Piotr Guziur z firmy Marketing Online wystąpił jako pierwszy w sesji poświęconej analityce internetowej i przedstawił podstawowe różnice w mierzeniu efektów reklamy wizerunkowej i direct response. Pokazał jak mierzyć konwersję na sprzedaż z reklamy online za pomocą narzędzi Web Analytics. Wyjaśnił także, jak zoptymalizować internetowy budżet reklamowy, aby osiągnąć maksymalny zwrot z inwestycji na reklamę.
Archiwum kategorii: Spotkania
Jesteś tym, czego szukasz
4 sierpnia 2006 r. zespół badawczy America OnLine, prowadzony przez Abdura Chowdhury, opublikował skompresowany plik tekstowy na jednej ze swoich stron, który zawierał 20 milionów słów kluczowych od ponad 650 tysięcy użytkowników zbierany na przestrzeni 3 miesięcy. Dane były zbierane do celów badawczych. AOL zamknął publiczny dostęp do pliku po trzech dniach, ale stało się to zanim został on skopiowany w inne miejsca Internetu.
Klient wybiera agencję SEM. Jak?
Artur Strzelecki omówił istotne elementy, które mają wpływ na wybór partnera do działań w obszarze SEM. Na co zwrócić uwagę gdy klient zainteresowany jest reklamą PPC. Jak przygotować zapytanie ofertowe do Agencji i co w nim umieścić? Co oferują Agencje SEM dla klienta i co zawiera dobra oferta Agencji dla klienta?
Dane a analizy, czyli jak efektywnie mierzyć używalność witryny
Mariusz Gąsiewski rozpoczynając zwrócił uwagę na to, że coraz trudniej dorównać rosnącej na rynku konkurencji, a co za tym idzie coraz trudniej optymalizować dane. Poruszył on tematykę podstawowych zasad analizy danych. Aby dobrze ją przeprowadzić trzeba dobrze poznać narzędzie, którym analizujemy dane. Drugą kwestią są same dane. Według niego analiza danych jest niezwykle przydatna dla … Czytaj dalej Dane a analizy, czyli jak efektywnie mierzyć używalność witryny
Relacja z trzeciego spotkania
We wtorek 23 lutego o godzinie 17:30 rozpoczęło się trzecie już spotkanie Silesia SEM, na które zaproszeni zostali Wojciech Skarbek właściciel firmy SEOLider oraz Mariusz Gąsiewski autor bloga „Marketing w Internecie”. Spotkanie przygotowane zostało przez Artura Strzeleckiego z ramienia Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Niestety ze względu na utrudnienia w ruchu drogowym- czyt. korki;) oraz opóźnienie … Czytaj dalej Relacja z trzeciego spotkania
Jak zabrać się za SEO w sektorze MSP? Dlaczego pozostawianie decyzji “panu od IT” to zły pomysł
Zaraz po lekko wydłużonej przerwie, Bartek Krzemień z Divbi i autor bloga Magiczne SEO i SEM przystąpił do przedstawienia swojej prezentacji. Bartek, oprócz niewątpliwego flow i charakterystycznego stylu wypowiedzi, zaprezentował słuchaczom jeszcze jedną swoją cechę – inteligencję. Po omówieniu wad i licznych zalet małych i średnich przedsiębiorstw zaczął obalać mity dotyczące pozycjonowania…