Co zamierza Napoleon – zagadka rozwiązana! Do Polski wkracza…

Co zamierza Napoleon?

Od kilku dni na forach dyskusyjnych i facebook’owych grupach marketingowych pojawiają się dość bogate dyskusje na temat całej tej akcji. Głównym pytaniem jakie zdają sobie marketingowcy jest: Co to za marnotrawienie pieniędzy na kolejną akcję skierowaną do wszystkich? Postanowiłem się przyjrzeć całej sprawie troszkę dokładniej, bo jak to uczyła nas historia, każdy chciał mieć coś wspólnego z Polską.

Rozwiązanie zagadki!

Akcja marketingowa „Co zamierza Napoleon?” – o co chodzi?

Główny zamysł firmy, promującej się akcją „Co zamierza Napoleon?” planuje rozpoczęcie swojej działalności 8 marca, czyli w Dzień Kobiet. Sam zamysł wyboru właśnie tego dnia wydaje się już dość ciekawy. Postać Napoleona w Polsce jest w większości przypadków odbierana bardzo pozytywnie. Znalazło to także odzwierciedlenie w hymnie Polski:

Przejdziem Wisłę, przejdziem Wartę,
Będziem Polakami.
Dał nam przykład Bonaparte,
Jak zwyciężać mamy.

Wróćmy jednak do samej akcji marketingowej. Reklamy w telewizji, radiu, Internecie. Można by rzec, wielka rzecz. Szczególną uwagę zwróćmy na 30 sekundowe zajawki jakie możemy znaleźć na YouTube.

Poniżej zajawki filmowe i ich transkrypcja:


Dlaczego Napoleon sprzedaje Luwr?

Tak, chciałbym sprzedać swoje lokum. 60000 metrów kwadratowych. Elewacja po remoncie. Tympanon środkowego ryzalitu ukazuje mnie jako geniusza Francji, w asyście Minerwy, Merkurego i Alegorii pokoju i prawa. Czy to wpływa na cenę za metr? CoZamierzaNapoleon.pl

 

Dlaczego Napoleon interesuje się Polską?

Ambasador Polski do Waszej Cesarskiej Mości.

– Ambasadorze, dokąd Polacy jeżdżą na wakacje?
– W góry, albo nad morze.
– W góry, morze? W Polsce? Tego nie na mapie.
– No przecież wszystko jest tu – w Internecie.
– Internet? Tego też nie ma na mapie.

CoZamierzaNapoleon.pl

 

Dlaczego Napoleon uczy się polskiego?

– W Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie.
– W Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie.
– Stół z powyłamywanymi nogami.
– Stół z powyłamywanymi nogami.
– Bardzo dobrze, niebywały progres. I cóż, że cesarz ze Szwecji?
– Z Francji, profesorze.
– Naturalnie, z Francji.
– Z Francji.
– Z Francji.

CoZamierzaNapoleon.pl

 

Miejsce w którym kręcone były reklamy Napoleona

Z informacji jakich udało mi się uzyskać miejscem kręcenia spotów reklamowych był Pałac w Nieborowie pod Łowiczem. Istnieje możliwość zwiedzania pałacu wzniesionego w 1694 roku.  Wnętrza rezydencji w której odbywa się akcja były wielokrotnie przebudowywane: w stylu rokokowym (XVIII wiek), wczesnoklasycystycznym (XVIII wiek), neorokokowym (XIX wiek) oraz współcześnie (okres międzywojenny). Jak informuje muzeum, pomimo licznych ingerencji w wystrój zachował się dawny rozkład pokoi, a także wyposażenie pałacu. Więcej informacji na temat pałacu znajdziemy na stronie: http://www.nieborow.art.pl/wizyta/zwiedzanie-palacu/. Warto wspomnieć, że w pałacu realizowano zdjęcia do kilku filmów. Pałac był także rezydencją biskupa w polskim serialu „Ojciec Mateusz”.

Rolę Napoleona w spotach reklamowych gra Jacek Braciak – polski aktor filmowy i teatralny. Jacek Braciak aktualnie działa na planie filmu „Zgoda”. Akcja tego filmu rozgrywa się w 1945 roku w Świętochłowicach. Gdzie po byłym podobozie koncentracyjnym Auschwitz, organy bezpieczeństwa tworzą obóz pracy dla Niemców, Polaków i Ślązaków.

Co przekazują spoty reklamowe „Co zamierza Napoleon”?

W swoim życiu zawsze lubiłem gry słów. To rzecz, która wyróżnia jednostki z tłumu. Zabawa językiem wskazuje bowiem wyższy poziom intelektu. Przyjrzyjmy się jednak powyższym transkrypcjom.

Pierwsza z nich zawiera dość ciekawe zdanie:

Tympanon środkowego ryzalitu ukazuje mnie jako geniusza Francji, w asyście Minerwy, Merkurego i Alegorii pokoju i prawa.

Można śmiało przełożyć na:

Tym panom średniej wielkości, którzy wchodzą na szerokie rynki, ukazują mnie jako wzór do naśladowania, w asyście Minerwy – bogini sztuki i rzemiosła (Media Expert, każdy miał chyba moment zdenerwowania na Ewelinę Lisowską i jej niskie ceny), Merkurego – boga handlu, zysku i kupiectwa (Saturna) oraz Alegorii – przenośni (Allegro), które pozwala wszystkim sklepom na swój rozwój.

Druga produkcja natomiast przedstawia już więcej faktów. Zwróćmy uwagę na kilka zwrotów:

Wakacje – to coś miłego, przyjemnego;
Powtórzenie – góry i morze, góry i morze – dwa krańce Polski, czyli firma obejmie cały kraj;
Internet? Tego też nie ma na mapie. – nie ma tego na mapie polskiego Internetu.

Samo wgłębienie się w teksty daje już dużo do myślenia – co może konkurować z Allegro, z bardzo medialnym Media Expert i sieciami Saturn/Media Markt? No właśnie, chyba tylko on… wzór ponad wzory.

Każdy projekt ma jakieś dziury

Jako specjalista SEO codziennie szukam dziury w całym. Mógłbym rzecz, że jestem testerem dla wyszukiwarek i zawsze wykorzystuje szczeliny, które się nadarzą. Tak, też podszedłem do tego tematu, pod kątem typowego specjalisty SEO starej szkoły. Misja „Co zamierza Napoleon?” okazała się prosta, wręcz banalna do rozwiązania.

Gdzie tu była dziura?

Na początku przyjrzałem się stronie: http://cozamierzanapoleon.pl/ . Strona sama w sobie jest dość prosta. Wykonanie jest schludne, estetyczne, ale bez fajerwerków. Witryna całkowicie nie jest zoptymalizowana pod kątem SEO. Podsumowując można by rzecz, że to taka prosta, robiona na szybko, ale estetyczna robota. Ma wzbudzać ciekawość i to na pewno robi perfekcyjnie.

Jeźdźmy po kolei:

  • Site ubogi – jedynie dwie podstrony. Historia w SEMSTORM – brak.

Co zamierza napoleon?

  • Linki przychodzące – pusto.

Co zamierza napoleon? linki

  • Kod strony – poza „eleganckim” wdrożeniem Open Graph nic więcej nam nie powie.

Co zamierza napoleon? kod strony

  • Whois – i już nie mamy kota w worku.

Co zamierza napoleon? whois

Gdzie prowadzą pewne tropy?

Akcja „Co zamierza Napoleon” z każdym dniem nabiera większego pędu. Kolejne przypuszczenia, kolejne dowody pojawiają się w Internecie, jak grzyby po deszczu.

Na stronę akcji poza standardową domeną (www.cozamierzanapoleon.pl) można także wejść z kilku innych domen takich jak: www.co-zamierza-napoleon.pl czy www.cozamierzanapoleon.com. Analizując właścicieli tych domen dochodzimy do firmy Interactive Solutions Sp. z o.o..

Warto zwrócić uwagę na dość ciekawą zależność, jaką jest treść Polityki ciasteczek serwisu cozamierzanapoleon.pl (http://cozamierzanapoleon.pl/Cookies_cozamierzanapoleon.pdf). Jest ona jednoznacznie skopiowana ze strony Carrefour (http://www.carrefour.pl/pliki-cookies).

Jak widać, obie firmy bardzo dobrze ze sobą współpracują już od dawna, co możemy zweryfikować wpisując w Google hasło: „Interactive Solutions Sp. z o.o. Carrefour” (https://www.google.pl/#q=Interactive+Solutions+Sp.+z+o.o.+carrefour&pws=0).

Wróćmy jednak do danych Whois i porównajmy domeny:

Carrefour.pl
e-carrefour Napoleon
CoZamierzaNapoleon.pl
Serwer Napoleon
Ooo… co za zbieżność, ten sam serwer osadzony na usłudze Web Service Amazona.

Carrefour rozpocznie sprzedaż w Internecie na większą skalę?

W grudniu 2015 roku w Internecie pojawił się sklep www.ecarrefour.pl, o czym dość dobrze informowały media (http://media.carrefour.pl/pr/306178/carrefour-rozpoczyna-sprzedaz-przez-internet).

Logo Carrefour

Do dzisiaj w Google możemy znaleźć tylko 6 podstron tego sklepu (https://www.google.pl/#q=site:www.ecarrefour.pl&pws=0). eCarrefour wszedł do życia bez większego rozgłosu. Czy właśnie nadszedł czas na jego promocję, którą zapewni mu Napoleon?

Jakie inne usługi może zaproponować nam Carrefour? Co się stanie 8 marca?

Carrefour w Polsce kojarzony jest przede wszystkim z supermarketami i hipermarketami. Oferuje głównie artykuły spożywcze, przemysłowe oraz usługi. Co może zaoferować nam już niebawem?

Czy do Polski wkroczy RueDuCommerce – internetowy sklep RTV AGD z ofertą kilku tysięcy produktów?

rue du commerce

A może Carrefour Voyages, który zaoferuje nam możliwość zamówienia przez Internet biletów lotniczych, wynajmu samochodów i wykupienia tanich wakacji w kraju (od morza, aż po same góry) i zagranicą?

carrefour voyages

Co się stanie 8 marca?

 

Co zamierza Napoleon – rozwiązanie

Czekajmy zatem na rozwiązanie całej sytuacji, które nastąpi 8 marca w Dzień Kobiet. W końcu nawet Napoleon miał słabość do pięknych Polek.

„Co zamierza Napoleon?” – rozwiązanie, czyli Napoleon dotarł do Polski

Mamy dzień 8 marca 2016 roku – Dzień Kobiet. Po dwutygodniowej kampanii, której koszty według specjalistów estymowane były na około 10 milionów złotych, Napoleon właśnie dotarł do Polski. Jak już wcześniej sugerowaliśmy Napoleon miał słabość do Polek, które jak dobrze wiemy są najpiękniejszymi kobietami na świecie.

Kogo reprezentuje Napoleon?

Zgodnie z powyższym rozwiązaniem Napoleon mówi:

Ja wódz, ja reformator, przybyłem
do Carrefour, by strzec jakości, walczyć
o wyższość niższych cen i dzielić się moją
zdolnością planowania.

Żródło: biuronapoleona.pl

Przypadek sam nic nie zdziała.
W Carrefour zmiany to świadoma strategia
i tego będę dowodził.

teraz bezwarunkowo
ma rządzić jakość!
I tak już będzie toujours

W Carrefour mierzymy wysoko.
Dlatego ustanawiam nowe prawo
o wyższości niższych cen!

od teraz mają być petit*!
i będę ich bronił
do upadłego!

Akcję reklamową „Co zamierza Napoleon?” można uznać za jedną z ciekawszych i bardziej tajemniczych kampanii na polskiej scenie reklamowej. Kampania stworzona przez Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions rozbudziła wyobraźnie każdego z nas i pokazała, że teaserowe formy reklamy mają racje bytu w współczesnym świecie.

Wszystkim czytelnikom dziękuje za aktywną dyskusję, działania i wspólnie prowadzone śledztwo.

Kontynuując kampanie Napoleońską, zapraszam do przeczytania kolejnego artykułu traktującego o zagadnieniu marketingu sugestywnego, który ukaże się już wkrótce.


Masz problem? Potrzebujesz fachowej obsługi z zakresu SEM/SEO ? Skontaktuj się z nami, już dziś! Napisz na kontakt@silesiasem.pl

Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.
The following two tabs change content below.

Michał Barczyk

SEO Team Leader w x-kom
Niezależny specjalista SEO. Freelancer w MediaWIN. Od 2006 roku testuje, bada i obserwuje rozwój algorytmiki wyszukiwarek internetowych. Po godzinach sportowiec z pasją.

55 przemyśleń nt. „Co zamierza Napoleon – zagadka rozwiązana! Do Polski wkracza…

  1. Powinno być tympanon a nie „. Tym Panom środkowego ryzalitu ukazuje mnie jako geniusza Francji,” 🙂 Tympanon to terminologia z historii sztuki, proszę o tym poczytać 🙂

  2. Nie chcę Ci psuć zabawy, ale w whois odkryłeś, że stronę posadzono na chmurze Amazon. A nie, że właścicielem strony jest Amazon :)))

  3. Dorzucam tu pytanie: A może to po prostu serwis na AWS’ie? Reverse IP pokazuje że na tym IP jest jeszcze jedna domena czyli cozamierzanapoleon.com a ta domena ma już wpis we whois z danymi rejestranta…

  4. „W swoim życiu zawsze lubiłem gry słów. To rzecz, która wyróżnia jednostki z tłumu. Wykazuje wyższy poziom intelektu” – ach, kolega kreuje się na intelektualistę. Szkoda tylko, że jego artykulik naszpikowany jest błędami i „potworkami” stylistycznymi. Nawet wybitne jednostki o wyższym poziomie intelektu powinny czytać swe teksty przed opublikowaniem. Oj, i w cytowanym przeze mnie fragmencie również pojawia się rażący błąd składniowy. Pozdrawiam i życzę mniej narcyzmu, a więcej wartościowych lektur. Na początek – słownika.

  5. W czasach Aliexpress i nadal mocnego Allegro ciężko było by się wbić Amazonowi do Polski. Musiałby cenowo zabić Aliexpress, a to jest już prawie niemożliwe.

  6. Joanna, dzięki za uwagi. Tekst nie jest górnolotnie napisany. Proszę napisz na mój mail. Mam dla Ciebie ciekawą ofertę współpracy 🙂

  7. Czekam w takim razie z niecierpliwością na Amazona. Może troszkę zrobi konkurencję Allegro z ich coraz wyższymi prowizjami i zmianami.

  8. Jak już koledzy zauważyli strona stoi tylko na chmurze Amazona. Moja strona ma takie same wyniki w whois 🙂 Amazon ma serwerownie w Irlandii w której każdy całkiem niedrogo może postawić swoją stronę. Czy masz jakieś inne źródła informacji?

  9. Tekst: „W swoim życiu zawsze lubiłem gry słów (…) Zabawa językiem wskazuje bowiem wyższy poziom intelektu” daje nadzieję, że autor do takich właśnie osób należy. Jednak już kolejne zdanie burzy ten wizerunek: „Przyjrzyjmy się jednak powyższym transkrypcją” – no poważnie?! TRANSKRYPCJĄ?!

  10. @Radek, na LinkedIn można znaleźć powiązania agencji z Amazonem. Rozwiązanie zagadki 8 marca 🙂
    @Maja, dzięki za uwagę. Masz rację… to był poziom podstawówki 🙂

  11. Ach, czepiacie sie Michała… Pisze emocjonalnie, a to czasem łączy się z błędami stylistycznymi i ortograficznymi. Ważne, żeby zrozumieć, o co chodzi, w myśl powiedzenia „mądrej głowie dość dwie słowie”. Mimo wpadek – fajny tekst. Pozdrawiam

  12. @Roma, dzięki za miłe słowa. A błędy zdarzają się najlepszym, cieszę się, że czytelnicy czytają dokładnie ten tekst i je wyłapują 🙂

  13. Amazon, to żadna konkurencja dla Allegro i chińskich śmieci z Alliexpress. Super jakby Amazon był wreszcie w Polsce. Ceny świetne i rzeczy, których na Allegro po prostu nie ma….

  14. NAZWA DOMENY: cozamierzanapoleon.pl
    typ abonenta: organizacja
    serwery nazw: dns.home.pl. [46.242.149.10]
    dns2.home.pl. [46.242.149.20]
    dns3.home.pl. [46.242.149.30]
    utworzona: 2016.01.08 19:26:58
    ostatnia modyfikacja: 2016.01.08 19:26:58
    koniec okresu rozliczeniowego: 2017.01.08 19:26:58

    opcja utworzona: 2016.02.27 19:47:14
    opcja wygasa: 2019.02.27 19:47:14

    dnssec: brak

    ABONENT:
    firma: Interactive Solutions Sp. z o.o.
    ulica: Mazowiecka 38
    miasto: 60-623 Poznań
    lokalizacja: PL
    ostatnia modyfikacja: 2015.12.28

  15. Jak sramazon bedzie w polsce to nie łudźcie sie że bedą ceny jak w uk czy francja , nie zapominajcie że tu żyją bogacze polacy i można im dowalic wyższe ceny niż biedaczkom ze starej unii

  16. Zagadkę rozwiązał Chris Kwacz z On the Move i bynajmniej NIE chodzi o Amazon, tylko a Carrefour. Ten tekst jest źle napisany, okropnie ostylowany, bałagan w fontach i stylach że aż zęby bolą, czytać się nie da tego jaki autor ma wysokie mniemanie o sobie, zupełnie bezpodstawne.
    Weź to sobie do serca Michale Barczyk, bo często powtarza się ta opinia o Twoim wnioskowaniu i zadufaniu w sobie.

  17. Moim zdaniem to reklama Plusa. Dlaczego? telefon i internet, zasięg nad morzem i w górach, to wg mnie wskazuje na reklamę jakiegoś operatora, natomiast sposób tworzenia reklamy oraz użyta czcionka kojarzą mi się najbardziej z tymi znanymi z Plusa. Poza tym póki co to do tej pory tylko operatorzy komórkowi wchodzili na rynek z nowymi produktami właśnie za pomocą takich pokręconych reklam m.in. tak zaczynał Plush i jak dobrze pamiętam Heyach, a i Orange miało swoje „LICHO”. Ale za kilka dni zobaczymy co z tego wyjdzie 🙂

  18. Znalezione w jednym z plików CSS:
    Created on : 2016-01-11, 12:31:53
    Author : Arkadiusz Trela

  19. To reklama Carrefour.
    Przeprowadzali ankiety dla C, gdzie były różnego typu filmy i jednym z bohaterów był Pan NB.

  20. Po pierwsze nie obrażajcie człowieka, który napisał artykuł.
    Po drugie nie szukajcie gry słów choć to daje naszkicowanie tematu i owszem 🙂
    A po trzecie przyjrzyjcie się na reklamie temu co jest na laptopie.
    Tu moje pytanie
    Gdzie widzieliście taką mapkę Polski, z tym orłem?

  21. Panie specjalisto to że ktoś ma IP z puli Amazona to najczęściej znaczy że strona jest hostowana w amazonowej chmurze także powodzenia w tropieniu kolejnych sensacji. Podobno firmy OVH i home.pl też stoją za wieloma tajemniczymi przedsięwzięciami. Radzę zbadać temat! 😀

  22. Już od kilku dni śledzę uważnie losy tej kampanii i wszystko naprowadza mnie na trop poznańskiego inwestora, który stał się właścicielem Twierdzy Modlin jakiś czas temu. Pokrywa się tak wiele rzeczy – od Napoleona, po ogrom metraży samej nieruchomości. W obecnej Twierdzy ma być podobno resort, hotele, centrum kongresowe, ma to być pierwsze w naszym kraju miasto smart, którego jeszcze nie ma na mapie. Strona grupakonkret.com, czyli strona inwestora jest w „budowie”, a oficjalnych materiałów o nowej Twierdzy Modlin brak… Myślę, że warto iść tym tropem.

  23. Chodzi o firmę Grupa Konkret S.A., czyli właściciela Twierdzy w Modlinie. Pewnie zaczynają inwestycję. To ma być na skalę europejską, a nawet światową, więc kampania z rozmachem. No proszę:)

  24. Przeprowadźmy analogiczną interpretację. „Tympanon środkowego ryzalitu północnej elewacji przedstawia Napoleona I jako geniusza Francji w asyście Minerwy, Merkurego, oraz alegorii pokoju i prawa dłuta Claude’a Rameya, dekoracja południowej elewacji jest dziełem Augustina Fortina.” – tak brzmi pełne zdanie zapisane w polskiej Wikipedii ponad sześć lat temu, wybrane do spotu przez Saatchi&Saatchi/!S. Napoleon przywołuje Minerwę, Merkurego oraz pokój i prawo po to, by zastąpiły Marsa, który po zwycięstwie nie jest już dłużej potrzebny (fr. Napoléon Ier évoque Minerve, Mercure et les divinités de la Paix et de la Législation pour qu’elles succèdent à Mars et à l’appareil guerrier que la Victoire a rendu inutile). Warto dodać, że MARS to wyspecjalizowana sieć sklepów RTV i AGD na Podkarpaciu. Proszę mieć na uwadze, iż w pierwotnej wersji Napoleon z tympanonu był odziany w strój koronacyjny. Od czasu Restauracji („remontu”, huhu) Burbonów król jest nagi – co faktycznie może mieć wpływ na obniżenie ceny za metr przy sprzedaży. Dlaczego Napoleon interesuje się Polską? Bo jest jej częścią. Napoleon to miejscowość położona w powiecie kłobuckim. Leżała w granicach Księstwa Warszawskiego, które faktycznie nie miało dostępu ani do gór, ani do morza, ani do prądu. Według niepotwierdzonych jeszcze informacji, francuski Państwowy Ośrodek Badań Kosmicznych (CNES) zamierza w trójkącie między Szczebrzeszynem, Kłobuckiem i Łowiczem zlokalizować nowy turystyczny kosmodrom. Przy okazji Polska Organizacja Turystyczna przygotowała tę (niewątpliwie intrygującą) kampanię, by zachęcić Francuzów do korzystania z nowego portu kosmicznego. Do Polski jest dużo bliżej niż do Gujany Francuskiej. Proste. Wspaniały prezent dla Józefiny. I jednocześnie cios w nos Jeffa Bezosa, który przepłacając wystrzeliwuje swoje rakiety New Shepard z Teksasu. https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Pediment_North_facade_Carree_Louvre.jpg

  25. Odpisałeś: „Klaudia, dzięki wielkie za tak słuszną uwagę 🙂 Tekst oczywiście poprawiliśmy :)”
    No niestety nie cały. Dalej w nim są takie kwiatki jak: „Mógłbym rzecz, że jestem testerem dla wyszukiwarek i zawsze wykorzystuje szczeliny, które się nadarzą.” i „Podsumowując można by rzecz, że to taka prosta, robiona na szybko, ale estetyczna robota.”, w których widać problemy z rozróżnieniem znaczenia słów rzec i rzecz. 😉

  26. a ja mam inne zdanie na ten temat! i pasuje – nowa inwestycja w twierdze Modlin ( ktorą zaczeto budować przez dezyję Napoleona ) ! Ta sprzedaż Luwra, też pasuje… w końcu mają zając się tym terenem i super jak dla mnie 🙂 mam nadzieję ze tego dotyczy kampania!

  27. @Napoleon interesująca teoria, ale nie wiem czy z takim wielkim rozmachem była by reklamowana Twierdza Modlin, gdzie jeszcze nie ma konkretnych informacji na ten temat

  28. Pan Napoleon wysunął ciekawe wnioski :p Twierdzą Modlin? Pierwsze słyszę, ale faktycznie brzmi prawdopodobnie. Twierdza jest duża, inwestycja poważna, wiec rozmach kkampanii miałby sens. Nawet jeśli okazałoby się, że to nie oni, to cieszę się, że ktoś zasugerował ten trop, bo fajnie wiedzieć, że coś takiego się dzieje ^^

  29. wszyscy tak liczą, że to będzie zaraz coś zagranicznego, a co z polskim biznesem? amazon, carrefur i z czego tu się cieszyć? jak ktoś potrzebuje zamawiać coś przez internet to ma allegro, niektórzy radzą sobie z ebayem. a może to faktycznie coś polskiego, jak nawet ta twierdza modlin. a może to w ogole ktoś inny? jest tyle opcji. pożyjemy, zobaczymy :p

  30. po tej reklamie z konkursem to juz nie wiem co myslec…amazon i carrefour mnie nie interesuja za bardzo, to nie bedzie jakas super nowosc, twierdza modlin (ktos tu wspominal w komentrzach) mogloby powstac cos fajnego..ale po tej kolejnej reklamie juz nie wiem w co wierzyc

  31. Napoleon zamierza nauczyć się języka Polskiego bo stwierdził, że we Francji nie da się już dalej żyć z tym napływem imigrantów, dlatego chce sprzedać Luwr, by mógł spokojnie cieszyć się swoją chwałą z dala od mas , które za nic mają walory estetyczne i kulturowe wypielęgnowane w szlachetnych formach estetyki. Akty barbarzyństwa i degradacji kulturowej napędzanych kebabami i chorymi ideologiami z bliskiego wschodu, nie docierają do Polskiego ducha wolności i szacunku tak bliskim Francji i jej Napoleonowi. Reklama jest zapowiedzią licznych przeprowadzek jaką Napoleon zapoczątkował do bastionu kultury, chrześcijaństwa i tradycji Europy jaką jest Polska.

  32. Mnie nie przekonuje ten sposób przyciągania klientów, bo to jest robienie z ludzi baranów. Na pewno nie będę czekał na odsłonę. Ale jak tu wyrazić swoje niezadowolenie, jak nie ma do kogo. Jedynie kliknę parę razy w reklamy AdWords.

  33. Aj a już się nastawiłem, że to będzie Amazon, a tu takie zonk. Carrefour? No bez jaj!

  34. Jednak okazuje się, że Carrefour? Trzy razy przeglądałam tę stronę, bo to wręcz nieprawdopodobne. Taka kampania, tyle pieniędzy, a dziś dostaliśmy coś w gruncie rzeczy zwykłego. Niższe ceny? Jakoś nie wzbudziło to entuzjazmu. Już ta teoria z twierdzą Modlin byłaby bardziej zaskakująca, czy nawet jakiś operator, bo przecież rozmówki polsko-francuskie 😐

  35. Akcja ciekawa, ale na finał z dużej chmury mały deszcz. Niskie ceny w Carrefour? Napoleon – You’re kidding?

  36. No cóż, pozostał niesmak i rozczarowanie, już chyba więcej emocji było gdy nastąpiło rozwiązanie zagadki „Żer dla skner” dobrych kilka lat temu…

  37. spóźnili się za Tesco, Almą, nawet Leclerc
    i przeżywają jak żaba okres.
    rekordowa porażka,
    wywalić miliony na kampanię, a efekt…

  38. byłem na tej stronce jakieś 2-3 tyg temu i pan autor pisał ze swadą że za akcją reklamową stoi zapewne AMAZON, który wejdzie do polski … dziś widzę artykuł został dokumentnie przerobiony a wzmianki o amazonie usunięte – po co autorze ? mylić się jest rzeczą ludzką, ale trzeba mieć klasę żeby się przyznać do błędu , „umiejętność samokrytyki wyróżnia ludzi z tłumu ” :))

  39. Bardzo ciekawy sposób na rozwiązanie zagadki 🙂 Myślę, że wielu zainteresowała ta reklama 😛

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *