42 panele informacyjne Google Analytics (Made in Poland)

Panel Google Analytics

Zebrany zbiór paneli informacyjnych w Google Analytics to wynik pracy studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. W semestrze letnim 2014 roku w czasie realizacji ćwiczeń z przedmiotu „Narzędzia analityczne e-biznesu” studenci przez cztery miesiące poznawali program Google Analytics i jego możliwości. W ramach zaliczenia przedmiotu jednym z trzech wymaganych elementów było stworzenie własnego panelu informacyjnego w Google Analytics oraz uzasadnienie doboru widgetów w panelu.

W tym dokumencie znajdują się zebrane 42 indywidualne panele Google Analytics. Każdy panel posiada swój opis oraz przykładowe wycinki ekranu z widgetami. Każdy z nich można skopiować do własnego konta Google Analytics przy użyciu zamieszczonych linków do szablonu z panelem.

Powstałe panele to wynik kreatywnej myśli studentów. Znajdziecie tu wiele ciekawych propozycji zestawień rożnych widgetów oraz próbę wyjaśnienia dlaczego ten zestaw został właśnie tak dobrany.

Studenci pracowali na własnych stronach internetowych, które były skryptami klasycznych sklepów internetowych. Sklepy pełniły wyłącznie rolę demonstracyjną, bez możliwości składania komercyjnych zamówień. Wiele paneli zawiera zestawienia widgetów, dostosowane do charakterystyki sklepów internetowych.

W tym dokumencie znajdują się panele informacyjne, które stanowiły pierwszą część zaliczenia przedmiotu „Narzędzia analityczne e-biznesu”. Część druga będzie zawierać Raporty niestandardowe.

Panele informacyjne Google Analytics zostały przygotowane przez studentów II roku studiów stacjonarnych pierwszego stopnia, Wydziału Informatyki i Komunikacji i kierunku Biznes Elektroniczny, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Więcej na ten temat możesz się dowiedzieć podczas szkolenia z Google Analytics, które prowadzę.

Pobierz wersję PDF

PDF: 6.3MB, 204 strony, 372 ilustracje, 

The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *