Archiwum kategorii: Artykuły

Eksperyment Google w EU

Czy wiadomości mają znaczenie dla Google? Wnioski z eksperymentu EU 2025

W roku 2019 Unia Europejska przyjęła Dyrektywę o prawach autorskich (EU Copyright Directive, tzw. EUCD), w której szczególne miejsce zajmuje artykuł 15 – tzw. „prawo pokrewne” dla wydawców prasowych. Z jednej strony umożliwia on platformom internetowym dalsze linkowanie czy prezentowanie krótkich fragmentów treści wydawców, ale z drugiej – wzmacnia ochronę prawną wydawców przy korzystaniu z dłuższych fragmentów ich artykułów. Aby dostosować się do tych wymogów, Google wprowadziło w Europie program licencyjny Extended News Previews (ENP), który ma zagwarantować wydawcom wynagrodzenie za rozszerzone fragmenty ich tekstów.

black friday seo 2024

Black Friday i Cyber Monday w SEO – promocje

Z okazji Black Friday 2024 (Czarnego Piątku) masz niepowtarzalną szansę nabycia usług w promocyjnych cenach. To usługi, z których sam korzystam i które gorąco polecam. Te wyjątkowe oferty są dostępne od dziś przez kilka następnych dni. NeuronWriter – zniżka 50% na roczny pakiet NeuronWriter to nowoczesne narzędzie do optymalizacji treści, które wykorzystuje modele semantyczne (NLP), … Czytaj dalej Black Friday i Cyber Monday w SEO – promocje

Black Friday SEO 2023

Black Friday i Cyber Monday w SEO – oferta

W związku z Black Friday 2023 (Czarny Piątek), masz wyjątkową okazję zakupić po atrakcyjnych cenach usługi, z których sam korzystam i które gorąco polecam. Te atrakcyjne oferty będą dostępne do poniedziałku. NeuronWriter – zniżka 50% na roczny pakiet NeuronWriter to zaawansowane narzędzie do optymalizacji treści, które wykorzystuje modele semantyczne (NLP), analizę SERP Google i dane … Czytaj dalej Black Friday i Cyber Monday w SEO – oferta

Skala Świerka

Skala Świerka – Czyli jaki jest poziom wdrożenia generatywnej sztucznej inteligencji w branży SEO?

Wkrótce minie rok od udostępnienia ChatGPT. I chociaż przed jego premierą modele GPT były dostępne przez OpenAI API lub Playground, to dopiero wtedy nastąpiła popularyzacja tego rozwiązania na całym świecie. Początkowo wydawało się, że rozwiązania AI przyczynią się do zastosowania jedynie w copywritingu czy szerzej w marketingu, a jednak możliwości AI rosną z dnia na … Czytaj dalej Skala Świerka – Czyli jaki jest poziom wdrożenia generatywnej sztucznej inteligencji w branży SEO?