Archiwum kategorii: Artykuły

Google

4 etapy zwiększania ruchu na stronie internetowej

Na rynku jest dostępna szeroka paleta narzędzi SEO pomagających optymalizować strony. Również wiele czynników ma wpływ wielkość ruchu na stronie internetowej. Narzędzia są pomocne w ocenie takich elementów jak: ranking, widoczność, ruch, indeksowanie, linki przychodzące, linki wychodzące, struktura strony, wydajność, zduplikowana treść, semantyka itp. Mając tak wiele różnych elementów pod ręką, które wzajemnie na siebie wpływają, łatwo jest stracić z oczu pełny obraz. Co ma największy ruch na stronie internetowej? Gdzie rozpocząć optymalizację?

Google

Przeglądarka Google – czy to jeszcze lapsus językowy?

Takie terminy przeniesione z języka angielskiego jak SEM i SEO czyli Search Engine Marketing oraz Search Engine Optimization na stałe zagościły w języku polskim i są są związane z wyszukiwarką internetową. Natomiast z wyszukiwarką internetową utożsamiana jest wyszukiwarka firmy Google ponieważ jest najpopularniejsza. Ale czy to jeszcze wyszukiwarka Google czy już przeglądarka Google?

Google Koliber

Ewolucja wyszukiwania w erze post kolibra

Ewolucja w wyszukiwaniu to ciągłe usprawnianie wszystkich czynników, które mają wpływ na wyszukiwanie. Google jest bardzo potężnym graczem rynkowym i filarem informacji przechowywanych w Internecie. Algorytm wyszukiwarki jest stale ulepszany takimi aktualizacjami jak Panda, Pingwin i inne, które zmniejszają możliwości manipulowania rankingiem. Jednak do tej pory, najpoważniejszą zmianę w pracy algorytmu (nie aktualizację) wprowadził z pewnością Koliber.

Seokatalog

SEOKatalog zawiesza działalność na co najmniej rok

Producent SEOKatalogu przesłał wczoraj informację o dużych zmianach w jego projekcie. Do tej pory SEOKatalog był najbardziej rozpowszechnionym płatnym skryptem katalogu jaki kiedykolwiek powstał na polskim podwórku. Choć wydaję się, że czasy świetności katalogów bezpowrotnie minęły, to można zaobserwować popyt na katalogi bezanchorowe.