Prelegenci

Prelegenci

  • Krzysztof Cichocki – przez 4 lata jako Product Manager związany był z jedną z największych agencji sem’owych w Europie Środkowej, gdzie zajmował się szeroko pojętym marketingiem w sieci i prowadził szkolenia z zakresu SEO i SEM. Autor kilku publikacji o Google AdWords. Współautor systemu reklamowego i koordynator działań reklamowych online na rynkach zagranicznych. Obecnie pracuje jako SEM Manager w eSKY Sp. z o.o. (www.esky.pl), gdzie tworzy komórkę SEO/SEM i dba o wizerunek firmy w Internecie prowadząc jedne z największych kampanii reklamowych online w branży turystycznej. Prywatnie pasjonat czterech kółek i nowych technologii.
  • Piotr Guziur – z marketingiem internetowym związany jest od 1995 roku. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach (praca magisterska ”Marketing w Internecie”), staż w Springboard Technology Solutions Inc w Toronto. Właściciel firmy Marketing Online – Centrum Promocji Internetowej, oferującej opracowywanie i realizację marketingowych strategii z zakresu Search Engine Marketing. Od roku 2002 pracował w domu mediowym Initiative, początkowo w dziale badań i planowania strategicznego mediów, pracował m.in. przy opracowywaniu, realizacji i badaniach kampanii reklamowych dla międzynarodowych firm z wielu branż. Zajmował się także badaniami mediowymi oraz narzędziami wykorzystywanymi w planowaniu i optymalizacji kampanii reklamowych w TV, Radio, Prasie, kampanii Outdoorowych oraz w Internecie. Od roku 2007 odpowiedzialny był za tworzenie i rozwój działu SEM w Initiative, a od lipca 2008 wyłącznie związany z Marketing Online. Autor książki pt: „Marketing w Internecie – strategie dla małych i dużych przedsiębiorstw”, wydawnictwa Helion. Jest również autorem artykułów na temat marketingu internetowego, planowania i badań mediów, a także rozwoju mediów cyfrowych i nowych form reklamy.
  • Łukasz Iwanek – z pozycjonowaniem w wyszukiwarkach internetowych związany od prawie dziesięciu lat. Po latach zdobywania doświadczeń poprzez pracę dla zewnętrznych firm SEO, założył własną firmę Internetica, którą prowadzi od dwóch i pół roku, świadczącą przede wszystkim usługi związane z reklamą w wyszukiwarkach. Posiadacz certyfikatu Google Advertising Professional, absolwent studiów podyplomowych „Marketing Internetowy” w Szkole Głównej Handlowej. Pasjonat internetu, wyszukiwarek i zarządzania.
  • Bartek Krzemień – jest pasjonatem Internetu, komputerów i dobrych książek. Marketingiem w wyszukiwarkach zajmuję się od 2006 roku. Po kilku latach pracy w jednej z największych w Europie Środkowej agencji SEM, założył własną firmę Divbi.com w której jest partnerem. Obecnie jego doświadczenie obejmuje nie tylko podstawowe filary SEM (czyli PPC i SEO), lecz także zagadnienia wykraczające poza tą, poniekąd sztywną, klasyfikację. Aktywnie prowadzi wykłady i szkolenia z zakresu szeroko rozumianego Search Engine Marketing’u.
  • Marcela Krzemień – od kilku lat zajmuje się marketingiem w wyszukiwarkach, jako specjalista ds strategii kampanii PPC w Ataxo Poland. Czas w biurze najchętniej spdza na analizach ruchu, trendów i konkurencji, planując strategie optymalizacyjne mające na celu zwiększanie wyników ROI. Największe doświadczenie posiada w zarządzaniu kampanii dla dużych witryn e-commercowych. Jako, że jej ulubionym medium źródłowym jest program Google AdWords, posiada certyfikaty GAP oraz GAIQ.
  • Cezary Lech – dotychczas znany głównie jako redaktor bloga SprawnyMarketing.pl i właściciel firmy GoldPosition.pl. Autor wielu artykułów oraz prezentacji z zakresu pozycjonowania, pozycjonowania long tail a także innych aspektów marketingu w wyszukiwarkach. Od niedawna współwłaściciel firmy konsultingowej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się obsługą dużych podmiotów e-commercowych, a także doradztwem w zakresie strategii obecności w internecie firm notowanych na warszawskiej giełdzie. Cezary Lech jest także posiadaczem certyfikatu Google Advertising Professional potwierdzającym jego wiedzę z zakresu programu Google AdWords.
  • Michał Makaruk – jest twórcą i administratorem Optymalizacja.com – najpopularniejszego forum związanego z zagadnieniami SEO. Współautor książki wydanej przez wydawnictwo Helion „Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi”. Obecnie dostępne na rynku wydanie, to już poprawione i uzupełnione wydanie drugie.
  • Jakub Makaruk – współtwórca i administrator forum Pozycjonowanie i Optymalizacja, najpopularniejszego forum o tematyce SEO/SEM. Od lat 90 zajmujący się zagadnieniami internetowymi mniej lub bardziej profesjonalnie. W ostatnich latach ściśle związany z polską branżą SEO/SEM. Inspirator i współorganizator konferencji i mistrzostw Polski w pozycjonowaniu stron internetowych.
  • Jarosław Mutwil – obecnie pracuje jako kierownik działu IT w Ataxo Poland. Koordynuje działania 18 osób w zakresie prowadzenia kampanii wyszukiwania sponsorowanego. Będąc jeszcze na studiach opublikował jedyny w skali kraju artykuł „Zgodność ze standardami sieciowymi jako kryterium pozycjonowania serwisów internetowych” w recenzowanym wydawnictwie.
  • Paweł Richter – branżą SEO interesuje się od 5 lat. Swoje doświadczenie w zakresie pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych zdobywał współpracując z firmami niemieckimi z branży SEO. Współzałożyciel Firmy B-First zajmującej się pozycjonowaniem stron na rynkach UE.
  • Przemysław Rusiecki – jest wykładowcą w Katedrze Informatyki Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach. Absolwent m.in. Akademii Ekonomicznej oraz Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Z wykształcenia informatyk oraz pasjonat technik komputerowych, specjalizuje się w zastosowaniach technologii informacyjnych w MŚP a w tym zajmuje się e-mail marketingiem oraz działaniami określanymi mianem SEO. Przemysław Rusiecki jest także autorem projektu AnoMail.pl, który stanowi alternatywę dla komercyjnych systemów informatycznych służących do prowadzenia kampanii e-mailingowych w mikro i małych przedsiębiorstwach.
  • Dariusz Szpak – jest posiadaczem certyfikatu Google Advertising Professional. Ekspert w zakresie pozycjonowania szerokiego oraz nowych form reklamowych. W ramach pracy w Expandi sp. z o.o. przeprowadzał szkolenia, tworzył oraz wdrażał strategie reklamowe w internecie dla tak uznanych marek jak Volkswagen oraz SONY. Doświadczony specjalista ds. reklamy w Internecie i użyteczności stron Internetowych.
  • Tomasz Wieliczko – od ponad 4 lat pracuje w dziedzinie optymalizacji i pozycjonowanie stron z licznymi sukcesami w tej branży. Reprezentuję firmę Xann Internet Solutions, która jest jedną z bardziej znanych i liczących się marek w tej dziedzinie. Wspłorganizuje także coroczne Mistrzostwa pozycjonowania stron internetowych, w których biorą udział najlepsi pozycjonerzy z całej Polski.
  • Tomasz Więckowski – związany z grupą ARBOmedia od 2006 roku, gdzie odpowiedzialny był za kampanie rozliczane w modelach CPC i CPA, reklamę kontekstową oraz optymalizację kampanii w wyszukiwarkach. Brał udział przy tworzeniu systemu reklamy kontekstowej SmartContext. Od listopada 2007 r. pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego w LOGICSEARCH, będącym brokerem SEM, który działa w ramach europejskiej grupy ARBOmedia AG.