Prezentacja „SEO dla witryn o zasięgu globalnym – Tips & Tricks” miała na celu pokazanie w pigułce czym charakteryzuje się współpraca z klientami korporacyjnymi oraz działania SEO dla witryn o zasięgu globalnym. Przedstawił ją Przemek Sztal z Performance Media. Tematem przewodnim były ograniczenia jakie pojawiają się przy takiej współpracy, ale także sposoby rozwiązywania wybranych problemów.
Archiwum kategorii: Spotkania
Co to są naturalne linki i jak je zdobywać? Co zrobi Google, aby dopaść Twoją stronę i jak się przed tym bronić?
„Kiedy spadają akcje Google wiedz, że będzie update.” – w ten oto przezabawny sposób na jednej z prezentacji w Katowicach zobaczyliśmy ciekawe podejście do tworzenia linków i dbania o to by Google ich nie znalazło. Pod koniec prezentacji Rafał wspomniał o „systemie” i pokazał kilka slajdów, natomiast w poniższym wywiadzie przeczytacie jak działa system i jakie posiada możliwości.
Festiwal SEO 2014 Katowice
Festiwal SEO to największe w kraju spotkanie specjalistów SEO, na które składają się prezentacje oglądane na wielkim ekranie oraz nawiązanie kontaktów w branży i wymiana własnych doświadczeń. Festiwal SEO 2014 będzie miał miejsce 30 maja.
Automatyzacja i optymalizacja zadań w SEO – kilka przykładów
Automatyzujmy i optymalizujmy, w ten sposób można podsumować 9 spotkanie Silesia SEM w Katowicach. Zanotowaliśmy nową najwyższą liczbę osób z branży, które po południu pojawiły się w Katowicach i wysłuchały 5 prezentacji. Nie informowałem przed ani nie zapeszałem, a teraz mogę powiedzieć, że było to pierwsze spotkanie, gdzie w zdominowanej przez płeć męską branży wystąpiła na scenie kobieta.
Link Building bez powiadomień i filtrów – gdzie i jak szukać linków?
Każdy, kto zajmuje się zdobywaniem linków do stron internetowych, chciałby aby pozyskane linki były wartościowe dla strony. Co to jest wartościowy link? To taki link, który pochodzi ze strony mającej zaufanie od Google, przenosi za sobą ruch użytkowników oraz jest zorientowany tematycznie. Radek pokazał metodę, która pozwala znaleźć takie miejsca.
„Dobry, zły i brzydki” jakie linki są wartościowe w erze post pingwin?
Linki, które należy zdobywać w erze post pingwin, zaliczają się wyłącznie do kategorii dobrych linków. Jaki to jest dobry link? Jaki link będzie zły, a który będzie brzydki? Dobry link to link naturalny, a takiego bardzo trudno zdobyć. Zdaniem Karola, zdobycie takiego linka prawie graniczy z cudem ponieważ Google uważa, że linki są nienaturalne gdy zajdzie chociaż jeden z niżej podanych czterech warunków