Dzisiaj Majestic wprowadził 3 nowe informacje wyświetlane obok informacji o linkach przychodzących. Są to:
- Liczba linków wychodzących ze strony która linkuje
- Tytuł strony z której pochodzi link
- Język strony z której pochodzi link
Black Friday 2025 - wyprzedaż programów SEO

Wiedz o linkach przychodzących do strony jest niezbędna. Jej uzupełnieniem będzie informacja ile jeszcze innych linków wychodzi ze strony, z której jeden z linków prowadzi do badanej witryny.
Majestic do swoich raportów dodaje trzy nowe liczby o linkach wychodzących:
- Liczba zewnętrznych linków wychodzących ze strony, która linkuje
- Liczba wewnętrznych linków wychodzących ze strony, która linkuje
- Liczba zewnętrznych domen, która jest linkowana ze strony która linkuje
Wiedza o liczbie linków wychodzących ze strony, która ma też linka do nas może okazać się przydatna. M.in. można wywnioskować, dlaczego niektóre strony z naprawdę niewielką liczbą linków przychodzących rankują całkiem dobrze. Dobrze będzie połączyć te dane ze wskazówkami, które na temat budowania linków podał Robert.

Do tej pory można było mieć wiedzę o linkach wychodzących co najwyżej ze stron, nad którymi sprawuje się kontrolę. Natomiast próba pomiaru ile linków wychodzi ze wszystkich innych stron, to jest spore wyzwanie, którego mogą podjąć się raczej tylko usługi takie jak Majestic czy podobne.
Na fragmencie ekranu z Majestic można zobaczyć jeszcze wprowadzenie pozostałych dwóch informacji. Wyświetlany jest tytuł strony z której pochodzi link oraz system określi język strony, na której ten link się znajduje. Nie są to rewolucyjne zmiany, w wielu innych usługach już to występuje np. w Clusteric Search Auditor.
Więcej o nowych funkcjach w Majestic: https://blog.majestic.com/development/outbound-link-metrics/
Zapisz się na newsletter wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.
Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.
Artur Strzelecki
Ostatnie wpisy Artur Strzelecki (zobacz wszystkie)
- Black Friday SEO 2025 - 28 listopada 2025
- Druga część webinaru z autorami książki „SEO w praktyce” - 25 listopada 2025
- Rewolucja w wyszukiwaniu: tryb AI Google wkracza do Polski – co musisz wiedzieć? - 8 października 2025




Ciekawe! Ja pozostaję fanką Ahrefs, ale fajnie, że Majestic rozwija się – konkurencja dobrze robi branży 🙂