Pandemia koronawirusa rozpowszechniła możliwości pracy zdalnej. Istnieją jednak ludzie, dla których praca na odległość – i to w połączeniu z koncepcją przemieszczania się – od dawna już stanowi całą filozofię życia. Kim są cyfrowi nomadzi?
Archiwum kategorii: Porady
Follow.it – alternatywa dla Feedburnera, którą warto rozważyć
W kwietniu tego roku Google ogłosiło wycofanie subskrypcji e-mailowych z FeedBurnera. Wielu właścicieli witryn i blogerów, którzy od lat korzystali z tej usługi, zastanawia się teraz, co dalej. Znalezienie alternatywnego narzędzia może nie być łatwe, jednak z pewnością jest kluczowe dla wszystkich tych, którym zależy na stałym kontakcie z czytelnikami. Jeśli jesteś jedną z tych osób, koniecznie zapoznaj się z ofertą follow.it.
Jak dodać stronę do wyszukiwarki Google?
Dodanie strony do Google to tylko z pozoru łatwa czynność. Wiele osób nie wie od czego rozpocząć. Są 3 metody dodania strony do Google. Pierwsza metoda, najczęściej stosowana przez wszystkich, to czekać, aż Google sam znajdzie stronę i doda ją do swojego indeksu. Niestety jest ona najwolniejsza. Nie znaczy, że nie jest skuteczna, ale zabierze więcej czasu, średnio ok. 30 dni od założenia nowej nowej domeny internetowej.
Komu powierzyć wysyłanie komercyjnych maili? Idealny ESP.
Dostawcy e-maili to coś więcej niż tylko elektroniczni listonosze. Ważne jest, aby przywiązywali wielką wagę do prywatności swoich użytkowników. Zdobądź wiedzę ekspercką podczas bezpłatnego i otwartego dla wszystkich CSA Digital Email Summit 2020.
E-mail marketing i COVID-19 – budowanie zaufania
Więcej ruchu w e-commerce, ale jednocześnie więcej phishingu i spamu – więcej otwarć i kliknięć w czasie pandemii COVID-19. Covid-19 zmienił naszą „normalność” w tym także sposób w jaki komunikujemy się ze sobą, jak dystrybuujemy i przerabiamy wiadomości, jak uzyskujemy potrzebne nam informacje. W czasach społecznego oddalenia i pracy zdalnej z domowego biura coraz ważniejsze … Czytaj dalej E-mail marketing i COVID-19 – budowanie zaufania
Co firmy wysyłające e-maile do klientów muszą brać pod uwagę w czasach pandemii?
Sklepy nieczynne, restauracje zamknięte, puste hotele – pandemia koronawirusa doprowadziła w ostatnich tygodniach wiele państw do wszechobecnego zastoju, a wiele małych i średnich przedsiębiorstw znalazło się w bardzo niepewnej sytuacji finansowej. Jak mówi jednak stare przysłowie: potrzeba jest matką wynalazku, dlatego wiele firm przeniosło swoją działalność tam, gdzie nie ma wirusów – przynajmniej takich, które … Czytaj dalej Co firmy wysyłające e-maile do klientów muszą brać pod uwagę w czasach pandemii?