Archiwum kategorii: Artykuły

Influencer Marketing

Recenzja książki „Influencer marketing” autorstwa Anny Łaszkiewicz

„Influencer marketing„, autorstwa Anny Łaszkiewicz, to wszechstronna analiza potencjału cyfrowych twórców i ich roli w zakresie kształtowania relacji konsumentów z markami w dzisiejszym świecie. Wydana dzięki staraniom Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego, książka jest nie tylko efektem gruntownych badań, ale również pasji autorki do tematyki marketingu w erze cyfrowej. Książka stanowi monografię naukową, która z niezwykłą precyzją … Czytaj dalej Recenzja książki „Influencer marketing” autorstwa Anny Łaszkiewicz

Google Bard

Google Bard dostępny już w Polsce

Od wczoraj jest dostępna w wersji beta usługa Google Bard. Google Bard to odpowiednik ChatGPT, z tym że nie firmowana przez Micrsoft, a przez Google. Do bota konwersacyjnego mamy dostęp za pośrednictwem konta Google pod adresem https://bard.google.com/

Jak polsko-ukraińska agencja pracy obniżyła koszt leadów B2B o 43% w Google Ads?

W przemyśle wytwórczym i spożywczym pracownicy są często zatrudniani „luzem”. W tym celu łatwiej jest skontaktować się z agencją pracy, która szybko znajdzie odpowiednich pracowników. Ale jak taka agencja może się promować wśród potencjalnych pracodawców? Alina Polchenko, specjalista ds. reklamy kontekstowej Google Ads, opowiada o tym, jak platforma Ringostat pomaga promować i zwiększać skuteczność kampanii.