Fanation.pl – kupuj ruch na Facebooku od pośredników

Fanation.pl

Fanation.pl rozpoczyna swoją przygodę jako giełda reklamy, która łączy reklamodawców zainteresowanych kupnem postów na popularnych stronach na Facebooku z właścicielami tych stron, którzy zarabiają na publikowanym poście.

Facebook to dziś ponad 10 mln użytkowników w Polsce. Z tego największego serwisu społecznościowego korzystają również firmy, które tworzą swoje strony i korzystają z możliwości reklamowych, jakie udostępnia serwis. Potencjał reklamowy Facebooka jest oczywisty, trzeba tylko wiedzieć jak go wykorzystać. Rynek reklamy na Facebooku jest wart obecnie miliony złotych i stale rośnie.


Festiwal SEO 2024


Reklamodawcy jednak poszukują też nowych rozwiązań. Podstawowe możliwości reklam sponsorowanych udostępniane przez Facebook są coraz droższe i mniej skuteczne. Na początku 2012 roku z płatnych reklam na Facebooku całkowicie wycofał się koncern General Motors, postanawiając przerzucić swoje zasoby na prowadzenie stron i tworzenie unikalnych treści. W ten sposób postępuje coraz więcej marek.

Dokładnie w ten trend wpisuje się Fanation.pl – tłumaczy Mateusz Mazurek z firmy Codia Sp. z o.o., która stworzyła narzędzie – Dzięki tej platformie reklamodawcy lepiej wykorzystują rzeczywisty potencjał Facebooka, docierając do swoich obecnych i potencjalnych klientów w najbardziej naturalny sposób – poprzez posty na ich ulubionych fanpage’ach. Fanation.pl to także możliwość zarabiania dla właścicieli stron na Facebooku. Sprzedając posty na swoich stronach, będą mogli otrzymać wynagrodzenie za udostępnienie swojego kanału.

Z punktu widzenia SEO, można tę platformę wykorzystać do zakupu targetowanego ruchu. Koszt nie powinien być duży, a dobrze przygotowany landing page może przynieść zwrot z inwestycji.

Warto podkreślić, że sprzedaż postów na Facebooku lub tweetów na Twitterze to nie jest żadna nowość. Na zagranicznym rynku obecna od dawna i to w całkiem przyzwoitych cenach. Na fiverr w cenie $5 można zakupić tweeta do 275tys śledzących lub post na stronie Facebook z 340 tys obserwujących.

Jeśli ktoś chce przetestować nową platformę Fanation.pl to dysponuję kodami od twórców, o wartości 10zł do zrealizowania zakupów na tej platformie. Jeśli ktoś chce kod to proszę o informację w komentarzu i kod prześlę na e-mail podany w komentarzu.

Autorzy przygotowali też animację, która ilustruje sposób działania Fanation.pl

PS. Koniecznie jeszcze należy wspomnieć o innym startupie stworzonym przez firmę Codia, mianowicie Cupsell a w nim każdy powinien się zaopatrzyć w ten produkt.


Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.
The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.

36 komentarzy do “Fanation.pl – kupuj ruch na Facebooku od pośredników

  1. A podeślij Arturze 😉
    Obejrzymy od środka cóż takiego oferują 😉

  2. Są jeszcze jakieś wolne kody? Jeśli tak, to ja chętnie przygarnę jeden do przetestowania możliwości w branży kulinarnej. 🙂

  3. Dostałem od twórców drugi pakiet kodów, ale tak szybko schodzą, że zostały już ostatnie 2 sztuki.

  4. Też proszę:-)
    i tak i tak po 10zł nic nie jesteśmy wstanie stwierdzić więc pewnie i tak trzeba będzie więcej zabulić ale spróbować warto.
    dziękuje za kod!

  5. Także dysponuje 10 kodami o wartości 10zł, więc jeśli ktoś nie załapał się na kod od Artura zapraszam. Kontakt wyłącznie przez e-mail lub FB, tak abym mógł łatwo udostępnić kod.

  6. Skończy się podobnie jak reszta systemów tego typu w Polsce, będą tam kupowali tyli cisi, którzy muszą taki ruch wygenerować – czyli jakości nie będzie.

  7. Też to przetestuje chociaż mam sceptyczny stosunek do jakości ruchu z FB.

  8. ” 4. Usługodawca za umieszczenie treści wskazanych przez Reklamodawcę na Fanpage Wydawcy dolicza prowizję w wysokości 50% od kwoty wskazanej przez właściciela Fanpage.”

    LOL

  9. Czy Ja wiem czy kupowanie plastikowego ruchu na fanpage jest dobre , przecież nie ma z tego żadnej korzyści. Lepiej mieć 20 fanów którzy mogą coś kupić 😉

  10. Świetny materiał, choć trochę krótki.Szkoda że ten projekt się nie utrzymał.Dzięki za wskazówki odnośnie płatnego ruchu.

  11. Szkoda, że na ich stronce widnieje smutny napis „Niestety, giełda reklam kończy działalność :-(„. Za późno dowiedziałem się o tej stronce.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *