Na początku września została wydana interesująca książka autorstwa Katarzyny Ryfki-Cygan pt. „Kobieta wkracza w e-commerce”. Czytałem już wiele książek na temat e-biznesu, ale ta przykuła moją uwagę szczególnie.
Archiwum kategorii: Artykuły
Najwięksi gracze w wynikach Google [INFOGRAFIKA]
Bazując na danych zebranych z systemu WebPozycja.pl przygotowali infografikę dotyczącą zmian jakim podlegały strony w wynikach Google.pl w II kwartale 2014 roku. Infografika jest zbudowana wokół tematu „Najwięksi gracze w wynikach Google”.
Aktualizacje Google. Panda, Pingwin, Koliber i Gołąb – jak prowadzić strony w trakcie ciągłych zmian algorytmu?
W najnowszym numerze magazynu Online Marketing Polska, który jest poświęcony tematowi SEO ukazał się artykuł mojego autorstwa, dotyczący głównych aktualizacji w algorytmie wyszukiwarki Google. Zapraszam do lektury: Aktualizacje Google. Panda, Pingwin, Koliber i Gołąb – jak prowadzić strony w trakcie ciągłych zmian algorytmu?
Błąd w GWT pozwala zweryfikować wygasłe domeny
Google coraz mocniej stawia na bezpieczeństwo Internetu. Kilka dni temu ogłoszono, że jednym z czynników rankingu Google będzie posiadanie certyfikatu SSL i obsługa stron po protokole https. Jednak czasem szewc bez butów chodzi, bowiem zabezpieczenia w narzędziach Google mają swoje luki. Wygląda na to, że odkryłem błąd w Narzędziach dla Webmasterów, który przyznaje dostęp do domen, które już wygasły. Nie liczę że ta informacja trafi na pierwsze strony zagranicznych stron o SEO, ale może ktoś się zainteresuje.
Adkontekst Audience Report pomaga zrozumieć użytkowników
Netsprint wprowadza na rynek nową usługę – Adkontekst Audience Report, czyli pogłębioną analizę charakterystyki użytkowników serwisów WWW. Jest to rozbudowany raport, który segmentuje internautów odwiedzających poszczególne domeny internetowe i dzięki temu pozwala planować skuteczniejsze kampanie marketingowe.
Gdzie najłatwiej robić zakupy mobilne?
Przyszłość handlu internetowego jest mobilna. Czy jako alternatywa dla komputerów stacjonarnych lub laptopów, czy jako „drugi ekran”, ponad 85 milionów Europejczyków korzysta ze swojego tabletu lub smartfona do przeglądania stron internetowych i zakupów w sieci. Tendencja ta przy tym wciąż rośnie.