Archiwum kategorii: Artykuły

Google Medical Update

Google Medical Update w 10 europejskich krajach – wyniki badania

Google codziennie odpowiada na wiele pytań dotyczących zdrowia i informacji medycznych. Ludzie przyzwyczaili się do szukania tego typu informacji. W niniejszym artykule przedstawiono badanie, w ramach którego zbadano widoczność stron internetowych zawierających informacje zdrowotne i medyczne. Celem badania było ustalenie, dlaczego Google zmniejsza widoczność takich stron internetowych i jak można zmierzyć ten spadek. Od sierpnia 2018 r. Google bardziej rygorystycznie ocenia te strony internetowe, ponieważ mogą one potencjalnie wpływać na zdrowie ludzi. Ten rygor powszechnie znany jest pod nazwą Google Medic Update.

Pełne wyniki badania są dostępne w artykule:

Fragmenty opinii

Wykryto problemy ze znacznikami fragmentu opinii

W Google Search Console jest dostępny nowy raport w części Ulepszenia pod nazwą: Fragmenty opinii. Google może wskazać, że na stronie wystąpiły problemy ze znacznikami fragmentu opinii. Oznacza to, że te znaczniki mogą nie być wyświetlane w wyszukiwarce Google jako wyniki z elementami rozszerzonymi.

Festiwal SEO 2020 Katowice

Festiwal SEO odbędzie się 16 października 2020 roku ONLINE. To najważniejsza i największa konferencja branży SEO. Prelegenci pokazują interesujące studia przypadków, wymieniają się nowościami w marketingu w Google, prezentuj własne analizy i wyniki. To tu można spotkać kilkaset uczestników, którzy interesują się SEO.

DMCA lata 2012 do 2018

Usuwanie stron z Google i Bing za naruszenia praw autorskich

Obecnie wiele przedsiębiorstw technologicznych przetwarza ogromne ilości danych, które pochodzą od ich użytkowników. Można wymienić wyszukiwarki internetowe, sieci społecznościowe, firmy produkujące oprogramowanie, producenci urządzeń komputerowych i mobilnych czy producenci usług dostępnych w internecie. Te przedsiębiorstwa posiadają dane na temat swoich użytkowników. W zależności od tego, jakiego rodzaju świadczą usługę, to mogą posiadać dane o samym użytkowniku lub o jego aktywności w ramach korzystania z usług oferowanych przez przedsiębiorstwo.

Monitorowanie pozycji w Google – jak wykorzystać do tego Senuto?

Niektórzy z nas sami starają się poprawić ranking swojej strony internetowej w Google, inni zlecają takie działania freelancerom lub agencjom. Każdego jednak interesuje jedna rzecz: czy podejmowane działania przynoszą zamierzony skutek? Pozycje – to jest to, co w SEO musi zgadzać. Cel jest jeden – aby nasz serwis był widoczny w Google na jak najwyższych pozycjach na możliwie największą liczbę fraz. Dla osób, które zlecają pozycjonowanie agencjom najważniejszy będzie efekt. Osoby zajmujące się pozycjonowaniem zawodowo, do osiągnięcia celu będą z kolei potrzebowały pewnych wskazówek. Dla tych dwóch grup została stworzona platforma Senuto.