Na początku 2017 roku Chrome w wersji 56 zaczął wyświetlać ostrzeżenia o braku zabezpieczonej strony protokołem HTTPS dla witryn internetowych, które miały na stronie pole z danymi do logowania. Za tym krokiem podążyły kolejne przeglądarki internetowe. Obecnie Google zwiększa swoje restrykcje i brak zabezpieczeń będzie także dotyczył formularzy kontaktowych, w których użytkownicy podają swoje informacje.
Archiwum kategorii: Artykuły
Direct Answers – jak uzyskać tabelkę z bezpośrednim wynikiem?
Direct Answers to potoczna nazwa wyniku wyszukiwania, który zawiera bezpośrednią odpowiedź na wprowadzone do wyszukiwarki pytania. Oprócz tradycyjnego akapitu z tekstem oraz miniaturą zdjęcia, od jakiegoś czasu można zaobserwować wynik w postaci tabeli z informacjami.
Dlaczego należy używać danych w kampaniach?
Szybko rośnie znaczenie danych w marketingu. Według badań przeprowadzonych przez Netsprint tylko 7% marketerów jeszcze nie korzystało z danych. Dane o zachowaniach internautów są używane zarówno w kampaniach nastawionych na konwersję, jak i budujących zasięg i wizerunek – to wnioski z pierwszego w Polsce badania nad wykorzystaniem profili użytkowników w marketingu internetowym.
Grzywna w wysokości 2,42 mld euro dla Google za praktyki monopolistyczne
Komisja Europejska nakłada na Google karę w wysokości 2,42 mld euro za złamanie przepisów unijnego prawa o ochronie konkurencji. Google nadużywało swojej pozycji dominującej jako wyszukiwarka internetowa poprzez bezprawne faworyzowanie własnej porównywarki cenowej.
SeoStation – recenzja systemu do monitorowania pozycji w Google
SeoStation to narzędzie do monitorowania pozycji, które na polskim rynku działa już kilka lat. W tym czasie zyskało opinię rozwiniętego systemu, do którego dodawane jest wiele nowych funkcji, a niedawno wyposażono go w nową szatę graficzną.
„Content Marketing” Tomasz Stopka – recenzja książki
W marcu 2017 nakładem wydawnictwa Poltext została wydana książka autorstwa Tomasza Stopki, pt: „Content Marketing. Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj – sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści”