Przez lata w Google pojawiło się wiele możliwości, dzięki którym można podkreślić zawartość strony w wynikach wyszukiwania. Google nazywało te rozwiązania na kilka sposobów jak rich snippets (fragmenty sformatowane lub fragmenty rozszerzone), rich cards (karty rozszerzone) lub enriched results (wyniki wzbogacone). Od tej pory w dokumentacji Google wszytko będzie nazywane Rich results (elementy rozszerzone).
Archiwum kategorii: Artykuły
Pozycjonowanie stron bukmacherskich już legalne w Polsce
Zapewne wielu pamięta jak do niedawna Urząd Celny ścigał za wspieranie portali promujących treści bukmacherskie. Zazwyczaj na celowniki Urzędu byli pośrednicy, którzy żyli z afiliacji bukmacherskiej. Okazuje się, że ostatnie zmiany przyniosły odwilż w tym zakresie.
Kilka słów o problemach na płaszczyźnie Klient vs Dom Mediowy / Agencja SEO
Relacje między działem SEO, a klientami bywają…co tu dużo mówić różne;) Wynika to z wielu czynników, na które sami klienci nie zawsze mają wpływ. Spróbujmy scharakteryzować najbardziej zauważalne z nich, ale będzie to wierzchołek góry lodowej, bo wraz z każdym nowym klientem lista potencjalnych problemów może rosnąć.
Badanie E-commerce w Europie w 100 sklepach z 13 państw
W połowie 2017 roku zespół ShopAlike przeprowadził badanie wśród 100 sklepów partnerskich z 13 państw w Europie. Zapytał ich zdanie na temat obecnego stanu rynku e-commerce we własnym kraju, jego główne trendy i szanse rozwoju. Sprawdźmy jakie są wyniki badania.
Google zmienia geolokalizację wyników – lokalne IP zamiast domeny krajowej
Zaobserwowałem nietypowe pomiary pozycji wyników mierzone za pomocą mojego monitora pozycji. Polskie słowa kluczowe wprowadzane do polskiego google.pl zostały sprawdzone we francuskiej albo niemieckiej wersji Google. Okazuje się, że wczoraj, 27 października 2017, Google zmieniło strategię zwracania wyników wyszukiwania. Jeśli korzystasz z monitora pozycji i proxy rozsianych po całym świecie, to będzie to Ciebie dotyczyć.
Majestic pokazuje dane o linkach wychodzących
Dzisiaj Majestic wprowadził 3 nowe informacje wyświetlane obok informacji o linkach przychodzących. Są to (1)Liczba linków wychodzących ze strony która linkuje, (2)Tytuł strony z której pochodzi link, (3)Język strony z której pochodzi link.