Archiwum kategorii: Spotkania

Przemek Sztal i Paweł Rabinek

SEO dla witryn o zasięgu globalnym – Tips & Tricks

Prezentacja „SEO dla witryn o zasięgu globalnym – Tips & Tricks” miała na celu pokazanie w pigułce czym charakteryzuje się współpraca z klientami korporacyjnymi oraz działania SEO dla witryn o zasięgu globalnym. Przedstawił ją Przemek Sztal z Performance Media. Tematem przewodnim były ograniczenia jakie pojawiają się przy takiej współpracy, ale także sposoby rozwiązywania wybranych problemów.

Rafał Kuśnierczyk

Co to są naturalne linki i jak je zdobywać? Co zrobi Google, aby dopaść Twoją stronę i jak się przed tym bronić?

„Kiedy spadają akcje Google wiedz, że będzie update.” – w ten oto przezabawny sposób na jednej z prezentacji w Katowicach zobaczyliśmy ciekawe podejście do tworzenia linków i dbania o to by Google ich nie znalazło. Pod koniec prezentacji Rafał wspomniał o „systemie” i pokazał kilka slajdów, natomiast w poniższym wywiadzie przeczytacie jak działa system i jakie posiada możliwości.

Festiwal SEO 2014

Festiwal SEO 2014 Katowice

Festiwal SEO to największe w kraju spotkanie specjalistów SEO, na które składają się prezentacje oglądane na wielkim ekranie oraz nawiązanie kontaktów w branży i wymiana własnych doświadczeń. Festiwal SEO 2014 będzie miał miejsce 30 maja.

Silesia SEM #9

Automatyzacja i optymalizacja zadań w SEO – kilka przykładów

Automatyzujmy i optymalizujmy, w ten sposób można podsumować 9 spotkanie Silesia SEM w Katowicach. Zanotowaliśmy nową najwyższą liczbę osób z branży, które po południu pojawiły się w Katowicach i wysłuchały 5 prezentacji. Nie informowałem przed ani nie zapeszałem, a teraz mogę powiedzieć, że było to pierwsze spotkanie, gdzie w zdominowanej przez płeć męską branży wystąpiła na scenie kobieta.

Karol Dziedzic

„Dobry, zły i brzydki” jakie linki są wartościowe w erze post pingwin?

Linki, które należy zdobywać w erze post pingwin, zaliczają się wyłącznie do kategorii dobrych linków. Jaki to jest dobry link? Jaki link będzie zły, a który będzie brzydki? Dobry link to link naturalny, a takiego bardzo trudno zdobyć. Zdaniem Karola, zdobycie takiego linka prawie graniczy z cudem ponieważ Google uważa, że linki są nienaturalne gdy zajdzie chociaż jeden z niżej podanych czterech warunków