O tym, jak ważne funkcje pełnią w sklepie internetowym opisy produktów, nie trzeba już chyba nikogo przekonywać. To one stanowią główne źródło informacji o danym przedmiocie, nakłaniają (bądź wprost przeciwnie) do zakupu, wspierają SEO lub ciągną stronę w dół w wynikach wyszukiwania… Są istotne i nie warto lekceważyć ich znaczenia. I choć właściciele sklepów internetowych coraz lepiej zdają sobie z tego sprawę, wielu z nich w dalszym ciągu nad opisami nie pracuje. Dlaczego?
Archiwum kategorii: Porady
Przyjazne adresy URL – 10 przykazań SEOwca
Interesującą infografikę opublikował Paweł Gontarek z sobą w roli głównej. Infografika przedstawia dziesięć informacji, na które należy zwrócić uwagę tworząc adresy URL.
Spamowy ruch z odesłań w Google Analytics #PimpMyAnalytics
U wielu klientów coraz częściej (przynajmniej w Q3 i Q4 2014) spotykam się z rosnącą ilością wejść z odesłań, które generują bardzo dużą ilość ruchu, a słabe zaangażowanie na stronie. O konwersji nie wspominając.
Skrypt śledzący kopiowanie treści strony w Google Analytics
Chcesz się dowiedzieć czy i ile treści ze strony internetowej jest kopiowanych przez jej czytelników. Dzięki połączeniu jQuery i zdarzeń Google Analytics, możliwe jest śledzenie każdej osoby, która kopiuje treści ze strony internetowej. Dowiesz się skąd kopiowała, co dokładnie i ile tego było.
Odpicuj swojego Analyticsa – zrozumieć odesłania z Facebooka
Znów picujemy Wasze konta Google Analytics. Zrozumieć odesłania z Facebooka czyli następny wpis z serii #PimpMyAnalytics. Dziś trzeci odcinek z serii i kolejna garść wskazówek poniżej.
Odpicuj swojego Analyticsa – adresy URL i filtry
Dalej picujemy Wasze konta Google Analytics. Projekt #PimpMyAnalytics. Dziś drugi odcinek z serii Odpicuj swojego Analyticsa. Kolejna garść wskazówek poniżej.