W trakcie jednej z konsultacji prowadzonych dla klienta, w której sprawdzałem konsolidację NAPów zauważyłem nietypowe przekierowanie. Niczym podejrzanym się nie objawiało, ale przeczucie mnie nie myliło, to nie było zwykłe 301.
Archiwum kategorii: Porady
7 grzechów głównych popełnianych przy wdrożeniach Google Tag Managera #PimpMyAnalytics
Dla tych, którzy korzystają z Google Tag Managera listuję 7 głównych grzechów, które spotkały MOJEGO KOLEGĘ 😉 przy wdrożeniach GTM. Odcinek szósty serii Odpicuj swojego Analyticsa.
Jak zniszczyć instalację Google Analytics? #PimpMyAnalytics
Wielu z nas na co dzień korzysta z Google Analytics. Oto dwie garści czynników, które sprawiają, że dane w Google Analytics przestają mieć sens. Dziś piąty odcinek z serii Odpicuj swojego Analyticsa.
10 rekomendacji optymalizacji dla sklepów internetowych
Poniżej znajdziecie 10 moich rekomendacji dla sklepów internetowych, które z pewnością zwiększą nie tylko sprawność i widoczność sklepu, ale także podniosą w nim sprzedaż.
3 techniki tworzenia opisów produktów – kiedy i jak je zastosować? Część III: DIPADA
W trzeciej i ostatniej części poradnika opowiem co nieco o jednej z bardziej rozbudowanych technik sprzedażowych. Jej akronim to DIPADA. To model znany głównie specjalistom ds. sprzedaży bezpośredniej, ale można go także z powodzeniem zastosować, tworząc opisy produktów.
3 techniki tworzenia opisów produktów – kiedy i jak je zastosować? Część II: AIDA
Ostatnio napisałam parę słów o najbardziej podstawowej technice sprzedaży – SLB – do zastosowania podczas tworzenia opisów produktów. Dziś na tapecie mamy natomiast bardziej złożony, lecz równie dobrze znany model – AIDA.