EACTIVE wiemy jak – jesteśmy z Wrocławia i od 10 lat zajmujemy się pozycjonowaniem. Szukamy osób, które mają doświadczenie i predyspozycje do pracy w naszej specyficznej branży. Każdy kto pracuje przy pozycjonowaniu wie o czym mowa 🙂 Szukamy osób na następujące stanowiska:
Archiwum kategorii: Porady
Jak pisać „o nas”?
Zakładka „o nas” na stronach firmowych często traktowana jest trochę po macoszemu. Zwykle umieszczane są w niej frazesy, które tak naprawdę napisać może każdy. Przykład: Czy to jest opis, który przykuwa uwagę? Niekoniecznie…
Jak poprawić content marketing w jeden dzień?
Content marketing, czyli tzw. marketing treści funkcjonuje w branży od wielu lat, choć tak naprawdę popularny stał się dopiero niedawno. Przez wielu uważany jest za nową formę reklamy i brandingu. Głównie dlatego, że w dzisiejszych czasach aby marka pozostała konkurencyjna musi nie tylko produkować określone treści, ale także zadbać o to, żeby jak najlepiej odzwierciedlały one jej osobowość.
Jak tworzyć treści na blogi firmowe? 9 porad
Blogi firmowe to potęga. Pomagają zdobywać naturalne linki, generują większą sprzedaż i stawiają nas w roli eksperta w branży. Prowadzenie takiego bloga nie wydaje się skomplikowane, ale… w istocie jest. Świadczy o tym fakt, iż niewiele firm (w szczególności małych i średnich) potrafi go należycie wykorzystać. Jak zatem tworzyć blogowe treści, by pracowały na nasz sukces?
Newsletter – jak podnieść jego efektywność?
E-mail marketing ciągle się zmienia. Treści, które niegdyś działały sprzedażowo, dziś działają… klientom na nerwy. Trzeba zatem bacznie obserwować trendy i umiejętnie je wykorzystywać, by każdy mail przekładał się na konkretne wyniki. Aktualny zbiór dobrych praktyk dotyczących skutecznych newsletterów i kilka statystyk je potwierdzających zamieszczam więc poniżej.
Jak stworzyć skuteczny tekst na landing page: 12 porad i przykłady
Cel landing page’a jest jeden: użytkownik ma wykonać jakąś akcję. Może to być zakup, złożenie zapytania ofertowego, subskrypcja newslettera lub inne tego typu działania. Zawsze jednak wiąże się to z podjęciem większego wysiłku, jakim jest np. wydanie pieniędzy albo wypełnienie formularza, do czego niezwykle trudno nakłonić kogokolwiek. Aby więc stworzyć idealny landing page, jego treść musi zostać dopieszczona w najdrobniejszych szczegółach.