Pozycjonowanie sklepu internetowego – 2 częściowe szkolenie online

Pozycjonowanie sklepu internetowego

W październiku 2019 roku poprowadzę na żywo 2-częściowy cykl szkoleń online (webinar) z zakresu pozycjonowania i optymalizacji sklepu internetowego. Program szkolenia oparłem o zdobyte doświadczenie i wiele lat pracy w tematach, które będą omawiać. Cena szkolenia (399zł netto) jest atrakcyjna a forma uczestnictwa jest bardzo wygodna, bo przed własnym komputerem o dogodnej godzinie.

Szkolenie online

Czego dowiesz się na szkoleniu online?

Sklepy internetowe stale zwiększają swój zasięg i sprzedaż. Każdego dnia, tygodnia i miesiąca coraz więcej osób dokonuje zakupów online. Sklep internetowy posiada duże możliwości optymalizacji w wielu obszarach zarówno technicznych jak i użyteczności. Szkolenie będzie o tym jak poprawić widoczność, skuteczność i pozycje w wynikach wyszukiwania sklepu internetowego.

Dla kogo jest szkolenie?

Przygotowany program szkolenia wychodzi na przeciw oczekiwaniom właścicieli sklepów, którzy chcą aby cieszyły się one stale rosnącą popularnością i ruchem organicznym z wyszukiwarki. Tak samo ze szkolenia skorzystają specjaliści, którzy na co dzień pracują w agencjach i zajmują się optymalizacją oraz pozycjonowaniem wielu sklepów internetowych, a także działy inhouse średnich i dużych sklepów internetowych. Zasadniczo program szkolenia odpowiada na pytania jak optymalizować sklep internetowy i jak pozycjonować sklep internetowy.

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą pozycjonować sklepy internetowe w wyszukiwarce Google i znają podstawowe technologie internetowe. Szkolenie szczególnie jest dla osób, które chcą trwale i stabilnie wpłynąć na widoczność swojego sklepu w Google.

Jaki jest program szkolenia?

Program szkolenia obejmuje 3 godziny materiału podzielonego na 2 części. Każda część trwa 90 minut, gdzie 75 minut przeznaczone jest na prezentację treści i przykładów a 15 minut na pytania i odpowiedzi uczestników szkolenia. W zakresie szkolenia umieściłem poniższe tematy.

Część I. Strona główna, kategorie i produkty

W pierwszej części szkolenia omawiam podstawowe elementy w sklepie internetowym. W zakres materiału wchodzą:

  1. Strona główna sklepu internetowego
  2. Kategorie produktów (kafelki produktowe, warianty cenowe i kolorystyczne, treści opisu kategorii i listingów)
  3. Karty produktowe (produkty wielowariantowe, dane strukturalne, opis produktu, zdjęcia i nagłówki, produkty substytucyjne i komplementarne, parametry techniczne produktu, opinie o produkcie, szablony opisów meta, linkowanie wewnętrzne, produkty wycofane i nieaktywne)

Część II. Landingi, optymalizacja techniczna, wersje językowe

W drugiej części szkolenia omawiam dodatkowe, często niestandardowe elementy w sklepie internetowym. W zakres programu wchodzą:

  1. Strony producentów (linkowanie wewnętrzne, opisy)
  2. Menu nawigacyjne (dekstop, mobilne, okruszkowe)
  3. Blog i aktualności w sklepie
  4. Optymalizacja techniczna (filtrowanie i nawigacja facetowa ,adresy URL i adresy kanoniczne, mapy stron w GSC, dedykowane landingi reklamowe)
  5. Ekspansja zagraniczna sklepu (adresy TLD (np. .de, .co.uk, .eu), jeden silnik a wiele języków, indeksowanie poprawnych tytułów produktów, znaczniki językowe, słowniki parametrów technicznych, waluty i dostawa, certyfikaty zaufania i opinii, wykorzystanie CDN i przyspieszenie DNS)

Co otrzymam na szkoleniu?

  • Każdy uczestnik szkolenia otrzyma po szkoleniu materiały ze szkolenia w postaci PDF. Dokument będzie zawierał wszystkie slajdy wraz z objaśnieniami.
  • Każdy uczestnik otrzyma dostęp do nagrania video ze szkolenia.
  • 1-miesięczny dostęp do SEMSTORM – pakiet Premium o wartości 149 zł (netto).

Harmonogram szkoleń

  • 17 października 2019, godz: 10:00 – I część, powtórka godz: 21:30
  • 24 października 2019, godz: 10:00 – II część, powtórka godz: 21:30

Szkolenie zaplanowane jest w czwartki o godzinie 10:00 sesja przedpołudniowa oraz ponownie na żywo o godzinie 21:30 sesja wieczorna na platformie Clickmeeting i potrwa 90 minut (75 minut program szkolenia, 15 minut sesja pytań i odpowiedzi). Szkolenie będzie nagrywane, jeśli ktoś będzie chciał je odtworzyć później. Sesja przedpołudniowa jest dla osób chcących skorzystać ze szkolenia w godzinach pracy, sesja wieczorna jest dla osób chcących skorzystać ze szkolenia po godzinach pracy.

Cena udziału w szkoleniu to kwota 399 zł netto (490,77 zł z VAT). Kwotę można zaliczyć do kosztów firmy podając w trakcie rejestracji dane do faktury VAT.

Naturalnie, w ramach jednej firmy wystarczy zamówić jedno miejsce, a udział może wziąć wiele osób z tej samej firmy.

—> Program szkolenia i formularz rejestracyjny <—

The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.

Jeden komentarz do “Pozycjonowanie sklepu internetowego – 2 częściowe szkolenie online

  1. Dobrze ułożony materiał z poprzednich szkoleń Artura dobrze wróży także dla tego szkolenia online, które warto polecić także specjalistom seo

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *