Archiwum kategorii: Artykuły

Mały Książe i SEO

Mały Książę i SEO

Kiedy miałem sześć lat, zobaczyłem po raz pierwszy wyszukiwarkę. Wyglądała jak magiczne okno, które zna odpowiedzi na wszystkie pytania świata. Postanowiłem więc stworzyć własną treść – wspaniałą, wyjątkową, którą wyszukiwarka pokocha od razu. Ale dorośli, kiedy zobaczyli moje pierwsze treści, powiedzieli: „Zostaw to, ucz się czegoś praktycznego. Zajmij się prawdziwym SEO”. Porzuciłem więc moje marzenia … Czytaj dalej Mały Książę i SEO

ai overviews

AI Overviews i tryb AI w Google – wpływ na CTR i nowe wyzwania dla SEO

W ostatnim czasie wyszukiwarka Google przechodzi rewolucję za sprawą sztucznej inteligencji. Pojawienie się funkcji AI Overviews (generatywnych podsumowań AI w wynikach wyszukiwania) oraz eksperymentalnego trybu AI (AI Mode) diametralnie zmienia sposób, w jaki użytkownicy korzystają z Google. Dla specjalistów SEO i marketingu oznacza to nowe zasady gry – tradycyjne podejście do rankingów i ruchu organicznego … Czytaj dalej AI Overviews i tryb AI w Google – wpływ na CTR i nowe wyzwania dla SEO

ctr

CTR (współczynnik klikalności) w SEO i reklamie – kompletny przewodnik

CTR (ang. Click-Through Rate, czyli współczynnik klikalności) to jeden z kluczowych wskaźników skuteczności w marketingu internetowym. Określa on, jaki odsetek użytkowników, którzy zobaczyli dany wynik wyszukiwania, reklamę czy link, zdecydował się w niego kliknąć. Mówiąc prościej – CTR informuje nas, jak wiele osób przechodzi dalej (klika), gdy wyświetli im się nasza oferta czy wynik. W … Czytaj dalej CTR (współczynnik klikalności) w SEO i reklamie – kompletny przewodnik

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany – czyli jak napisać dobrą publikację pod SEO?

Tradycyjne formy reklamy online tracą skuteczność – szacuje się, że nawet 40% internautów używa dziś blokad reklam graficznych. Użytkownicy są coraz bardziej odporni na krzykliwe banery i komunikaty sprzedażowe. W odpowiedzi na te zmiany rośnie znaczenie content marketingu i artykułów sponsorowanych, które stanowią subtelniejszą formę promocji. Artykuł sponsorowany wygląda jak zwykły materiał redakcyjny i dostarcza realnej wartości dla czytelnika, jednocześnie przemycając treści reklamowe w nienachalny sposób. W tym poradniku wyjaśniamy, czym dokładnie jest artykuł sponsorowany, jak go napisać z myślą o SEO, jak przebiega jego publikacja oraz jakie korzyści – i koszty – wiążą się z taką formą promocji.