Marketing Festival 2013 – Brno, 22-23 listopad w Czechach

Marketing Festival w Brnie, Czechy

Nasi południowi sąsiedzi przygotowują międzynarodowy Marketing Festival, którego głównymi tematami będą: SEO, analityka internetowa, linki sponsorowane, inbound marketing, reklama internetowa oraz marketing internetowy. Będzie to pierwsza, na taką skalę organizowana konferencja marketingu online w Czechach w Brnie.

W dniach 22 i 23 listopada, stolica Moraw będzie gościć ponad 1000 uczestników, którzy przyjadą na największą konferencję o marketingu internetowym w Centralnej Europie. Jak informują organizatorzy oraz spoglądając na listę potwierdzonych prelegentów będzie to konferencja, którą można porównać do największych, międzynarodowych konferencji.

Uczestnicy Marketing Festivalu będą mogli wysłuchać wszystkich prezentacji w Teatrze Janacek w Brnie. Ta niezwykła forma organizowania konferencji pozwala zgromadzić ponad 1000 uczestników w jednym miejscu. Uczestnicy będą mogli wziąć udział nie tylko w programie konferencji, ale także w warsztatach nastawionych na praktyczne rozwiązania oraz programie imprez wieczornych. Start sprzedaży biletów rozpoczyna się w poniedziałek, 2 września o godzinie 10:00 na stronie festiwalu: www.marketingfestival.cz.

Oprócz prelegentów z Czech, pojawią się znane osoby zajmujące się marketingiem internetowym z USA, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Niemiec. Poza ścieżką merytoryczną, będzie można wziąć udział w programie muzycznym i artystycznym (dwa afterparty z zespołami muzycznymi i Dj’ami). Organizator Festivalu, Jindřich Fáborský, tłumaczy, że „w trakcie festiwalu chcą jednocześnie edukować i zapewnić niezapomniane wrażenia w jednym czasie.”

Organizatorem Marketing Festivaul jest Jindřich Fáborský. Przeglądając jego dotychczasowe przedsięwzięcia, można zauważyć, że od kilku lat aktywnie działa w Czechach na rzecz marketingu internetowego. Właściwie przeglądając jego profil, mam czeskie deja vu. Jindřich Fáborský to m.in. wykładowca akademicki, który prowadzi projekt JsmeMarketing na Uniwersytecie Palackiego w Ołomuńcu oraz wcześniej już organizował podobne przedsięwzięcie jak teraz pt. Internet Marketing 2013.

Jindřich Fáborský przez ostatnie pół roku zapraszał prelegentów na Marketing Festival z całego świata. Odwiedzał różne konferencje, m.in. MozCon, aby zaprosić najjaśniejsze gwiazdy marketingu internetowego. Wśród potwierdzonych speakerów jest +Cyrus Shepard, który będzie oficjalnie reprezentował Moz (wcześniej SEOmoz), a sam jest znanym blogerem i specjalistą SEO. Łącznie ma być 22 prelegentów w trakcie dwóch dni Festivalu. Do tej pory znana jest publicznie połowa z nich, a sylwetki są opisane na stronie Festivalu.

Głównymi tematami konferencji będą SEO, analityka internetowa, inbound marketing, social marketing i linki sponsorowane. Główny cel konferencji to przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy, którą będą w stanie sami wdrożyć w swojej firmie lub u klienta. Konferencję można porównać do organizowanego w tym roku w Poznaniu Search Marketing Day. Maxroy, organizator konferencji, również zapewnił salę która mogą pomieścić ok. 2000 osób oraz program wieczornych imprez. Cena Marketing Festivalu jest również podobna do SMD, bowiem w tym momencie udział wynosi 145Euro (ok. 615 złotych + VAT). Jednak warto zauważyć, że obejmuje to 2 dni konferencji, 2x after party i 10 różnych warsztatów.

Organizowany Festival przypomina także rozmachem i zaangażowaniem konferencję BrightonSEO organizowaną w Wielkiej Brytanii. Niestety w tym roku nie udało mi się dostać biletu, wszystkie darmowe wejściówki w liczbie 1100 sztuk rozeszły się w 18 minut. Uważam, że warto się wybrać na Marketing Festival, podejrzewam, że będzie można spotkać sporo osób z Polski. Odległość z Katowic jest nieduża. Można całą trasę pokonać autostradą i jest bliżej niż do Warszawy czy Poznania. Ja z pewnością się wybieram. Jedzie ktoś jeszcze?


Masz problem? Potrzebujesz fachowej obsługi z zakresu SEM/SEO ? Skontaktuj się z nami, już dziś! Napisz na kontakt@silesiasem.pl

Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.

The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom.

Ostatnie wpisy Artur Strzelecki (zobacz wszystkie)