Prezentacja „SEO dla witryn o zasięgu globalnym – Tips & Tricks” miała na celu pokazanie w pigułce czym charakteryzuje się współpraca z klientami korporacyjnymi oraz działania SEO dla witryn o zasięgu globalnym. Przedstawił ją Przemek Sztal z Performance Media. Tematem przewodnim były ograniczenia jakie pojawiają się przy takiej współpracy, ale także sposoby rozwiązywania wybranych problemów.
Trudności jakie pojawiają się we współpracy z klientami korporacyjnymi to m.in. ograniczony dostęp do danych i możliwości wprowadzania zmian w witrynie, skomplikowany i rozciągnięty w czasie proces decyzyjny oraz błędy popełniane na etapie wdrażania rekomendacji optymalizacyjnych.
Druga część prelekcji dotyczyła konkretnych rozwiązań stosowanych przy pozycjonowaniu witryny dużych marek o zasięgu globalnym, a konkretnie:
- prawidłowego rozdzielania wersji językowych i regionalnych serwisu,
- optymalizacji SEO onsite witryny przy narzuconych ograniczeniach zmian zawartości
- oraz odzyskiwaniu mocy linków prowadzących do stron błędów, jako sposobie na pozyskiwanie „link juice” przy zakazanych przez klienta innych formach link buildingu.
Morał był taki, że przy raportowaniu działań dla klientów korporacyjnych często ważniejszy od efektów jest sposób ich prezentacji.
Prezentacja
Artur Strzelecki
Ostatnie wpisy Artur Strzelecki (zobacz wszystkie)
- CTR (współczynnik klikalności) w SEO i reklamie – kompletny przewodnik - 9 czerwca 2025
- Projekt YouTube SEO: studenci uczą się SEO i zdobywają tysiące wyświetleń - 6 czerwca 2025
- Artykuł sponsorowany – czyli jak napisać dobrą publikację pod SEO? - 1 czerwca 2025
Coś o pracy w korpo wiem 😉 A prezentacja będzie załaczona ? czy NDA ?
Wydaje mi się, że nie działają poprawnie ciasteczka potrzebne do odblokowania prezentacji. Przynajmniej ja mam u siebie z tym problem. A jak u was?
Tak, źle zamieściłem prezentację, ale już powinno działać.