Od kilku dni Google testuje nowe kolory dla najbardziej znanego elementu z wyszukiwarki jakim są wyniki wyszukiwania. Przez wiele lat były one wyświetlane w niebieskim kolorze, znanym z podstawowej wersji kolorowania linków w stylach CSS.
Kilka osób zauważyło, że ich ich interfejs Google zaczął wyświetlać linki w nowych kolorze – czarnym.
My google links have turned black, They look horrible. Please turn them back to blue #google pic.twitter.com/hbF5lSkRpS
— facelessloser (@facelessloser) May 8, 2016
Tak wygląda interfejs linków na komputerze.
https://twitter.com/iamdjgordon/status/729450755392983042
Podobnie prezentują się linki na urządzeniu mobilnym.
Przez wiele lat atrybutem Google było 10 niebieskim linków. Niektóre firmy wzorowały nawet swoje nazwy na kolorze linków. Często też posługiwaliśmy się terminem TOP10, który dotyczył 10 wyników na pierwszej stronie.
Od kilku lat wyników organicznych może być więcej niż 10, a od teraz nie muszą one być w czarnym kolorze.
Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.
Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.
Artur Strzelecki
Ostatnie wpisy Artur Strzelecki (zobacz wszystkie)
- CTR (współczynnik klikalności) w SEO i reklamie – kompletny przewodnik - 9 czerwca 2025
- Projekt YouTube SEO: studenci uczą się SEO i zdobywają tysiące wyświetleń - 6 czerwca 2025
- Artykuł sponsorowany – czyli jak napisać dobrą publikację pod SEO? - 1 czerwca 2025
Ciekawe jak to wpłynie na powroty użytkowników w to samo miejsce.