Od dzisiaj oficjalnie w Google jest wyświetlana informacja o tym, witryna internetowa jest „wersji na komórki”. Ten snippet był już od pewnego czasu testowany i obserwowaliśmy jego różne formy: tekstowe i graficzne. Ponadto Google zaznacza, że będzie brać pod uwagę jako czynniki rankingowy, to czy witryna posiada wersję mobilną.
Archiwum kategorii: Artykuły
linkbird – oprogramowanie do zarządzania procesami SEO
linkbird to CRM dla branży SEO. Uwalnia od stosowania plików Excel lub arkuszy z Google Docs. Oferuje także monitorowanie obecności linków oraz tworzenie contentu. Pozwala zaplanować kampanie, wyszukać potencjalne strony i skontaktować się z ich właścicielem. Wspiera budowę własnej sieci kontaktów, pomaga wykonywać codzienne czynności w SEO, zarządza linkami, analizuje konkurencję i monitoruje ranking. Jednym słowem kombajn, którego brakowało na polskim rynku.
Jak uniknąć odszkodowania za zerwanie umowy o pozycjonowanie – precedens
Zakończyła się potyczka w Sądzie Okręgowym pomiędzy firmą SEO a klientem o zapłatę odszkodowania. Firma SEO zawarła z klientem umowę, na mocy której zobowiązała się do wykonywania usługi w postaci pozycjonowania wyrażeń kluczowych związanych z serwisem internetowym klienta. W sądzie żądała od klienta odszkodowania, które wynikało z zapisów umowy za wcześniejsze jej rozwiązanie, jednak przegrała sprawę.
Google ogranicza dostęp do stron z filmami, serialami i plikami
Wyszukiwarka Google walczy z pirackimi treściami nie tylko poprzez usuwanie ich ze swojego indeksu, ale także obniżając widoczność w wynikach wyszukiwania witryn internetowych, które często publikują treści naruszające prawa autorskie jako materiały video, muzykę oraz inne pliki.
Google Pingwin 3.0 przyczyny i wnioski dla webmasterów
Google Pingwin to nazwa własna aktualizacji algorytmu wyszukiwarki Google. Poprawka algorytmu pojawia się cyklicznie od ponad dwóch lat. Po ponad rocznej przerwie od ostatniej aktualizacji, kolejna wersja Pingwina 3.0 została wydana 18 października 2014 roku. Z wielu miejsc na całym świecie docierają informacje o sporych zmianach w wynikach wyszukiwania.
Netsprint uruchomił Spółdzielnię Danych, platformę wymiany danych o użytkownikach
Już ponad 18 mln internautów analizuje Spółdzielnia Danych – platforma, która zbiera dane o zachowaniach użytkowników z wielu serwisów internetowych, segmentuje je i udostępnia reklamodawcom. W efekcie przystąpienia do Spółdzielni wydawcy lepiej poznają swoich użytkowników i zwiększają przychody. Marketerzy zacierają ręce, bo to cenne dane do kampanii reklamowych.