Festiwal SEO 2017 Katowice

Festiwal SEO 2017

—> Prezentacje <—

Festiwal SEO odbędzie się 19 maja 2017 roku w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. To największe spotkanie w branży SEO, na którym przedstawiane są interesujące case study, poruszane są nowości w marketingu wyszukiwarek oraz spotkasz tu kilkaset osób, które także interesują się tym tematem.

To już piąta edycja Festiwalu SEO, która odbędzie się w nowym kompleksie kongresowym znajdującym się w bezpośrednim sąsiedztwie katowickiego Spodka. Każdego roku setki osób odwiedzają Festiwal SEO, a w tym nowo wybudowanym obiekcie będzie można skorzystać z programu w komfortowych warunkach.

W poprzednich latach zaprosiliśmy wielu doświadczonych specjalistów, którzy podzielili się swoją wiedzą i wartościowymi przykładami. W tym roku także wysłuchamy kilkunastu praktyków, a jak zawsze, wielu z nich przed publicznością w Katowicach wystąpi po raz pierwszy.

Zaproszeni goście

Katarzyna Baranowska

KATARZYNA BARANOWSKA

Posiada 8-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEO. Specjalizuje się w audytach i tworzeniu zaleceń optymalizacyjnych dla e-commerce i dużych serwisów internetowych oraz przygotowuje i wdraża strategie umożliwiające wzrost popularności w wyszukiwarce Google. W Fox Strategy koordynuje i odpowiada za działania związane z projektowaniem i prowadzeniem kampanii w wyszukiwarce Google oraz poprawą konwersji dla serwisów i sklepów internetowych.

 

Damian Sałkowski

DAMIAN SAŁKOWSKI

Zarządza SENUTO, aplikacją do tworzenia precyzyjnych audytów SEO. Mistrz Polski SEO A.D. 2013. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych (PZU, Microsoft, Hochland, Zumi.pl, Sage czy IKEA) i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych.

 

Ewelina Podrez

EWELINA PODREZ

Marketingiem internetowym zajmuję się od 8 lat. W tym czasie przeszła pełną ścieżkę kariery agencyjnej – od Młodszego Specjalisty do Menadżera Działu. Pracowała zarówno z klientami z sektora MŚP, jak i serwisami z najtrudniejszych branż w polskim SEO (podatki, ubezpieczenia). Zdobywając doświadczenie wypracowała metody pozwalające na uzyskanie trwałego efektu działań pozycjonowania. Ekspert w zakresie optymalizacji stron pod kątem SEO oraz strategii bezpiecznego linkbuildingu. Od dwóch lat prowadzi własną agencję Fox Strategy.

 

Michał Herok

MICHAŁ HEROK

Absolwent studiów MBA na GFKM i RSM Erasmus University. Od 16 lat działa w branży internetowej. Wykładowca na SGH, PJATK i WSB. Od 9 lat jest właścicielem i zarządzającym agencją SEOgroup, zajmującą się najbardziej skutecznymi działaniami z zakresu marketingu internetowego. Prywatnie pasjonat motoryzacji, zwłaszcza japońskiej (właściciel pierwszego w Europie środkowo-wschodniej Nissana GT-R w wersji NISMO), muzyki elektronicznej i nowych technologii.

 

Marcin Duraj

MARCIN DURAJ

Jest pasjonatem SEO związanym z branżą od 12 lat a od ponad 10 lat prowadzi bloga o pozycjonowaniu pod adresem mkane.antygen.pl W swojej karierze kreował widoczność w Internecie wielu znanych firm. Uważa, że obecnie do sukcesu w SEO potrzeba szerszego podejścia niż parę linków i podstawowa optymalizacja witryny.

 

Tomasz Wydra

TOMASZ WYDRA

W branży marketingu internetowego od 2009 roku. Administruje grupą SEOwcy na Facebooku oraz doradza jako Top Contributor na Forum dla Webmasterów Google. Aktualnie Senior SEO Specialist w Agencji Whites gdzie zajmuje się kompleksową promocją stron internetowych w internecie. Współpracuje jako konsultant SEO m.in dla ACR MediaHouse czy Newaxis. We własnej agencji AT SEO zajmuje się lokalnym SEO dla małych i średnich firm.

 

Milena Majchrzak

MILENA MAJCHRZAK

Zajmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego SEMSTORM – narzędzia wspierającego analizę działań SEM. Odpowiedzialna jest za wytyczanie kierunków rozwoju narzędzia, nadzoruje zbieranie i przetwarzanie danych, od czasu do czasu widoczna jest także na pierwszej linii kontaktu z klientami. Pasjonatka nowych technologii. W nielicznych wolnych chwilach obserwuje odległe galaktyki lub odpoczywa przy grze Don’t Starve.

 

MICHAŁ WICIŃSKI

Obecnie pracuje na stanowisku Search Quality Strategist w Google. Wcześniej zdobywał doświadczenie pracując w agencjach w Polsce i USA. Opiekuje się polskim Forum Google dla Webmasterów.

 

Kamila Krówczyńska

KAMILA KRÓWCZYŃSKA

Pasjonatka współpracy z ludźmi, którą po latach spędzonych w tradycyjnym marketingu postanowiła przełożyć na skuteczny link building i budowanie relacji w środowisku online. W Sales Tube odpowiada za współpracę z blogerami oraz infuencerami, którzy nie mają przed nią tajemnic.

 

Michał Magdziarz

MICHAŁ MAGDZIARZ

W branży SEO jest ponad 12 lat, cały czas na brytyjskim rynku. Pracował dla największych brytyjskich i światowych firm jak Primelocation, OnTheMarket, Trinity Mirror oraz Ticketmaster. Michał jest współzałożycielem i dyrektorem zarządzającym w DeepCrawl oraz współzałożycielem londyńskiej SEO agencji pod nazwą Semetrical.

 

Marta Eichstaedt

MARTA EICHSTAEDT

W obszarze marketingu działa już od prawie 20 lat. Od 5 lat prowadzi własną agencję Webcomm Interactive koncentrującą się na działaniach SEO i content marketingu w branżach B2B.

 

Grzegorz Strzelec

GRZEGORZ STRZELEC

Head of SEO w Grupie Onet. Zarządza strategią, zespołem i procesami SEO. Poza pracą zawodową zdobył odznaczenie „Top Contributor” na Forum dla Webmasterów Google. Wykłada SEO zarówno dla początkujących blogerów jak i doświadczonych specjalistów IT.

 

Piotr Bomba

PIOTR BOMBA

Opiekun programu partnerskiego CashInPills, specjalista od rynków anglojęzycznych. W swojej pracy skupia się na analizie działań partnerów i śledzeniu aktualnych trendów na rynkach międzynarodowych. Pasjonat online marketingu oraz SEO. Zdobyte doświadczenie, pasja i świeże spojrzenie na rynek pozwoliły mu poznać klucz do osiągnięcia sukcesu w affiliate marketingu.

Tematy

W jednym z wielu case study zobaczymy SEO, które zarabia miliony, czyli o pozycjonowaniu nastawionym na konwersję na przykładzie kampanii 1%.Poznamy kilka pomysłów na optymalizację i zarządzanie treścią w sklepach pod kątem SEO (będą to dobre praktyki i historia z działaniami ręcznymi za thin content w tle).

W kolejnej prezentacji z zakresu e-commerce zostanie przedstawione 10 najważniejszych zasad, które poprawią widoczność sklepu internetowego w Google.

Zobaczymy także jak poszczególne branże wyglądają w Google. Sprawdzimy jak znaleźć nowe, tematyczne źródła i wykorzystać liderów branż do poszerzenia działań i zdobycia nowych klientów.

W jednej z prezentacji poruszone zostanie zagadnienie topical authority czyli wpływu kompleksowości treści na pozycje. Dowiesz się w jaki sposób tworzyć treść aby zapewnić stały wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania.

W tym roku indeks Google przestawia się na mobile. Potrzebne są wskazówki i porady jak skonfigurować i testować stronę internetową aby być gotowym na zmianę indeksowania mobile-first w Google. Jaka konfiguracja mobilna jest najlepsza? Czy powinieneś używać stron AMP? Jakie są zagrożenia w świecie mobile-first oraz jak możesz testować konfigurację pod indeksowanie mobile-first?

Niewątpliwie ciekawy temat będzie o zarządzaniu operacyjnym firmą SEO z „ekstraklasy”. Dowiemy się z jakimi wyzwaniami można się zmierzyć i czym tak właściwie jest zarządzanie firmą seo odnoszącą sukcesy.

Wbrew wielu opiniom, poprawnie użyty tag „canonical” działa bardzo dobrze! Można skutecznie przenieść serwis z jego pomocą a nawet podwoić ruch! Kiedy i jak zadziała a kiedy nie, dowiemy się na przykładzie serwisów największej grupy medialnej w Polsce.

Następne case study oparte jest o wnioski po rocznej współpracy ze 150 blogerkami urodowymi na podstawie których stworzono najlepsze praktyki. Będzie o blaskach i cieniach oraz efektach działań w urodowej blogosferze.

Na liście case study znalazł się też temat jak bez linków a po 30 minutach pracy ustawić pinezkę w TOP1 przy konkurencji 15 firm i populacji miasta 20 tysięcy mieszkańców.

Kolejne case study dotyczy tworzenia contentu dla producenta materiałów budowlanych. Firma po przejęciu przez nowego właściciela musiała zmienić markę, a więc i domenę – startowała od zera. Udało się dzięki przyjętej strategii rozwoju contentu i pozycjonowania uzyskać sporą oglądalność witryny – polska strona marki jest najczęściej odwiedzaną w Europie.

Ostatnie case study pokaże sprawdzone sposoby najlepszych afiliantów połączone w jedną całość. Dowiemy się, jakich technik, narzędzi oraz metod używają webmasterzy, którzy generują największe zyski w programie afiliacyjnym na całym świecie.

Plan

16:00
Marcin Duraj – 10 najważniejszych zasad w SEO dla Twojego sklepu
Katarzyna Baranowska – Kilka pomysłów na optymalizację i zarządzanie treścią w e-commerce pod kątem SEO
Tomek Wydra – Lokalne SEO dla małych i średnich firm
17:15
Marta Eichstaedt – Starujemy od zera, czyli SEO nowej marki
Piotr Bomba – Jak zarobić 10 000 złotych na afiliacji w jeden miesiąc?
Michał Herok – Zarządzanie agencją SEO grającą w „Ekstraklasie”.
18:30
Grzegorz Strzelec – Bardzo kanoniczna historia
Milena Majchrzak – 7 branż w Google. Jak działać, żeby odnieść sukces?
Kamila Krówczyńska – Projekt „Denko”
19:30
Damian Sałkowski – Na której planecie wyląduje Google?
Ewelina Podrez – SEO, które zarabia miliony. O pozycjonowaniu nastawionym na konwersję na przykładzie kampanii 1%
Michał Magdziarz – Przygotuj swoją stronę na indeksowanie mobile-first
21:00 – after
Absurdalna, Dworcowa 3, https://www.facebook.com/AbsurdalnaMultitap/

Sponsor główny

cash in pills
CashInPills to międzynarodowy program partnerski, który ma w ofercie ponad 30 produktów w kilkudziesięciu wersjach językowych. W ofercie można znaleźć produkty z takich kategorii jak: kosmetyki, potencja, kulturystyka, odchudzanie, feromony czy produkty wybielające zęby. Duży wybór materiałów reklamowych, mobilne wersje stron oraz geotargetowane reklamy pozwalają na skuteczną promocję produktów w internecie. Najwyższe prowizje, dedykowany opiekun Partnera oraz ponad 50 lokalnych metod płatności czynią go świetnym miejscem do monetyzowania ruchu.

Sponsorzy

Nutriprofits
NutriProfits to program partnerski oferujący rozbudowane możliwości zarabiania przez internet w sektorze dotyczącym zdrowia i urody. Serwis odpowiada na potrzeby osób chcących czerpać wysokie zyski (sięgających nawet 40%) ze sprzedaży suplementów diety i kosmetyków. Wśród oferowanych produktów znajdują się produkty o największym potencjalne sprzedażowym. NutriProfits to szeroka oferta, jasne warunki współpracy, najwyższe prowizje i szybkie wypłaty.

 

DeepCrawl
DeepCrawl to narzędzie do prowadzenia kompleksowych audytów stron internetowych. Usługa działa jako SaaS i sprawdza podstawowe parametry analizowanych stron, takie jak tytuły, nagłówki H1, opisy ALT przy obrazkach oraz wiele innych zaawansowanych elementów. Skanuje całą architekturę domeny i raportuje wiele cenych informacji, które można wykorzystać przy optymalizacji stron.

 

Clusteric Search Auditor
Clusteric Search Auditor to niezbędne narzędzie w arsenale walki na polu widzialności organicznej. Search Auditor wykona audyt witryny oraz profilu jej linków, zaproponuje najlepsze słowa kluczowe do prowadzenia działań marketingowych, pozwoli wyszukać najlepsze wygasające domeny do nowych projektów oraz wykona łatwą i szybką analizę działań konkurencji. Jedno zbiorcze narzędzie które uwzględnia ponad 100 czynników rankingowych, pokazywanych w przejrzysty sposób wraz z opartą o nie automatyczną oceną.

 

Linkhouse
Linkhouse oferuje szeroki zakres usług linkbuildingu. Często wprowadzają produkty na rynek jako pierwsi. Linki tematyczne, relinkowanie czy wizytówki NAP to tylko część przykładów. Ich mocnym punktem jest także budowa zapleczy rożnego rodzaju, w tym w językach obcych. Ponadto w ofercie posiadają szeroką gamę artykułów sponsorowanych. Nie ograniczają się jednak do gotowych, szablonowych produktów – powiedz im jakich linków potrzebujesz, a wykonają je dla Ciebie.

 

senuto

SENUTO to narzędzie do kompleksowego wsparcia działań SEO, składa się z 4 głównych modułów:

  1. Analiza widoczności – monitoring prawie 20 milionów słów tygodniowo oraz 2,5 miliona dziennie – pozwala analizować prawie 4 miliony domen
  2. Baza słów kluczowych – ponad 100 milionów słów kluczowych. Najlepszy sposób na szybki keyword research
  3. Audyty SEO – kilkanaście precyzyjnych raportów, automatyczne odświeżanie co 2 tygodnie i stały monitoring strony
  4. Narzędzia SEO – szereg narzędzi automatyzujących codzienne zadania w działaniach SEO

 

semstorm

SEMSTORM to profesjonalne narzędzie wspierające działania SEO oraz marketing w wyszukiwarkach. Każdego dnia, dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii, dostarcza zaawansowanych danych dotyczących widoczności stron internetowych oraz ich konkurentów. W bazie słów SEMSTORM znajduje się ponad 400 mln słów kluczowych, z czego ponad 59 mln ma wyszukiwania. To wszystko pozwala zarówno na zaawansowany research słów kluczowych jak i optymalizację istniejących już działań.

 

Akredytacja DIMAQ

dimaq
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska. Więcej informacji TUTAJ.

 

Dojazd do Katowic samochodem

MCK Katowice
Katowice są dobrze skomunikowane z innymi miastami w Polsce. Przebiegają tędy dwie autostrady A1 i A4, które przecinają Śląsk wzdłuż i wszerz, są także drogi ekspresowe S1, S81, S86 i Drogowa Trasa Średnicowa, która przebiega obok Spodka i MCK Katowice. Jeśli jedziesz samochodem to możesz zaparkować go na jednym z kilku parkingów otaczających MCK Katowice. Na parkingu A są 284 miejsca postojowe, na B – 411. Obok znajdują się MCK Katowice i parking widoczne z lotu ptaka. Autor zdjęcia: Maciej Suchan, źródło skypano.pl.

Podróżuj z Polskim Busem

polskibus
Dojazd do Katowic zapewnia tanio i komfortowo przewoźnik autokarowy polskibus.com. Oferuje kilka razy dziennie bezpośrednie połączenia do Katowic z następujących miast: Częstochowa, Kalisz, Kielce, Koszalin, Kołobrzeg, Kraków, Gdańsk, Łódź, Opole, Poznań, Radom, Rzeszów, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zakopane oraz Berlin, Bratysława, Brno, Budapeszt i Wiedeń. Ceny biletów w jedną stronę od 1zł.

 

Podróżuj z PKP Intercity

PKP Intercity
Podróż w dobrej cenie oferuje PKP Intercity. Na trasie Warszawa-Katowice bilet dostępny w pociągach Express Intercity Premium (EIP) oraz Express Intercity (EIC) kosztuje od 49 zł w II klasie. Natomiast na trasie Gdynia/Gdańsk-Katowice cena za bilety wynosi od 98 zł w II klasie. Warto podkreślić, że nowoczesne Pendolino pokonuję tę trasę obecnie w 5 godz. 16 minut, a z Warszawy dojazd zajmuje już tylko 2 godz. 22 minuty. Bilety są dostępne na 30 dni przed planowaną podróżą, czyli od 19 kwietnia.

Bilety

Festiwal SEO odbędzie się 19 maja 2017 roku w Międzynarodowym Centrum Kongresowym Katowicach, obok Spodka (Plac Sławika i Antalla 1, 40-166 Katowice). Sala Audytorium, wejście C od ulicy Olimpijskiej. Program wystąpień rozpocznie się o godzinie 16:00, obiekt będzie otwarty od 14:00. Do biletu jest wystawiana faktura VAT.

Prezentacje – Pobierz wersje PDF

PDF: 36MB

Autorem identyfikacji wizualnej Festiwalu SEO jest grafik Dawid Tkocz.

Festiwal SEO 2017

The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.