Archiwa kategorii: Workshops

seo hangout on air

SEO Hangout X w Krakowie – konferencja dla specjalistów SEM

Wczoraj – 23 października odbyła się dziesiąta edycja SEO Hangout tym razem offline, czyli w sali wykładowej Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Organizatorami byli tradycyjnie Tomasz Stopka oraz Karol Dziedzic (brandman.pl). Spotkanie, dzięki zaproszeniu ciekawych prelegentów było mocno merytoryczne, a wiedza była przedstawiona w sposób przystępny nawet dla osób początkujących.

Marketing Festival

Marketing Festival ujawnił kolejnych mówców i ciekawe prelekcje

Przedstawiciele z 18 krajów, 50 nadesłanych studiów przypadków, które będą przedstawione w trakcie Festivalu oraz tylko ostatnich 120 biletów do kupienia. Oto obecne statystyki trzydniowej konferencji w Brnie, która zapowiada się na światowym poziomie. „Wraz z tymi liczbami odkrywamy nowych mówców”, mówi organizator Jindřich Fáborský: „Jednego z najciekawszych czeskich linkbuilderów Filipa Podstavcę, eksperta w modelach attribution Sandrę Camacho i amerykańskiego eksperta w dziedzinie affiliate i e-mailingu Briana Deana.”

Google Analytics User Conference

Google Analytics User Conference Poland & CEE 2014

25 września w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie będzie miała miejsce konferencja Google Analytics User Conference Poland & CEE. To druga edycja spotkania wszystkich osób, które korzystają z analityki internetowej aby poprawić skuteczność swojego biznesu, jak i swoich klientów. Google Analytics User Conference to także miejsce wymiany doświadczeń oraz doskonała okazja do zadania pytań twórcom Google Analytics.

Power of content marketing

Power of Content Marketing

21 maja w warszawskim teatrze Kamienica odbyła się konferencja mająca na celu przedstawienie siły dopasowanego i ciekawego contentu w nowoczesnym świecie oraz w pozyskiwaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Co ciekawe aspekt contentu jako narzędzia SEO nie był omawiany w sposób dogłębny, tylko jeden mówca poruszył tą tematykę, był to jeden z czterech prelegentów z zagranicy. W konferencji uczestniczyli polscy mówcy oraz Clemens Koob, Christian Graf-Simson, Laurens Mauquoi oraz Attila Dankowics.

smd2014

Relacja z Search Marketing Day 2014

To była już czwarta edycja Search Marketing Day, jednej z największych konferencji marketingu internetowego w Polsce. Po raz pierwszy odbyła się ona w Warszawie, co ze względu na dojazd było sporym atutem. Czy warto było w tym roku pojawić się SMD?