W dniu 12 kwietnia śląska (i nie tylko) branża przybyła na piąte spotkanie Silesia SEM. Uczestnicy dopisali i w kameralnym gronie ponad 130 osób zasiedliśmy do wysłuchania 3 prezentacji.
W programie wystąpili Jarosław Mutwil z tematem „Google Analytics – powrót do podstaw. Rzut oka na „podstawowe” miary„, Paweł Ogonowski z firmy Conversion z tematem „(Nie)właściwe przypisanie konwersji do ostatniego źródła odesłania – wyzwanie czy nie?” oraz Artur Strzelecki z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach omawiający „Statystyki stron na Facebooku – studium przypadków„.
Kolejne spotkanie jak zawsze wywołuje mniejsze lub większe dyskusje, te pozytywne i negatywne. Tym razem padło wiele pytań w stronę prezentujących tematy, być może niektórzy zachęcili się możliwością otrzymania kubków z logo uniwersytetu oraz drukowanej wersji SEM Specialist. Więcej szczegółów znajduje się w relacjach wskazanych powyżej, natomiast dla osób które nie dotarły a z ciekawości chciałyby zobaczyć jak było, polecam obejrzeć poniższą relację.
Artur Strzelecki
Ostatnie wpisy Artur Strzelecki (zobacz wszystkie)
- CTR (współczynnik klikalności) w SEO i reklamie – kompletny przewodnik - 9 czerwca 2025
- Projekt YouTube SEO: studenci uczą się SEO i zdobywają tysiące wyświetleń - 6 czerwca 2025
- Artykuł sponsorowany – czyli jak napisać dobrą publikację pod SEO? - 1 czerwca 2025
Kiedy następne?
Fajnie, że dostępne jest video z relacją – to chociaż trochę rekompensuje mi samą obecność na spotkaniu. Dzięki za relację i również dołączam się do pytania – kiedy następne spotkanie 🙂 ?
Troszkę krótki ten filmik, przydała by się obszerniejsza relacja. Mam nadzieję, że na następnym spotkaniu uda mi się być.