Każdy z nas ma w życiu jakieś cele, coś do czego dąży i chce osiągnąć. Myślę, że wszyscy wyznaczamy sobie kierunek, w którym chcemy zmierzać przez najbliższy czas naszego życia. Bez tego przecież nie wiedzielibyśmy co robić i pewnie chodzilibyśmy w kółko marnując cenne godziny. Jeśli jednak zastanowimy się nad tym co chcemy osiągnąć i uporczywie będziemy szli w tym kierunku radząc sobie z napotykanymi przeciwnościami losu to jesteśmy w stanie dogonić to co wcześniej sobie ustaliliśmy. Do tego wszystkiego trzeba jednak jasno ustalić co jest naszym priorytetem.
Archiwum kategorii: Porady
Google Analytics: Raport odbiorcy
Google Analytics jest innowacyjnym oraz potężnym narzędziem do analizy ruchu internetowego na stronie. Za jego pomocą możemy dowiedzieć się między innymi o tym ilu internautów i z jakiego źródła było na naszej stronie, ilu obecnie jest, jak się na niej zachowują, ile czasu na niej spędzają, z jakiego rodzaju urządzeń korzystają oraz wiele innych.
Google Analytics: Eksplorator użytkownika
Google Analytics jest podstawowym narzędziem do analizy statystyk internetowych, udostępnionym przez Google. Narzędzie pozwala między innymi na sprawdzenie, które ze stron są najczęściej odwiedzane przez użytkowników czy średni czas trwania sesji. System jest dostępny dla każdej osoby posiadającej konto w Google, jednak należy się liczyć z pewnymi ograniczeniami nałożonymi przez Google.
Google Analytics: Alerty niestandardowe
Ustawianie alertów standardowych i niestandardowych pozwala bez codziennego przyglądania się stronie pozostawać poinformowanym jeśli w ruchu na stronie wykryte zostaną jakiekolwiek anomalie. Działanie algorytmów i zaawansowanego silnika Google pozwala na szacowanie przyszłych zjawisk na podstawie przeszłości i zderzenie go z rzeczywistością . Estymacja jest tym dokładniejsza im więcej danych historycznych zaciągniemy do algorytmu, co przekłada się na zacieśnienie szacunków i dokładniejsze analizowanie, a tym samym prewencyjne działania z wyprzedzeniem i przygotowanie się na niecodzienne ewentualności.
Google Analytics: Dane demograficzne
Kim są użytkownicy odwiedzający stronę? W jakim są wieku? Jak prezentuje się rozkład płci w statystykach? Jak znaleźć odpowiednią grupę odbiorców?
Google Analytics: Zachowanie
Raport dotyczący zachowania użytkowników tworzony jest w celu pokazania, jak wielu użytkowników po raz pierwszy pojawiło się na stronie, a ilu na nią powróciło. Obrazuje także częstotliwości wizyt oraz poziom zaangażowania odwiedzających stronę.