka All in One SEO dla WordPressa jest cenionym narzędziem do optymalizacji SEO, której używam od wielu lat. Niedawno zauważyłem problem, który zgłosili również inni użytkownicy tej wtyczki, z nieprawidłowymi adresami kanonicznymi na stronicowanych stronach kategorii i tagów. Jeśli używasz tej wtyczki, to w jej obecnej wersji zapewne masz złe adresy kanoniczne dla stron kategorii i tagów.
103 pytania i odpowiedzi do egzaminu Google Analytics
Planujesz się bardzo dobrze przygotować do egzaminu na kwalifikację indywidualną Google Analytics. Sprawdź poniżej zebrane pytania, które z pewnością pojawiają się na teście. Czas trwania testu to 90 minut. W tym czasie do rozwiązania jest 70 pytań. To test jednokrotnego wyboru, więc tylko jedna odpowiedź jest prawidłowa. Aby zdać test, trzeba mieć wynik co najmniej 80% poprawnych odpowiedzi.
Kwalifikacja indywidualna Google Analytics to podstawowe i zaawansowane zagadnienia związane z analityką internetow, takie jak planowanie i zasady, wdrożenie i zbieranie danych, konfiguracja i administracja, konwersja i atrybucja, oraz także raporty, dane i wymiary.