Jak Marketing Festival odniósł sukces nim się jeszcze rozpoczął?

Marketing Festival w Brnie, Czechy

Odpowiedź jest bardzo prosta. Na trzy tygodnie przed rozpoczęciem największej konferencji o marketingu internetowym, nie można już na nią kupić biletu. Wszystko zostało wyprzedane…. to świadczy o pewnym zakresie sukcesu.

Czy będzie tak dalej, okaże się zapewne w trakcie programu, natomiast z tego co widać, lista speakerów jest rzeczywiście imponująca i program zapewne sam się obroni.

Okazuję się również, że wiele osób z Polski nie zdążyło kupić biletu na Festival. Wygląda na to że już tak zostanie. Silesia SEM jako partner Marketing Festivalu w Polsce wydatnie pomogła w promocji tego wydarzenia w kraju. Dostałem wczoraj kilka zapytań o możliwość nabycia biletu mimo ich braku na stronie internetowej.

Napisałem prosto do organizatora, Jindricha, czy może zaoferować jeszcze jakieś miejsca. Odpowiedź, której mi udzielił jest zaskakująca, cytuję w oryginale:

Uffff… I will let you know during the day. The situation is crazy, we are truly fully booked including all reserve seats.

Z tego co wiem to jedynymi pewniakami z Polski są koledzy z MaxRoya, natomiast nie znam nikogo osobiście, kto by zdążył kupić bilet, a niestety wielu kolegów się spóźniło. Na ten moment pozostaje wykupienie dostępu video do materiałów z konferencji w cenie 20Euro. Informacja jest na stronie konferencji.

Swoją drogą ten przykład pokazuje, że można przygotować branżową konferencję, która będzie wypełniona po brzegi uczestnikami, a mnóstwo innych osób będzie żałowało, że nie zdążyło kupić biletu. Sukcesu upatruję tutaj w bardzo przyzwoitej cenie za 2 dni konferencji, porównywaj z ceną za Google Analytics Summit, w którym uczestniczyło około 650 osób z samej Polski oraz w bardzo dobrym doborze prelegentów, którzy reprezentują różne dziedziny marketingu internetowego.

Ja osobiście swój bilet mam. Postaram się przygotować relację z całego przebiegu konferencji oraz zobaczę jaka będzie dostępność materiałów. Komu się udało kupić bilet i jedzie do Brna?


Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.
The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom.

3 przemyślenia nt. „Jak Marketing Festival odniósł sukces nim się jeszcze rozpoczął?

  1. Organizatorom pozostaje pogratulować takiej popularności, szczególnie, że to chyba pierwsza edycja tej imprezy. Czekamy zatem na Twoją relację z Czech! 🙂

  2. Jak na mój gust robi się lekka bańka na rynku reklamy internetowej, a może się mylę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *