Targi eHandlu w Katowicach – 6 kwietnia 2016

Targi eHandlu

W Katowicach odbędzie się X – jubileuszowa – edycja Targów eHandlu. Całe wydarzenie odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym (MCK) obok Spodka. Będzie można odwiedzić ponad 100 wystawców oraz wysłuchać 24 prezentacji prowadzonych na 3 scenach jednocześnie.

Festiwal SEO 2017 Katowice

Fundacja Polak 2.0 organizuje wydarzenia łączące i rozwijające branżę e-commerce od 2011 roku  Targi eHandlu odbędą się już po raz dziesiąty i zgromadzą ponad 100 wystawców, a organizatorzy na bazie doświadczeń z poprzednich edycji oceniają że przybędzie ponad 3000 zwiedzających.

 

Przedstawiciele sklepów internetowych, agencji interaktywnych oraz oferujący usługi marketingu internetowego zaprezentują nowe rozwiązania w świecie handlu online. Oprócz odwiedzenia stoisk  będzie można wysłuchać 24 prezentacji, które są oparte na praktycznych case study dotyczących aktualnych i sprawdzonych rozwiązań w działaniach on-line.

Między innymi tematami prezentacji za zakresu SEM będą:

  1. Optymalizacja Google Merchant Center – od czego zacząć?
  2. 10 pomysłów na optymalizację kart produktów w sklepie internetowym pod kątem SEO
  3. Optymalizacja sklepu pod kątem SEO, którą można wykonać samodzielnie

Wstęp wolny!

Możliwość odwiedzenia stoisk wystawców oraz udział we wspomnianych prezentacjach jest całkowicie bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.targiehandlu.pl. Przewidzianych jest około 200 miejsc na każdej z 3 scen prezentacyjnych.

Tematyka wszystkich prezentacji stanowić będzie przekrój zagadnień niezbędnych w branży e-commerce – od SEO / SEM, przez e-mail marketing czy płatności internetowe, po kwestie kart produktów i zagadnienia prawne.

Każdy zwiedzający otrzyma darmowy egzemplarz pierwszego numeru Magazynu EHANDEL – to nowe czasopisma branżowego, wydawane przez Fundację Polak 2.0. Więcej informacji oraz bezpłatny, przedpremierowy artykuł do pobrania dostępny jest na stronie http://www.ehandelmag.pl/

ehandel

Targi eHandlu to nie tylko okazja do poznania ofert licznych firm z branży ecommerce. Zależy im na stworzeniu przestrzeni dla praktyków, w której będzie można nawiązywać nowe kontakty biznesowe i wymieniać się doświadczeniem. W strefie networkingu można np. porozmawiać bezpośrednio z właścicielem platformy sprzedażowej i dowiedzieć się jak rozwijała się jego działalność. Być może również zawrzeć korzystną umowę? 🙂

Logo Targi eHandlu

The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom.

Jedno przemyślenie nt. „Targi eHandlu w Katowicach – 6 kwietnia 2016

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *