Archiwum kategorii: Porady

SEO w praktyce Książka

SEO w praktyce – Książka

Książka SEO w praktyce, to pierwsza tak kompletna i najbardziej aktualna pozycja poświęcona pozycjonowaniu. Stanowi owoc współpracy 54 doświadczonych praktyków SEO i content marketingu. Przeprowadzą Cię oni przez 6 kluczowych zagadnień, aby Twój serwis WWW stał się widoczny dla Google i atrakcyjny dla użytkowników.

Marketing w wyszukiwarkach internetowych

Marketing w wyszukiwarkach internetowych – Książka

Książka „Marketing w wyszukiwarkach internetowych” jest efektem wielu lat moich doświadczeń w pozycjonowaniu stron internetowych w wyszukiwarkach, sięgających jeszcze końca ubiegłego wieku. Wtedy to zbudowałem swoją pierwszą stronę internetową i zacząłem się zastanawiać, jak skutecznie ją wypromować w rozwijającym się dopiero internecie.

Certyfikat Google Analytics4

50 pytań i odpowiedzi do certyfikatu Google Analytics 4

Certyfikat Google Analytics 4 pokazuje, że wiesz, jak wykorzystać Google Analytics 4 do uzyskiwania przydatnych statystyk i podejmowania decyzji marketingowych. Aby zdobyć certyfikat, użytkownicy muszą wykazać się wiedzą o Google Analytics obejmującą między innymi konfigurowanie usługi i tworzenie jej struktury oraz korzystanie z różnych narzędzi i funkcji do raportowania.

all in oneseo

Błąd adresów kanonicznych w All in One SEO dla WordPressa

Wtyczka All in One SEO dla WordPressa jest cenionym narzędziem do optymalizacji SEO, której używam od wielu lat. Niedawno zauważyłem problem, który zgłosili również inni użytkownicy tej wtyczki, z nieprawidłowymi adresami kanonicznymi na stronicowanych stronach kategorii i tagów. Jeśli używasz tej wtyczki, to w jej obecnej wersji zapewne masz złe adresy kanoniczne dla stron kategorii i tagów.

Google Analytics

103 pytania i odpowiedzi do egzaminu Google Analytics

Planujesz się bardzo dobrze przygotować do egzaminu na kwalifikację indywidualną Google Analytics. Sprawdź poniżej zebrane pytania, które z pewnością pojawiają się na teście. Czas trwania testu to 90 minut. W tym czasie do rozwiązania jest 70 pytań. To test jednokrotnego wyboru, więc tylko jedna odpowiedź jest prawidłowa. Aby zdać test, trzeba mieć wynik co najmniej 80% poprawnych odpowiedzi.

Kwalifikacja indywidualna Google Analytics to podstawowe i zaawansowane zagadnienia związane z analityką internetow, takie jak planowanie i zasady, wdrożenie i zbieranie danych, konfiguracja i administracja, konwersja i atrybucja, oraz także raporty, dane i wymiary.