Marketing Festival 2013 – Brno, 22-23 listopad w Czechach

Marketing Festival w Brnie, Czechy

Nasi południowi sąsiedzi przygotowują międzynarodowy Marketing Festival, którego głównymi tematami będą: SEO, analityka internetowa, linki sponsorowane, inbound marketing, reklama internetowa oraz marketing internetowy. Będzie to pierwsza, na taką skalę organizowana konferencja marketingu online w Czechach w Brnie.

W dniach 22 i 23 listopada, stolica Moraw będzie gościć ponad 1000 uczestników, którzy przyjadą na największą konferencję o marketingu internetowym w Centralnej Europie. Jak informują organizatorzy oraz spoglądając na listę potwierdzonych prelegentów będzie to konferencja, którą można porównać do największych, międzynarodowych konferencji.

Festiwal SEO 2017 Katowice

Uczestnicy Marketing Festivalu będą mogli wysłuchać wszystkich prezentacji w Teatrze Janacek w Brnie. Ta niezwykła forma organizowania konferencji pozwala zgromadzić ponad 1000 uczestników w jednym miejscu. Uczestnicy będą mogli wziąć udział nie tylko w programie konferencji, ale także w warsztatach nastawionych na praktyczne rozwiązania oraz programie imprez wieczornych. Start sprzedaży biletów rozpoczyna się w poniedziałek, 2 września o godzinie 10:00 na stronie festiwalu: www.marketingfestival.cz.

Oprócz prelegentów z Czech, pojawią się znane osoby zajmujące się marketingiem internetowym z USA, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Niemiec. Poza ścieżką merytoryczną, będzie można wziąć udział w programie muzycznym i artystycznym (dwa afterparty z zespołami muzycznymi i Dj’ami). Organizator Festivalu, Jindřich Fáborský, tłumaczy, że „w trakcie festiwalu chcą jednocześnie edukować i zapewnić niezapomniane wrażenia w jednym czasie.”

Organizatorem Marketing Festivaul jest Jindřich Fáborský. Przeglądając jego dotychczasowe przedsięwzięcia, można zauważyć, że od kilku lat aktywnie działa w Czechach na rzecz marketingu internetowego. Właściwie przeglądając jego profil, mam czeskie deja vu. Jindřich Fáborský to m.in. wykładowca akademicki, który prowadzi projekt JsmeMarketing na Uniwersytecie Palackiego w Ołomuńcu oraz wcześniej już organizował podobne przedsięwzięcie jak teraz pt. Internet Marketing 2013.

Jindřich Fáborský przez ostatnie pół roku zapraszał prelegentów na Marketing Festival z całego świata. Odwiedzał różne konferencje, m.in. MozCon, aby zaprosić najjaśniejsze gwiazdy marketingu internetowego. Wśród potwierdzonych speakerów jest +Cyrus Shepard, który będzie oficjalnie reprezentował Moz (wcześniej SEOmoz), a sam jest znanym blogerem i specjalistą SEO. Łącznie ma być 22 prelegentów w trakcie dwóch dni Festivalu. Do tej pory znana jest publicznie połowa z nich, a sylwetki są opisane na stronie Festivalu.

Głównymi tematami konferencji będą SEO, analityka internetowa, inbound marketing, social marketing i linki sponsorowane. Główny cel konferencji to przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy, którą będą w stanie sami wdrożyć w swojej firmie lub u klienta. Konferencję można porównać do organizowanego w tym roku w Poznaniu Search Marketing Day. Maxroy, organizator konferencji, również zapewnił salę która mogą pomieścić ok. 2000 osób oraz program wieczornych imprez. Cena Marketing Festivalu jest również podobna do SMD, bowiem w tym momencie udział wynosi 145Euro (ok. 615 złotych + VAT). Jednak warto zauważyć, że obejmuje to 2 dni konferencji, 2x after party i 10 różnych warsztatów.

Organizowany Festival przypomina także rozmachem i zaangażowaniem konferencję BrightonSEO organizowaną w Wielkiej Brytanii. Niestety w tym roku nie udało mi się dostać biletu, wszystkie darmowe wejściówki w liczbie 1100 sztuk rozeszły się w 18 minut. Uważam, że warto się wybrać na Marketing Festival, podejrzewam, że będzie można spotkać sporo osób z Polski. Odległość z Katowic jest nieduża. Można całą trasę pokonać autostradą i jest bliżej niż do Warszawy czy Poznania. Ja z pewnością się wybieram. Jedzie ktoś jeszcze?


Masz problem? Potrzebujesz fachowej obsługi z zakresu SEM/SEO ? Skontaktuj się z nami, już dziś! Napisz na kontakt@silesiasem.pl

Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.

The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom.

Ostatnie wpisy Artur Strzelecki (zobacz wszystkie)