4 reklamy AdWords nad wynikami naturalnymi Google już w Polsce

4 reklamy adwords w Google

Dociera do nas kolejna ekspansja powierzchni reklamowej  w wyszukiwarce Google. Pojawiają się już w Polsce wyniki, gdzie nad rezultatami naturalnymi znajdują się 4 reklamy AdWords. Na początku grudnia dochodziły informacje, że 4 reklamy na wynikami naturalnymi są testowane w Stanach Zjednoczonych i Niemczech.


Festiwal SEO 2018 Katowice

Są to na razie testy, bowiem bardzo rzadko można spotkać 4 reklamy nad wynikami organicznymi, ale już widać, że w takim układzie, nie pozostaje żadnego miejsca na wyniki naturalne, widziane po załadowaniu wyników, a przed przewinięciem paska ekranu.

Jak wyglądają 4 reklamy AdWords nad wynikami organicznymi można zobaczyć na poniższym przykładzie.

4 reklamy adwords w Google

Inne przykłady zauważone wcześniej w polskiej wersji Google wyglądają podobnie.

4 reklamy AdWords widzialni.pl

Źródło: widzialni.pl

4 pierwsze wyniki Google AdWords

Źródło: epodium.pl

Czy wejdzie ten wariant 4 reklam nad wynikami organicznymi na stałe, tego dowiemy się w przyszłości.


Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.

The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *