17 czerwca III edycja Mobile Silesia

Już 17 czerwca do gliwickiego „Mrowiska” powraca Mobile Silesia. W planach III edycji jest aż 6 prelekcji w formie case study, panel dyskusyjny oraz tradycyjnie już – wieczorny networking.

Część konferencyjną Mobile Silesia otworzy Arkadiusz Haszto (Mobile Wings, Wrocław), który podejmie temat gier mobilnych. Jako drugi głos zabierze Kamil Danyluk (iMelon Mobile Techonologies, Kraków), rozwijając zagadnienie kanału mobilnego w programach lojalnościowych. Kolejne prezentacje poprowadzą: Mateusz Kowalczyk (i-sklep.pl, Gliwice) – RWD w e-commerce, Rafał Staszkiewicz (Omnibrand, Poznań) – Reklama w mobile, Filip Kłodawski (FreshMail, Kraków) – Mobilny e-mail marketing oraz Piotr Koźniewski (3R Studio, Poznań) – Quo Vadis Augmented Reality? Wszystkie wystąpienia będą poparte konkretnymi przykładami udanych realizacji (case study).

Podczas czerwcowego spotkania po raz pierwszy uruchomiony zostanie także panel dyskusyjny. Poprowadzi go przedstawiciel organizatora konferencji – Andrzej Ogonowski, dyrektor marketingu i PR SMSAPI.pl, który nie ukrywa, że nowa formuła ma uatrakcyjnić wydarzenie i zachęcić zebranych do interakcji:

Panel dyskusyjny, który pojawi się po raz pierwszy podczas III edycji, planujemy umieścić także w harmonogramie kolejnych spotkań. Mamy nadzieje, że otwarta dyskusja będzie cieszyć się zaangażowaniem uczestników, ponieważ to właśnie z ich strony pojawiła się taka propozycja. –  wyjaśnia Ogonowski.

Powtórzyć sukces marcowej edycji

Na II edycję Mobile Silesia, mimo, że jest to wydarzenie na skalę lokalną, przyjechało ponad 100 osób związanych z branżą mobile, głównie z województwa śląskiego, małopolskiego, opolskiego i dolnośląskiego. Uczestników było więc ponad dwukrotnie więcej niż podczas pierwszego spotkania. Marcowa edycja wzbudziła też większe zainteresowanie ze strony mediów. Organizatorzy Mobile Silesia nie ukrywają, że cieszy ich ten sukces, ale nie zakończyli jeszcze prac nad wielokierunkowym rozwojem spotkania:

Zależy nam na urozmaicaniu tematyki wystąpień, pokazaniu, co tak naprawdę mobile ma do zaoferowania. – tłumaczy Ogonowski. Na tym jednak prace przy Mobile Silesia się nie kończą. Cały czas rozwijamy sieć kontaktów, rozpatrujemy nowe partnerstwa. Chętnie przyjmujemy pomoc merytoryczną i organizacyjną ze strony szeroko pojętego biznesu, który zaczął postrzegać śląskie spotkania mobilne również w jako dobrą przestrzeń do własnej promocji.

Organizatorem Mobile Silesia jest platforma usług mobilnych SMSAPI.pl. Przedsięwzięciu partneruje SilesiaSEM, Fotograficzna Sekcja Specjalna oraz magazyny: Marketer+, Marketing w Praktyce i Online Marketing, portale: GoMobi.pl, NowyMarketing.pl, MamStartup.pl, xmobile.pl, AdMonkey.pl. Spotkanie ma charakter otwarty i bezpłatny dla wszystkich odwiedzających. Wejściówki można rezerwować online na stronie internetowej wydarzenia: www.mobilesilesia.pl


Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.

The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom.

3 przemyślenia nt. „17 czerwca III edycja Mobile Silesia

  1. „Powtórzyć sukces marcowej edycji” – organizacyjnie bylo bardzo dobrze, ale merytorycznie… Miejmy nadzieje, ze tym razem zadbają o poziom prezentacji, bo poprzednio można się było srodze zawieść. Pięciominutowy wykład o responsible web design (z czego część to podkreślane przez prelegenta pozdrowienia dla córki), zachwycanie się tym, ze Polacy ubóstwiają karty zbliżeniowe, czy opowieści w ramach prezencji o mobile commerce jak to Nokia w latach dziewięćdziesiątych na tym polu wojowała (hm, tylko jak to się ma do sytuacji obecnej?). Choć z drugiej strony obiecują, że tym razem będą same case study. Wiec moze da radę. Oby.

  2. Szanowny Panie Wilk. Po poprzedniej edycji mieliśmy praktycznie same pozytywne opinie o imprezie – tak organizacyjnie, jak i merytorycznie. Dziękujemy Panu również za uwagę – za każdym razem dokładamy wszelkich starań, aby zadowolić wszystkich odwiedzających. Tym razem rzeczywiście będą same case study – zapraszamy do zapoznania się z mobile w praktyce. Za darmo.

  3. myślę, że temat nowy, świeży a co za tym idzie modny, każdy kto coś wie na temat strony mobile, chciałby wiedzieć więcej i wykorzystać tą wiedzę w praktyce, by pomóc sobie i innym (czytaj zarobić)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *