Czy banki „pokazują się” w Google? [INFOGRAFIKA]

infografika banki

Wydatki na reklamę w internecie wciąż rosną. Nie ma obecnie branży, która nie korzystałaby z tego źródła reklamy. Trend ten nie omija także branży bankowej, która coraz chętniej reklamuje się w sieci, korzystając m.in. z usług pozycjonowania, linków sponsorowanych czy reklamy bannerowej.

Jeszcze kilka lat temu branża bankowa była praktycznie niewidoczna w sieci. Dziś banki bardzo chętnie „pokazują się” inwestując nawet 15% swoich budżetów reklamowych na reklamę w sieci. Warto podkreślić, że sporą część tych 15% pochłaniają wydatki na pozycjonowanie oraz reklamę poprzez linki sponsorowane. Nie ma się czemu dziwić. Około 90% użytkowników dociera do wybranych przez siebie stron poprzez wyszukiwarkę internetową. Najważniejsza dla takich użytkowników jest pierwsza podstrona wyników wyszukiwania. Dlatego widoczność w tych wynikach jest szalenie istotna, także dla branży bankowej. Jeśli witryna banku nie pojawia się w takich wynikach (w sposób naturalny bądź wspomagany poprzez pozycjonowanie) wówczas warto sięgnąć po linki sponsorowane.

Jak wskazują statystki, około 20% klientów branży bankowej dowiaduje się o produktach proponowanych przez banki poprzez linki w wyszukiwarkach. To dość istotna część wszystkich klientów.

Internet wciąż rozwija się, a liczba jego użytkowników, czyli potencjalnych klientów banków, stale rośnie. Większość ankietowanych osób uważa, że nowoczesny bank powinien być widoczny w sieci, a także, że musi udostępniać swoje usługi online. Jak branża reaguje na takie wymagania klientów? Oto jak prezentują się najwięksi bankowi gracze w wynikach Google. Infografika.

infografika bankiInfografika dostępna jest pod adresem https://webpozycja.pl/infografika,1.html


Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.

The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom.

Jedno przemyślenie nt. „Czy banki „pokazują się” w Google? [INFOGRAFIKA]

  1. Świetna infografika, dużo pracy włożyłeś.:) Nie sądziłam, że banki mają takie wsparcie ze strony adwordsów. 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *