Bazując na danych zebranych z systemu WebPozycja.pl przygotowali infografikę dotyczącą zmian jakim podlegały strony w wynikach Google.pl w II kwartale 2014 roku. Infografika jest zbudowana wokół tematu „Najwięksi gracze w wynikach Google”.
Infografika dostępna jest pod adresem: https://webpozycja.pl/infografika.html
Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.
Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.
The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki
Nauczyciel w Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.
Ostatnie wpisy Artur Strzelecki (zobacz wszystkie)
- CTR (współczynnik klikalności) w SEO i reklamie – kompletny przewodnik - 9 czerwca 2025
- Projekt YouTube SEO: studenci uczą się SEO i zdobywają tysiące wyświetleń - 6 czerwca 2025
- Artykuł sponsorowany – czyli jak napisać dobrą publikację pod SEO? - 1 czerwca 2025
Szkoda, że nie ma nic o potencjale fraz. Wyniki takiego „badania” będą inne dla każdego zestawu fraz testowych.
Czyli zmiana w algorytmie 20 maja sprawiła, że ludzie mniej wykupywali reklam w AdWords? Czyżby google było w tej kwestii obiektywne? Ciekawe:-)
Głównie giganci i nikt więcej, ciekawe ile z nich zainwestowało w to aby tutaj pojawili się 😀
Szczerze mówiąc zabrakło mi tutaj gazeta.pl
Bardzo często pojawiają się w wynikach wyszukiwania a w infografice nie zostało to odnotowane.
Nie mylmy zarobku z przychodami 😉