W ferworze walki o lepszą konwersję ciągle pojawiają się nowe i niestandardowe pomysły i taktyki. Czasem są to akcje z najwyższej półki, najczęściej jednak spektakularne efekty nie wychodzą poza sferę marzeń właściciela internetowego biznesu. A gdyby tak skoncentrować się na tym, co już istnieje? Może warto skupić się na stałych fragmentach e-commercowej gry i przestać wymyślać koło na nowo?
Archiwum kategorii: Porady
Content Marketing – 50+ rad jak tworzyć treści marketingowe
Content Marketing to spory obszar w marketingu internetowym. Warto poświęcić trochę czasu na zapoznanie się w z tym poradnikiem, który zawiera 59 przygotowanych koncepcji na content marketing osób znających się na marketingu internetowym i mających z nim styczność. Głębokość i szerokość przedstawionych wskazówek jest bardzo duża. Znajdziecie tu bardzo różne pomysły jak tworzyć dobre treści w różnych sytuacjach.
Jak zgłosić naruszenie dóbr osobistych związanych z wyszukiwarką Google?
W Google możemy zgłosić treści, które uważamy, że naruszają nasze dobra osobiste. Co jest dobrem osobistym? Dobra osobiste według Kodeksu Cywilnego to m.in. wolność, godność i dobre imię, swoboda sumienia, nazwisko lub pseudonim, wizerunek, tajemnica korespondencji, nietykalność mieszkania.
Jak sprawdzić czy linki są nofollow / dofollow ?
Wyszukiwarka Google linki nofollow ignoruje, natomiast linki dofollow akceptuje. Sprawdź jakie masz linki prowadzące do twojej strony!
Jak tworzyć wartościowe linki do profili społecznościowych?
Profile społecznościowe są obecnie ważnym elementem strategii marketingowych w wielu kampaniach. Chodzi zarówno o prywatne jak i firmowe konta, na których prowadzona jest komunikacja w mediach społecznościowych. Zapoznajmy się z paroma przykładami jak można tworzyć wartościowe linki do profili społecznościowych. Nie chodzi tutaj o to, jak tworzyć linki z mediów społecznościowych, prowadzących do stron internetowych, bo o tym możecie przeczytać w artykule o wpływie Facebooka na pozycjonowanie. Przykłady będą dotyczyły budowy linków wewnętrznych i zewnętrznych pomiędzy profilami w sieciach społecznościowych.
Jak mierzyć ruch z RSS za pomocą Google Analytics?
Monitorujemy ruch przychodzący na strony internetowe, by wiedzieć skąd przyszli użytkownicy do witryny. Kanał RSS jest bardzo dobrym źródłem ruchu, bo identyfikuje naszych najlepszych czytelników, czyli tych którzy stale obserwują nowe pojawiające się treści na stronie. Jak mierzyć ruch, którym przychodzą użytkownicy za pomocą RSS w czasie gdy jest wiele różnych czytników RSS oraz innych portali, które agregują kanały RSS?