Dociera do nas kolejna ekspansja powierzchni reklamowej w wyszukiwarce Google. Pojawiają się już w Polsce wyniki, gdzie nad rezultatami naturalnymi znajdują się 4 reklamy AdWords. Na początku grudnia dochodziły informacje, że 4 reklamy na wynikami naturalnymi są testowane w Stanach Zjednoczonych i Niemczech.
Są to na razie testy, bowiem bardzo rzadko można spotkać 4 reklamy nad wynikami organicznymi, ale już widać, że w takim układzie, nie pozostaje żadnego miejsca na wyniki naturalne, widziane po załadowaniu wyników, a przed przewinięciem paska ekranu.
Jak wyglądają 4 reklamy AdWords nad wynikami organicznymi można zobaczyć na poniższym przykładzie.
Inne przykłady zauważone wcześniej w polskiej wersji Google wyglądają podobnie.
Źródło: widzialni.pl
Źródło: epodium.pl
Czy wejdzie ten wariant 4 reklam nad wynikami organicznymi na stałe, tego dowiemy się w przyszłości.
Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.
Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.
Artur Strzelecki
Ostatnie wpisy Artur Strzelecki (zobacz wszystkie)
- CTR (współczynnik klikalności) w SEO i reklamie – kompletny przewodnik - 9 czerwca 2025
- Projekt YouTube SEO: studenci uczą się SEO i zdobywają tysiące wyświetleń - 6 czerwca 2025
- Artykuł sponsorowany – czyli jak napisać dobrą publikację pod SEO? - 1 czerwca 2025