Jeśli zaczynasz czytać blogowy tekst to tylko z jednego powodu – jego nagłówek brzmi intrygująco. Tytuł, jakim rozpoczynasz swój artykuł, to czasem Twoja jedyna szansa, aby przykuć uwagę czytelnika. Pierwszą sprawą, która dotrze do świadomości czytelników, jest obecność Twojego bloga w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google’a
Archiwum kategorii: Porady
30 raportów niestandardowych Google Analytics (Made in Poland)
W tym dokumencie znajduje się 30 niestandardowych raportów Google Analytics. Każdy raport posiada swój opis oraz przykładowe wycinki ekranu z wykresami. Każdy raport można skopiować do własnego konta Google Analytics przy użyciu zamieszczonych linków do szablonu z raportem.
e-PR dla startupów – 7 praktycznych porad
Dla nowo powstałych biznesów działania z zakresu PR są niezwykle ciężkie w implementacji. Firmy/projektu nikt jeszcze nie zna, relacje z dziennikarzami/blogerami nie są nawiązane, budżet jest zbyt mały, by móc pozwolić sobie na zatrudnienie w tym celu profesjonalnej agencji… A dobry PR jest na wagę złota! Trzeba zatem jakoś sobie radzić. Od czego więc zacząć i jak w ogóle podejść do tego tematu? Oto kilka wskazówek, które powinieneś wziąć pod uwagę.
Content marketing dla „trudnych” marek
„W mojej branży nie mam szans na stworzenie interesujących treści, bo sprzedaję śrubki/ubezpieczenia/klimatyzacje/rury/kostki toaletowe… To nie jest porywająca tematyka.” Też tak mówisz? To zrób wszystko, by jednak porwała tłumy. Sama niezwykle często słyszę te słowa od przedsiębiorców, z którymi rozmawiam. A tak naprawdę nie ma takiej branży, która z definicji jest „nudna” i kropka. I choć czasem jest to zadanie dość trudne, ciekawą strategię content marketingową może mieć każda firma.
Jak usprawnić zarządzanie wieloma blogami?
Załóżmy, że jesteś blogerem prowadzącym jednocześnie kilka blogów opartych na Wordpressie. Już samo poszukiwanie pomysłów na ciekawe i kreatywne artykuły zajmuje wiele czasu, nie mówiąc o ich zredagowaniu czy dodaniu. Do tego dochodzi jeszcze konieczność stałego nadzorowania blogów: wprowadzanie aktualizacji, moderowanie komentarzy, itp. Jasne, da się wszystko rozplanować w taki sposób, by zminimalizować poświęcany na te działania czas. Ale po co sobie utrudniać, jeśli istnieją skuteczne narzędzia, pozwalające na usprawnienie zarządzania wieloma blogami jednocześnie?
42 panele informacyjne Google Analytics (Made in Poland)
W tym dokumencie znajdują się zebrane 42 indywidualne panele Google Analytics. Każdy panel posiada swój opis oraz przykładowe wycinki ekranu z widgetami. Każdy z nich można skopiować do własnego konta Google Analytics przy użyciu zamieszczonych linków do szablonu z panelem.