Relacja z ósmego spotkania

Silesia SEM #8

Pod koniec października odbyło się już ósme spotkanie Silesia SEM. Zaproszonych zostało czterech gości, którzy podzielili się swoim doświadczeniem ze słuchaczami. Mieliśmy możliwość wysłuchania Sławomira Borowy z tematem „Mikroformaty i Rich Snippets„, Błażeja Abel który przedstawił zagadnienie „Jak przygotować skuteczny Landing Page„, zapalonego w temacie użyteczności Radka Kuberę „Użyteczność stron internetowych – jak zwiększyć konwersję” oraz Karola Dziedzica w temacie „Jak podejść do tematu analizy BL z odpowiedniej strony?


Festiwal SEO 2018 Katowice

Relacją którą chcemy się podzielić jest materiał video nakręcony w trakcie trwania spotkania razem wypowiedziami prelegentów i uczestników. Dziękuje serdecznie Kindze za prowadzenie wywiadów.

W kilku miejscach pojawiły się opisy tego co można było usłyszeć i zobaczyć, dlatego najlepiej będzie tam zaglądnąć. Swoimi spostrzeżeniami podzielili się Andrzej na blogu Semahead oraz Tomek na stronie Crossweb. After party było bardzo udane 🙂 Do zobaczenia następnym razem.


Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.

The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom.

4 przemyślenia nt. „Relacja z ósmego spotkania

  1. Wielkie dzięki za relację, niestety nie mogłem się zjawić osobiście. Widać, że szkolenia Silesia SEM nie zwalniają 🙂 Coraz nowsze i ciekawsze tematy a i organizacja niczego sobie. Oby tak dalej.

  2. Ciekawe spotkanie, no i poruszane tematy również są na Topie 🙂 sam jak mam tylko sposobność bywam na tego typu konferencjach.

  3. Film jest prywatny, albo raczej mówiąc niedostępny w związku z szeroko pojętą likwidacją poprzedniego profilu G+ o nazwie Silesia SEM. Google się trochę zapędziło i usunęło też kanał Youtube o tej samej nazwie, mimo że przed kasacją profilu został on od G+ odłączony. Jestem w trakcie czekania na reakcję zespołu Youtube, na szczęście ustalili już że ten przypadek jest skomplikowany.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *