Silesia SEM Szkolenia 2011

W dniach od 20 do 23 września 2011 odbędzie się seria szkoleń z zakresu marketingu internetowego w wyszukiwarkach oraz szkolenie z marketingu w sieciach społecznościowych. Szkolenia będą prowadzone w ramach cyklicznych warsztatów Silesia SEM i odbędą się na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Ze szkolenia najbardziej skorzystają osoby, które chcą pogłębić swoją wiedzę, o, sposobach monitorowania ruchu internetowego w Google Analytics, podnoszeniu współczynnika konwersji dzięki Google Website Optimizer, wykorzystaniu sieci społecznościowych w marketingu internetowym, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, metodach i narzędziach pozycjonowania stron oraz dobrych praktykach przy prowadzeniu kampanii Google AdWords.

Program szkoleń stoi na najwyższym poziomie merytorycznym, a prowadzący szkolenie posiadają wiele lat doświadczenia i pracy w zagadnieniach, które będą omawiać. Organizowane szkolenia to także czas, gdzie poza wiedzą można zdobyć świetne kontakty podczas kuluarowych rozmów.


Festiwal SEO 2018 Katowice

Szkolenia z narzędzi analitycznych Google Analytics i Google Website Optimizer

Nowością na polskim rynku szkoleń będą dwa szkolenia z narzędzi analitycznych, które oferuję firma Google. Będą to szkolenia z Google Analytics oraz Google Website Optimizer. Dzięki szkoleniu z Google Analytics będzie można poznać pełny potencjał użytkowników odwiedzających witrynę internetową, natomiast Google Website Optimizer pomaga prowadzić testy A/B oraz testy wielowymiarowe witryny internetowej i znaleźć w niej miejsca, których optymalizacja podniesie współczynnik konwersji. Szkolenie z narzędzi analitycznych poprowadzi certyfikowany przez Google Przemysław Modrzewski, autor MarketingLab i właściciel MarketingNET.

Szkolenie z Facebook i Twitter Marketingu

Drugą nowością będzie szkolenie z marketingu w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka oraz Twittera. Dzięki temu szkoleniu opartemu na autentycznych kampaniach reklamowych prowadzonych w sieciach społecznościowych będzie można poznać pełny potencjał tych kanałów komunikacji. Szkolenie z Facebook i Twitter Marketingu poprowadzi Paweł Loedl, obecnie główny strateg w krakowskiej agencji interaktywnej Pride&Glory Interactive, który wraz z zespołem brał udział w tworzeniu wielu aplikacji na Facebooka – m.in „Czy jesteś hardcorem?” dla Intela, „Pocałunek Wszechczasów” dla Philipsa, czy „Schab Ze Śliwką” dla Unilevera.

Szkolenia z marketingu w wyszukiwarkach internetowych

W ramach trzech szkoleń obejmujących tematykę Google AdWords, SEO i pozycjonowania stron internetowych oraz zaawansowanego pozycjonowania stron uczestnicy zapoznają się z metodami i narzędziami jakie wykorzystuję się przy efektywnym pozycjonowaniu oraz zarządzaniu kampaniami linków sponsorowanych. Pierwsze dwa szkolenia przeznaczone są dla osób, które dopiero chcą rozpocząć swoją przygodę z marketingiem w wyszukiwarkach i nauczyć się solidnych podstaw. Szkolenie zaawansowane przeznaczone jest dla osób, które już posiadają wiedzę i doświadczenie w pozycjonowaniu, ale nadal szukają nowych i skuteczniejszych rozwiązań. Szkolenia z marketingu internetowego w wyszukiwarkach poprowadzi Artur Strzelecki, znany ze swojej aktywności w krzewieniu wiedzy o wyszukiwarkach, którą realizuje przez prowadzenie szkoleń, wystąpienia na branżowych spotkaniach oraz publikowanie artykułów eksperckich.

Głównym celem Silesia SEM Szkolenia 2011 jest poszerzenie wiedzy o możliwościach marketingowych w wyszukiwarkach internetowych oraz w sieciach społecznościowych. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach jako organizator posiada wiele atutów, które pozwolą zorganizować Silesia SEM Szkolenia 2011 z sukcesem. Uniwersytet ma już duże doświadczenie, ponieważ udało się zorganizować dotychczas 5 spotkań oraz całodniowe warsztaty Silesia SEM, w których łącznie uczestniczyło ponad 800 osób. W trakcie szkoleń wykorzystane będzie także zaplecze merytoryczno-techniczne oraz posiadany dostęp do unikalnych danych i testów prowadzonych z wykorzystaniem narzędzi marketingu internetowego.

The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom.

12 przemyśleń nt. „Silesia SEM Szkolenia 2011

  1. Ehh, szkoda w sumie to zrozumiałe ale niestety dla ucznia który czeka dopiero na studia to na maxa drogie szkolenia 🙁

  2. Niestety ceny są jakie są, ale powiadają, że wiedza jest bezcenna. Warto zauważyć, że jednym ze szkoleń jest temat zaawansowanego pozycjonowania – to szczególnie cenny temat z punktu widzenia wielu.

  3. No tak, daleko tutaj do darmowej konferencji. Jednak myślę, że stosunek jakości do ceny jest przyzwoity, w końcu podobno wiedza jest bezcenna. Szczególnie ta z dziedziny marketingu internetowego i pozycjonowania 😉

  4. Niestety młody, ambitny student nie ma co marzyć o wzięciu udziału w tych szkoleniach – no chyba, że ma zapas pieniążków na koncie. Chociaż jestem pewien, że szkolenia te są warte swojej ceny, co do tego nawet nie ma dyskusji.

  5. Ja się chętnie wybiorę. W biznesie trzeba się cały czas rozwijać i dostosowywać do rynku i zasad na nim panujących, inaczej Cię nie ma 🙂 Marketing jest szczególnie ważny.

  6. Takie szkolenia to świetna sprawa dla każdego kto interesuje się marketingiem internetowym czy pozycjonowaniem (ale nie tylko). Sam chętnie wezmę udział, jeżeli czas pozwoli, bardzo bym chciał.

  7. Moja obecność tam jest więcej niż pewna. Mam nadzieję, że szkolenia spełnią moje oczekiwania. Program prezentuje się profesjonalnie.

  8. Obecność obowiązkowa. Zdecydowanie się wybieram, takie szkolenia to super sprawa.

  9. Cieszy fakt, że program będzie prowadzony przez prawdziwych specjalistów w swojej branży. Z czystym sumieniem można się wybrać i zapłacić te pieniądze.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *