Popularne godziny ruchu w obiektach Google Moja Firma

Godziny natężenia ruchu

Od niedawna dla wybranych firm w Google Moja Firma można zobaczyć godziny natężenia ruchu. To dodatkowa informacja utworzona na podstawie danych zebranych na podstawie informacji o wcześniejszych wizytach w tym miejscu.

Czarny Piątek w Clusteric

Clusteric Search Auditor za 50%

Początek uruchomienia usługi obwieszczono na Google+. Jednak nie zagląda się już tam tak często, wobec czego tę zmianę można było dostrzec z pewnym opóźnieniem.

Na początku wprowadzono to do usługi Google Now, które nie jest jeszcze uruchomiona w polskiej wersji. Na podobnej zasadzie jak Google zbiera informacje o natężeniu ruchu drogowego, tak samo zbierają dane o wizytach w obiektach, które znajdują się w usłudze Google Moja Firma. Obecnie informacja występuje na urządzeniach mobilnych jak i komputerach desktop.

Wprowadzając tę usługę pojawiły się spostrzeżenia od niezadowolonych właścicieli lokali:

  1. Google czasem błędnie pokazuje godziny otwarcia obiektu i na przykład pokazuje, że miejsce jest zamknięte, gdy tak na prawdę jest otwarte.
  2. Inny zgłaszany problem, to że klienci zaczęli przychodzić do restauracji w godzinach, w których zdaniem Google jest mniejszy ruch. Restauratorzy zgłaszają problem, że klient czeka wtedy dłużej, bo o tej godzinie nie ma wystarczającej obsługi, która normalnie w większej liczbie jest w godzinach szczytu. To, że jest większy ruch nie oznacza, że klient czeka, tylko od razu dostaje stolik i jest obsługiwany bo jest więcej pracowników obsługi.

Dla niektórych z nich wyświetlają tę informację, która wygląda jak na zrzutach poniżej.

nike Katowice

senetic Katowice

Siłownia Łódź


Masz problem? Potrzebujesz fachowej obsługi z zakresu SEM/SEO ? Skontaktuj się z nami, już dziś! Napisz na kontakt@silesiasem.pl

Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.

The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *