Silesia SEM

Menu

Skip to content
  • Artykuły
  • Porady
  • Workshops
  • Festiwal SEO 2025
  • Słownik
  • Kontakt
    • Informacje
    • Redakcja
    • Reklama
    • Polityka prywatności
Brak dostępu do zasobów
Artykuły

Nie blokuj CSS i JS bo obniżysz ranking w Google

Od przełomu lipca i sierpnia 2015 Google poprzez swoją usługę Konsola Wyszukiwania przesyła ostrzegawczy komunikat o tym, żeby nie blokować plików CSS (kaskadowych arkuszy styli) oraz JS (skrypty Javascript) przed robotem indeksującym wyszukiwarki.

Jeden komentarz do tej pory
Lista słów kluczowych dla których występuje kanibalizacja
Artykuły

Kanibalizacja słów kluczowych – nowy, przydatny raport SEO

Kanibalizacja słów kluczowych to bardzo rzadko poruszany temat. Wymaga on głębszej analizy pozycjonowanej domeny oraz wyników, które się pojawiają w Google. Teraz z nowym raportem badanie tego zjawiska nigdy nie było łatwiejsze.

4 komentarze
Pimp my analytics boom
Porady

Jak zniszczyć instalację Google Analytics? #PimpMyAnalytics

Wielu z nas na co dzień korzysta z Google Analytics. Oto dwie garści czynników, które sprawiają, że dane w Google Analytics przestają mieć sens. Dziś piąty odcinek z serii Odpicuj swojego Analyticsa.

Jeden komentarz do tej pory
10 rekomendacji
Porady

10 rekomendacji optymalizacji dla sklepów internetowych

Poniżej znajdziecie 10 moich rekomendacji dla sklepów internetowych, które z pewnością zwiększą nie tylko sprawność i widoczność sklepu, ale także podniosą w nim sprzedaż.

Jeden komentarz do tej pory
Opis produktu: Kenwood
Porady

3 techniki tworzenia opisów produktów – kiedy i jak je zastosować? Część III: DIPADA

W trzeciej i ostatniej części poradnika opowiem co nieco o jednej z bardziej rozbudowanych technik sprzedażowych. Jej akronim to DIPADA. To model znany głównie specjalistom ds. sprzedaży bezpośredniej, ale można go także z powodzeniem zastosować, tworząc opisy produktów.

Jeden komentarz do tej pory
Opisy produktów - TomTom
Porady

3 techniki tworzenia opisów produktów – kiedy i jak je zastosować? Część II: AIDA

Ostatnio napisałam parę słów o najbardziej podstawowej technice sprzedaży – SLB – do zastosowania podczas tworzenia opisów produktów. Dziś na tapecie mamy natomiast bardziej złożony, lecz równie dobrze znany model – AIDA.

Jeden komentarz do tej pory

Nawigacja po wpisach

← Starsze wpisy
Nowsze wpisy →

Losowe artykuły

Festiwal SEO 2025
Spotkania

Festiwal SEO 2025 Katowice

Pozycjonowanie za efekt?
Artykuły

Pozycjonowanie płatne za efekt? Wyrok Sądu gdy nie ma efektu

follow.it
Porady

Follow.it – alternatywa dla Feedburnera, którą warto rozważyć

Kaspar przejął władzę nad blogiem Mariusza
Artykuły

Obrazek autora w wynikach wyszukiwania, czyli Kaspar przejął bloga

zdarzenia google analytics
Porady

Co i jak, czyli Zdarzenia w Google Analytics

Festiwal SEO 2015
Spotkania

Festiwal SEO 2015 Katowice

Oli Gardner
Workshops

Marketing Festival 2015 Presentation Slides

Porady

Google Search Console

Godło Rzeczypospolitej Polskiej
Artykuły

Uchwała KRN zabrania sztucznego pozycjonowania witryny notariusza

Porady

Google Analytics: Eksplorator użytkownika

Subskrypcja

RSS | Facebook | Twitter

Newsletter

Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z branżą SEM. Nie spamujemy.
Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:


 Przeczytałem politykę prywatności

Silesia SEM Marketing w wyszukiwarkach internetowych © 2025