Tydzień bezpłatnych warsztatów z marketingu na koniec czerwca

Marketing Automation, SEMcamp oraz Offline Plaja Party to trzy imprezy, które w ostatnim tygodniu czerwca 2013 odbywają się w Katowicach, Krakowie i Warszawie, a udział w nich jest całkowicie bezpłatny. Wśród tych wydarzeń, każdy znajdzie coś dla siebie, ponieważ są one na temat różnych obszarów marketingu internetowego. Warto zaplanować sobie w nich udział jeszcze przed rozpoczynającym się sezonem urlopowym. W wakacje zwykle brakuje takich spotkań. Te imprezy są również bardzo dobrą alternatywą dla płatnych konferencji, które odbywają się w tym samym czasie, a nie każdego stać na uczestnictwo w nich.

Marketing Automation Day w Katowicach – środa, 26 czerwca 2013

Benhauer prowadzi pierwsze w Polsce warsztaty na temat praktycznego wykorzystania systemów marketing automation i e-mail marketing. Zapisz się aby dowiedzieć się jak:

Sposoby tworzenie skutecznych e-maili

  • Sposoby automatyzacji procesu sprzedażowego
  • Metody automatyzacji działań marketingowych
  • Konwertowanie odwiedzin na stronie w leady
  • Lead Nurturing i Dojrzewanie Leadów
  • Metody łączenia pracy działu marketingu i sprzedaży

Grzegorz Błażewicz opowie o nowej szkole marketingu: Dlaczego warto przenieść e-Mail Marketing do systemu Marketing Automation. Budowanie wartości firmy w procesach marketingowych. Marek Stopka przedstawi temat: Praktyczne przykłady wykorzystania systemu Marketing Automation. e-Commerce, B2B i wsparcie sprzedaży. Warsztaty rozpoczynają się o godzinie 15:00, 26 czerwca w Budynku Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego, ul. Bankowa 11b, Katowice, Aula nr 2

Zapisz się na WarsztatytMarketing Automation Day w Katowicach

SEMcamp w Warszawie – czwartek, 27 czerwca 2013

SEMcamp to już legenda na mapie spotkań campowych w Polsce. Co najważniejsze, zawsze w 100% poświęcone marketingowi w wyszukiwarkach. 13 spotkanie SEMcampu, odbędzie się w Warszawie tradycyjnie na nowoczesnej auli im. prof. Lecha Falandysza na uczelni Łazarskiego. Spotkanie rozpocznie się 27 czerwca 2013 (czwartek) w Warszawie o godzinie 12.00 na uczelni Łazarskiego, na ulicy Świeradowskiego 43 (zaraz obok przystanku metra Wilanowska).

Mariusz Gąsiewski – Strony mobilne i strony responsywne

Jak niedużym kosztem optymalizować stronę dla urządzeń mobilnych? Dedykowana strona mobilna czy strona responsywna? Jak wykorzystywać dane do optymalizacji stron mobilnych?

Przemysław Modrzewski – Modelowanie atrybucyjne – koniec ery szklanej kuli w marketingu?

Przemek odpowie na 3 ważne pytania dotyczące nowego narzędzia w Google Analytics. Do czego zdolne jest nowe narzędzie modelowania atrybucyjnego w Google analytics, jak je wykorzystać w praktyce i jak przekładać wyniki analiz na działania marketingowe.

Grzegorz Mogilewski – Cienie i blaski najpopularniejszych platform społecznościowych czyli Jak efektywnie reklamować się na platformach społecznościowych

Platformy społecznościowe dla części firm oferują olbrzymie możliwości promocji usług i produktów. Dla sporej grupy firm nie jest to dobre i efektywne narzędzie obecności w sieci. Chcesz dowiedzieć się dla kogo ma to sens, dla kogo nie? Czas zatem odkryć biznesowe cienie i blaski najpopularniejszych platform społecznościowych w Polsce.

Piotr Rudnicki – Remarketing od podszewki do surdutu – rozwiązania skrojone na miarę

Jak kreatywne działania remarketingowe mogą nie tylko przyśpieszyć sprzedaż, ale również pozyskać nowych, wcześniej niezdecydowanych użytkowników. Praktyczne i skuteczne wykorzystanie zarówno starych metod w sposób innowacyjny, jak i przegląd najnowszych możliwości okraszony sprawdzonymi strategiami wykorzystania.

Maciej Ołpiński – Remix lubi się powtarzać. Kreatywna wtórność w reklamie video online

Jak wykorzystać globalne platformy ‘mikro usług’ do produkcji video na YouTube? Nowe możliwości kreatywne dla małych reklamodawców i agencji SEM.

Cezary Glijer – Ekspertów czas – Google Authorship

Wobec rosnącego znaczenia Authorship w algorytmie Google warto zrozumieć o co chodzi i jak najszybciej zaimplemetować. W prezentacji będzie mowa zarówno o stronie technicznej jak i korzyściach wynikających ze stosowania mikroformatu.

Zapisz się na SEMcamp w Warszawie

Offline Plaja Party w Krakowie – piątek, 28 czerwca 2013

Kraków to miejsce, w którym się dzieje. Dzieje się dużo. W samym 2013 roku udało się zorganizować już ponad 150 różnych spotkań związanych ze startupami. Jest to jeden, z długiej listy powodów, które dają radość z bycia częścią czegoś większego. By celebrować ten fakt, organizatorzy tych imprez proponują spotkać się w luźniejszej atmosferze.

Offline Plaja Party to wydarzenie/przedsięwzięcie dla każdego kto – jest lub też chciałby być związany z Kraków Startup Community. To czas na luźny networking, ale także i na dobrą zabawę. Zatem organizatorzy zapraszają 28 czerwca o godzinie 19.00 na Plaże Kraków. Jednym z organizatorów Offline Plaja Party jest Google for Entrepreneurs

Weź udział w Offline Plaja Party


Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.

The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom.

Jedno przemyślenie nt. „Tydzień bezpłatnych warsztatów z marketingu na koniec czerwca

  1. szkoda tylko że się nie da rozdwoić, albo roztroić – a biorąc pod uwagę że w Poznaniu w poobnym czasie jest SMD to chyba rozczworzyć ?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *