Zimowe szkolenia z marketingu w Google

Zimowe Szkolenia Silesia SEM

W dniach od 12 do 15 lutego 2013 w Katowicach odbędzie się już piąta edycja szkoleń z marketingu w wyszukiwarkach. W programie znalazły się podstawowe i zaawansowane szkolenia Google AdWords i pozycjonowania, szkolenie z Google Analytics oraz szkolenie z mediów społecznościowych. Szkolenia będą prowadzone w ramach warsztatów Silesia SEM i odbędą się w Katowicach.

Ze szkolenia może skorzystać każdy, które pragnie pogłębić swoją wiedzę, o analityce internetowej z wykorzystaniem Google Analytics, marketingu w wyszukiwarkach internetowych, sposobach i narzędziach pozycjonowania stron, metodach wykorzystania Facebook’a i Twitter’a  w działaniach promocyjnych oraz dobrych praktykach przy tworzeniu i prowadzeniu kampanii w Google AdWords.

Program szkoleń stoi na bardzo dobrym poziomie merytorycznym, a osoby które prowadzą szkolenie posiadają spore doświadczenie w zagadnieniach, które będą omawiać. Organizowane szkolenia to także czas, gdzie poza wiedzą można zdobyć świetne kontakty biznesowe i towarzyskie podczas rozmów kuluarowych i wieczornych imprezach.

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak było na poprzednich edycjach konieczne zapoznaj się z opinią i komentarzami o zaawansowanym szkoleniu SEO z drugiej i trzeciej edycji lub z opinią na temat szkolenia zaawansowanego AdWords albo z opinią o szkolenia z Facebooka. W galerii zdjęć na stronie Facebook, możesz zobaczyć jak wyglądały poprzednie szkolenia.

Program szkolenia za każdym razem razem jest uaktualniany, także mówimy tylko o rzeczach sprawdzonych i działających. Nowością jest przebudowanie i rozdział dwudniowego zaawansowanego szkolenia SEO na dwa podejścia do pozycjonowania. Pierwszy dzień to techniki White Hat SEO, absolutnie zgodne z wytycznymi Google, natomiast drugi dzień to techniki Black Hat SEO. Jeśli ktoś rozwija swoje umiejętności tylko w jednym obszarze, to może skorzystać z jednego dnia szkolenia.

Szkolenie z platformy Google Analytics

Aktualne i wciąż pożądane na polskim rynku szkoleń jest szkolenie z narzędzia analitycznego, które oferuję firma Google. Będzie to szkolenie z Google Analytics. Dzięki temu szkoleniu, każdy uczestnik pozna pełny potencjał użytkowników odwiedzających witrynę internetową, źródeł ruchu, najciekawszych treści oraz sposobów mierzenie konwersji. Od czasu gdy zlikwidowano usługę Google Website Optimizer, została ona połączona w jedno w Google Analytics, przyjrzymy się także jak Google Analytics pomaga prowadzić testy A/B i znaleźć w niej miejsca, których optymalizacja podnosi współczynnik konwersji. Szkolenie z narzędzi analitycznych poprowadzi Artur Strzelecki, który posiada certyfikat Google Analytics Individual Qualification.

Szkolenia z marketingu w wyszukiwarkach internetowych

W ramach czterech szkoleń obejmujących tematykę Google AdWords, SEO i pozycjonowania stron internetowych na poziomie podstawowym oraz zaawansowanym uczestnicy poznają metody i narzędzia jakie są wykorzystywane przy efektywnym pozycjonowaniu oraz zarządzaniu strukturami kampanii linków sponsorowanych. Pierwsze dwa szkolenia przeznaczone są dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją pracę z marketingiem w wyszukiwarkach i nauczyć się solidnych podstaw.

Szkolenie zaawansowane z pozycjonowania przeznaczone jest dla osób, które już posiadają doświadczenie i wiedzę w pozycjonowaniu, ale stale szukają nowych i skuteczniejszych rozwiązań. Szkolenie podstawowe z pozycjonowania poprowadzi Artur Strzelecki, znany ze swojej aktywności w rozszerzaniu wiedzy o wyszukiwarkach, którą realizuje przez prowadzenie szkoleń, wystąpienia na branżowych spotkaniach oraz publikowanie specjalistycznych artykułów. Do prowadzenia szkolenia na poziomie zaawansowanym dołączy Robert Niechciał, współwłaściciel dwóch serwerowni przeznaczonych wyłącznie na SEO w Krakowie i ekspert SEO pracujący dla kilku dużych podmiotów finansowych. Szkolenie z Google AdWords poprowadzi certyfikowana przez Google Kinga Szydlik, obecnie na stanowisku SEM Managera w SMSapi.

Szkolenie Facebook i Twitter Marketing

Szkolenie z marketingu w mediach społecznościowych szczególnie uwzględnienia Facebooka oraz Twittera. Dzięki temu szkoleniu, które jest oparte na realnych kampaniach reklamowych prowadzonych w sieciach społecznościowych uczestnik pozna pełny potencjał tych kanałów komunikacji. Szkolenie z Facebook i Twitter Marketingu poprowadzi Paweł Loedl, obecnie główny strateg w krakowskiej agencji interaktywnej Pride&Glory Interactive, który wraz z zespołem brał udział w tworzeniu wielu aplikacji na Facebooka – m.in „Czy jesteś hardcorem?” dla Intela, „Pocałunek Wszechczasów” dla Philipsa, czy „Schab Ze Śliwką” dla Unilevera.

Głównym celem zimowych szkoleń Silesia SEM jest poszerzenie wiedzy o możliwościach marketingowych w wyszukiwarkach internetowych oraz stworzenie i ugruntowanie istniejących relacji między osobami z branży. Ponownie w nadchodzącej edycji pojawią się osoby, które już wcześniej uczestniczyły w poprzednich edycjach, mimo to bardzo sobie cenią szkolenia i postanowili znów z nich skorzystać.

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach jako organizator posiada cenne atuty, które pozwolą zorganizować Silesia SEM Szkolenia 2013 z sukcesem. Uniwersytet ma już duże doświadczenie, ponieważ udało się zorganizować dotychczas 8 spotkań, całodniowe warsztaty Silesia SEM, w których łącznie uczestniczyło ponad 1100 osób oraz 4 edycje szkoleniowe w których łącznie odbyło się 15 szkoleń. W trakcie szkoleń wykorzystamy też zaplecze merytoryczno-techniczne oraz posiadany dostęp do unikalnych danych i testów prowadzonych z wykorzystaniem narzędzi marketingu internetowego.


Masz problem? Potrzebujesz fachowej obsługi z zakresu SEM/SEO ? Skontaktuj się z nami, już dziś! Napisz na kontakt@silesiasem.pl

Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.
The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom.

7 przemyśleń nt. „Zimowe szkolenia z marketingu w Google

  1. Czy wstęp jest wolny, na pierwszy rzut oka nie dostrzegam informacji odnośnie zapisów.

  2. Program wygląda bardzo interesująco. Chyba najbardziej ciekawi mnie tzw. social media marketing – coś, co jest bardzo na czasie a jednocześnie coś, w czym jestem trochę do tyłu 🙂

  3. Obowiązuje rejestracja i opłata na szkolenia. Wszystkie niezbędne informację są pod linkami, które zostały zawarte w artykule.

  4. Szkolenie zapowiada się ciekawie, tylko dość drogo :/ Fajnie, że na szkoleniu będzie Black Hat – wreszcie łamanie konwenansów. Nie zapomnijcie wspomnieć o najnowszym update algo 🙂

  5. Będę w tym czasie po drugiej stronie Polski więc liczę na relacje video lub sprawozdanie 🙂

  6. No właśnie, nie wszyscy mogą tam być. Przydałaby się jakaś wideorelacja z tego wydarzenia przez internet. No chyba że już jest coś takiego?

  7. Program zapowiada się ciekawie, nic tylko brać udział. W tego typu szkoleniach każdy znajdzie coś dla siebie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *