Archiwa kategorii: Porady

Google Analytics: E-commerce

Prowadząc swój sklep internetowy ciężko obejść się bez informacji, jakie produkty najczęściej są kupowane, co wzbudza największe zainteresowanie czy ile wizyt rzeczywiście prowadzi do konkretnej konwersji. Jak szybko zdobyć odpowiednie dane, aby skutecznie zoptymalizować swoje kampanie?

Google Analytics: Technologia

Czy kiedykolwiek natrafiłeś na stronę, która nie wyświetlała swojej treści tak jak widziałeś to swoim smartfonie, a jej kolory odbiegały mocno od desktopowej wersji? Albo ze względu na ustawioną rozdzielczość twojego ekranu tekst zmieniał położenie i był kompletnie nie widoczny. Można sobie pomyśleć, hmmm poważna wtopa dla osoby, która zaprojektowała tą witrynę. Lecz chwila a jakby tak mój klient zrezygnował z zakupu na mojej stronie z podobnych powodów. Dlaczego miałbym ryzykować i nie wziąć się za optymalizację strony pod względem wyświetlania na urządzeniach użytkownika.

Google Analytics Dane geograficzne

Google Analytics: Dane geograficzne

Przy tworzeniu analizy strony internetowej ważną miarą jest liczba osób odwiedzających stronę. Pokazuje to, jakie zainteresowanie stroną wykazują internauci. Niewątpliwie ważną informacją jest, skąd pochodzą osoby, które wchodzą na stronę i jakim językiem się posługują . Możemy to w bardzo łatwy sposób sprawdzić przy pomocy Google Analytics.

Google Analytics: Zawartość witryny

Google Analitycs to internetowe narzędzie do analizy statystyk serwisów WWW, udostępniane przez firmę Google. Narzędzie to zostało stworzone na bazie systemu wykupionej przez Google firmy Urchin Software. Swój początek usługa ta miała miejsce w listopadzie 2005 roku. Do połowy roku 2006 istniały ograniczenia co do liczby zakładanych kont i profili, obecnie system dostępny jest dla każdego użytkownika systemu Google.

Google Analytics: Google Adwords

Z roku na rok możliwości raportowania kampanii AdWords poprzez wewnętrzny interfejs konta stają się coraz większe. Obie usługi Google mają ogromny potencjał, który można jeszcze lepiej wykorzystać poprzez połączenie ich ze sobą. Dzięki połączeniu obu usług pozyskiwany jest dostęp do specjalnych statystyk do analizy na obu kontach, niedostępnych dla innych źródeł ruchu.

Google Analytics: Wyszukiwanie w witrynie

W dzisiejszych czasach, każdy odwiedzający stronę internetową ma swój cel w odwiedzeniu danej witryny. Swoje cele najczęściej wpisują w wyszukiwarkach, dzięki którym możemy się dowiedzieć się czego poszukują w Internecie nasi użytkownicy.