Świetna infografika ilustrująca na przykładzie samochodu, o jakie elementy należy zadbać pisząc tekst na stronę internetową. Tak jak przed wyruszeniem w trasę trzeba sprawdzić różne elementy w samochodzie, tak w przypadku treści na stronach, tych elementów jest co najmniej 12 do sprawdzenia. Jak wyszedł Twój przegląd?
Infografika dostępna jest pod adresem www.qantum.pl/autor-plakal-jak-sprzedawal-czyli-jak-stworzyc-odjechany-tekst-infografika
Zapisz się na newsletter wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.
Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.
The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki
Nauczyciel w Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Niezależny specjalista, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Zazwyczaj uczy studentów, a w wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.
Ostatnie wpisy Artur Strzelecki (zobacz wszystkie)
- Webinar z autorami książki „SEO w praktyce” - 25 września 2025
- Usunięcie parametru &num=100 w Google - 17 września 2025
- Google usuwa z wyników wyszukiwania część Rich Snippets - 15 września 2025
Bardzo ciekawa inografika – ciężko coś dodać. Według mnie po prostu warto pobrać na komputer i wydrukować a następnie powiesić na ścianę i korzystać 😀
Nic więcej nie można dodać! Wszystko doskonale ujęte 🙂