Od kilku tygodni można zauważyć nowy element w wynikach organicznych na mapie. Pod wynikiem na mapie pojawia się nowa informacja. Z dotychczasowych obserwacji może to być albo wskazanie, że szukane słowo kluczowe znajduje się na tej stronie albo cytat zaciągnięty z tej strony.
Poniżej przedstawione są 3 przykłady dla zupełnie różnych zapytań, w odpowiedzi na które pojawiła się mapa wraz z dodatkowym elementem.
- „nabijanie klimatyzacji kraków”
Zapisz się na newsletter wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.
Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.
The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki
Nauczyciel w Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Niezależny specjalista, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Zazwyczaj uczy studentów, a w wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.
Ostatnie wpisy Artur Strzelecki (zobacz wszystkie)
- Rewolucja w wyszukiwaniu: tryb AI Google wkracza do Polski – co musisz wiedzieć? - 8 października 2025
- Webinar z autorami książki „SEO w praktyce” - 25 września 2025
- Usunięcie parametru &num=100 w Google - 17 września 2025








Artur, dziękując za pokazanie przykładu z Bizzit => zbadaliśmy co to za cytat, i okazuje się, że to nie-zaindeksowany w Google, komentarz na wizytówce firmy, link do tego komentarza: https://goo.gl/maps/NKddV53FwBk
….dodatkowym czynnikiem wpływającym na wybór treści (oraz samo pokazanie się tego na mapkach), mogą być kopie tego komentarza na innych serwisach oraz często używane sformułowania opisujące Bizzit w tym kontekście.
pozdrawiamy!