Archiwum kategorii: Artykuły

Raport SEO 2019 dla E-commerce

Roczny raport liderów e-commerce w Google

Coroczny raport liderów e-commerce w rożnych branżach został przygotowany przez zespół Mayko. Znajdziecie w nim odpowiedzi na pytania: Który sklep internetowy pojawia się na pierwszej stronie Google? Jaki przyciąga ruch z największej ilości słów kluczowych? Jakie sklepy internetowe w Polsce są najczęściej odwiedzane?

Google Medical Update

Google Medical Update w 10 europejskich krajach – wyniki badania

Google codziennie odpowiada na wiele pytań dotyczących zdrowia i informacji medycznych. Ludzie przyzwyczaili się do szukania tego typu informacji. W niniejszym artykule przedstawiono badanie, w ramach którego zbadano widoczność stron internetowych zawierających informacje zdrowotne i medyczne. Celem badania było ustalenie, dlaczego Google zmniejsza widoczność takich stron internetowych i jak można zmierzyć ten spadek. Od sierpnia 2018 r. Google bardziej rygorystycznie ocenia te strony internetowe, ponieważ mogą one potencjalnie wpływać na zdrowie ludzi. Ten rygor powszechnie znany jest pod nazwą Google Medic Update.

Pełne wyniki badania są dostępne w artykule:

Fragmenty opinii

Wykryto problemy ze znacznikami fragmentu opinii

W Google Search Console jest dostępny nowy raport w części Ulepszenia pod nazwą: Fragmenty opinii. Google może wskazać, że na stronie wystąpiły problemy ze znacznikami fragmentu opinii. Oznacza to, że te znaczniki mogą nie być wyświetlane w wyszukiwarce Google jako wyniki z elementami rozszerzonymi.

DMCA lata 2012 do 2018

Usuwanie stron z Google i Bing za naruszenia praw autorskich

Obecnie wiele przedsiębiorstw technologicznych przetwarza ogromne ilości danych, które pochodzą od ich użytkowników. Można wymienić wyszukiwarki internetowe, sieci społecznościowe, firmy produkujące oprogramowanie, producenci urządzeń komputerowych i mobilnych czy producenci usług dostępnych w internecie. Te przedsiębiorstwa posiadają dane na temat swoich użytkowników. W zależności od tego, jakiego rodzaju świadczą usługę, to mogą posiadać dane o samym użytkowniku lub o jego aktywności w ramach korzystania z usług oferowanych przez przedsiębiorstwo.