Search Marketing Day 2014 – czy warto się wybrać?

SMD

W przyszły wtorek odbędzie się konferencja Search Marketing Day w Warszawie. Będzie to już czwarta edycja tej konferencji. Organizatorem jest MaxROY z Poznania. W tym roku konferencja została przeniesiona do Warszawy, do której łatwiej jest dojechać z wielu miejsc Polski. Festiwal SEO 2017 Katowice Byłem do tej pory na wszystkich poprzednich konferencjach w Poznaniu i każdą z nich starałem się przybliżyć czytelnikom, którzy nie mogli uczestniczyć. Pierwsza edycja, moim zdaniem do tej pory najlepsza, odbyła się w 2011 roku. Chyba też zgromadziła wtedy największą liczbę uczestników, którzy przybyli do Starego Browaru.

Druga edycja, organizowana w roku 2012 także w Starym Browarze, już nie przebiła świetnością swojej poprzedniczki. Organizatorzy wyciągnęli wnioski i wprowadzili pewne zmiany w następnej, trzeciej edycji. Już miejscem konferencji nie był Stary Browar w Poznaniu, tylko Międzynarodowe Targi Poznańskie i chyba największa sala konferencyjna jaka istnieje w Polsce, „Sala Ziemi” mieszcząca ok. 2000 osób. Tylu uczestników nie przybyło, choć pewnie było to cichym marzeniem organizatorów.

MaxROY, znów wyciąga wnioski i zmienia pewne elementy w organizacji konferencji. Pierwsze trzy konferencje były ściśle przywiązane do Search Marketingu i Mediów Społecznościowych, z pierwszej konferencji nawet wypuścili DVD z całym programem. Wydaję się, że temat SEM/SEO i Social Mediów się w Polsce już wypłukał i sam w sobie nie jest na tyle atrakcyjny by zapełnić całą salę. Tematykę trzeba rozszerzyć i widać to w przygotowanym programie. Zagościły takie obszary jak Video, Native i Content Marketing, Conversion Rate Optimisation i osławione już Infografiki. Do tej pory konferencje miały zawsze dwie ścieżki, teraz będzie tylko jedna.

Choć czasem mocno ze sobą konkurujemy, np. przy organizowaniu szkoleń lub prowadzeniu strony o tematyce SEM (choć tu Sprawny Marketing nie jest już moją konkurencją) to mocno kibicuję przy organizacji SMD w 2014. Znam kilka osób, które będą tam występować i warto dla nich się wybrać i posłuchać o czym będą mówić.

Przede wszystkim Łukasz Żelezny, którego klasa, wiedza i doświadczenie wyprzedza wiele, co do tej pory znałem (będzie jeszcze wkrótce jego zaległa prezentacja z Festiwalu SEO w Katowicach). Razem z nim przyjedzie najbardziej polski Anglik, Sam Jones, którego również miałem przyjemność poznać w Brnie na Marketing Festiwalu. Na tym samym wydarzeniu była reprezentacja MaxROY i właśnie stamtąd ściągnęli kilka osób. M.in. Phil Nottingham, który jest ekspertem od Video Marketingu i jego optymalizacji. Polecam prezentację, którą przedstawił w Brnie w 30 minut a jest na niej ponad 190 slajdów.

Polskim akcentem będzie Maciej Lewiński. Choć słowo akcent nie jest na tyle pojemne. To będzie donośny głos, bo każdy kto widział Maćka w akcji wie, że jego wiedza i podejście do analityki internetowej jest niesamowite (jego zaległa prezentacja z Festiwalu SEO w Katowicach też będzie wkrótce). Ciekawy jestem też co powie Maciek Woźniak, który od ponad roku siedzi w temacie Infografik i podzieli się realnymi danymi z ich efektów.

Jeśli jednak, ktoś nie dotrze na SMD w tym roku, z różnych przyczyn, czy to urlopowych, czy innych, to będzie mógł zapoznać się z relacją jaka zostanie tutaj napisana. Niestety sam będę musiał z niej skorzystać, bowiem mimo najszczerszych chęci udziału w SMD, konferencja wstrzeliła się datą w mój urlop 🙁


Masz problem? Potrzebujesz fachowej obsługi z zakresu SEM/SEO ? Skontaktuj się z nami, już dziś! Napisz na kontakt@silesiasem.pl

Zapisz się do newslettera wypełniając pola poniżej. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami związanymi z Silesia SEM i informacjami o marketingu internetowym w sieci. Nie spamujemy.

Zostanie wysłany do Ciebie e-mail potwierdzający: przeczytaj zawarte w nim instrukcje, aby potwierdzić subskrypcję.

Twój email:

 Zapoznałem się z polityką prywatności.
The following two tabs change content below.

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *