Relacja z piątego spotkania

Silesia SEM #5

W dniu 12 kwietnia śląska (i nie tylko) branża przybyła na piąte spotkanie Silesia SEM. Uczestnicy dopisali i w kameralnym gronie ponad 130 osób zasiedliśmy do wysłuchania 3 prezentacji.

W programie wystąpili Jarosław Mutwil z tematem „Google Analytics – powrót do podstaw. Rzut oka na „podstawowe” miary„, Paweł Ogonowski z firmy Conversion z tematem „(Nie)właściwe przypisanie konwersji do ostatniego źródła odesłania – wyzwanie czy nie?” oraz Artur Strzelecki z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach omawiający „Statystyki stron na Facebooku – studium przypadków„.

Kolejne spotkanie jak zawsze wywołuje mniejsze lub większe dyskusje, te pozytywne i negatywne. Tym razem padło wiele pytań w stronę prezentujących tematy, być może niektórzy zachęcili się możliwością otrzymania kubków z logo uniwersytetu oraz drukowanej wersji SEM Specialist. Więcej szczegółów znajduje się w relacjach wskazanych powyżej, natomiast dla osób które nie dotarły a z ciekawości chciałyby zobaczyć jak było, polecam obejrzeć poniższą relację.

The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom.

3 przemyślenia nt. „Relacja z piątego spotkania

  1. Fajnie, że dostępne jest video z relacją – to chociaż trochę rekompensuje mi samą obecność na spotkaniu. Dzięki za relację i również dołączam się do pytania – kiedy następne spotkanie 🙂 ?

  2. Troszkę krótki ten filmik, przydała by się obszerniejsza relacja. Mam nadzieję, że na następnym spotkaniu uda mi się być.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *