Internet już dawno stał się kanałem reklamowym produktów i usług telekomunikacyjnych. Z roku na rok zainteresowanie reklamą w sieci wzrasta. Nic dziwnego, bo jak wskazują statystyki, 81% badanych uważa internet za główne źródło informacji o produktach i usługach telefonii komórkowej.
To tutaj znajdujemy interesujące nas informacje dotyczące danych technicznych czy opinii, jaką cieszy się dany produkt/usługa wśród innych użytkowników. Żyjemy w czasach gwałtownego rozwoju internetu mobilnego, a sam telefon komórkowy stał się przedmiotem, z którym praktycznie się nie rozstajemy.
Oto jak prezentują się największe telekomy w wynikach Google. Infografika.Źródło: https://webpozycja.pl/infografika,2.html
Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.
Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.
Artur Strzelecki
Ostatnie wpisy Artur Strzelecki (zobacz wszystkie)
- CTR (współczynnik klikalności) w SEO i reklamie – kompletny przewodnik - 9 czerwca 2025
- Projekt YouTube SEO: studenci uczą się SEO i zdobywają tysiące wyświetleń - 6 czerwca 2025
- Artykuł sponsorowany – czyli jak napisać dobrą publikację pod SEO? - 1 czerwca 2025