Czy istnieje White Hat SEO i jak należy je rozumieć? Pozwoliłem sobie od razu odpowiedzieć na pytanie postawione w temacie wpisu. Stanowi ona wynik namysłu poczynionego w dalszej części wpisu. Ujawnienie wniosków już na początku ma na celu zrozumienie dokąd zmierzają moje rozważania.
Archiwum kategorii: Artykuły
Seo Done Right – relacja ze szkolenia u Góralewicza
Ilu klientów, tyle problemów. Ilu pozycjonerów, tyle strategii. Ile szkoleń, tyle przepisów na sukces. Ale wrocławskie „SEO DONE RIGHT” zorganizowane przez Elephante, to doświadczenie zupełnie różne od szkoleń SEO organizowanych dotąd w Polsce. Myślę, że może być ono jednym z wydarzeń szeroko dyskutowanych… i krytykowanych.
Wytyczne moderatorów Google na 2014 rok – 160 stron
Wyciekł dokument z wytycznymi dla moderatorów treści Google. Jest to ostatnia jego wersja na 2014 rok. Jeszcze go dobrze nie przejrzałem, ale już po pobieżnym czytaniu widzę, że zawiera wiele cennych wskazówek.
Krucjata Google w Polsce – Matt, John i Karolina
Tej nocy na Twitterze wypłynęło kilka informacji od Google na temat wczorajszej akcji przeprowadzonej na wielu stronach internetowych. W swoim pierwszym artykule na blogu Google Polska i prawie pierwszym Tweecie o tym (właściwie to drugi), Karolina Kruszyńska przekazała jak prosić o ponowne rozpatrzenie strony po nałożeniu na niej kary,a potem kary zostały rozesłane. Jest odzew wśród webmasterów. Jest potwierdzenie o tym „pozytywnym” kroku do Matta Cuttsa i Johna Muellera.
Największy i bezpieczny system wymiany linków na świecie
Zastanawiasz się czy i jak to jest możliwe, żeby system wymiany linków był bezpieczny? W dodatku jest to taki SWL, który jest ponad krajowy, tzn. użytkownicy tego systemu są z różnych państw i wkładają do niego swoje krajowe domeny? A jednak, jest taki system, ma się całkiem świetnie i notuje coraz lepsze wyniki.
Textbookers – recenzja portalu do zlecenia tekstów
Dobra treść nie jest kosztem. Jest inwestycją. Każdy, kto zajmuje się w Internecie tworzeniem stron internetowych, pozycjonowaniem, katalogowaniem, czy choćby blogowaniem, wie, że receptą na przyciągnięcie klientów lub czytelników jest zainteresowanie ich treścią strony internetowej. Interesującą, unikalną, zachęcającą do dalszej lektury. Nie każdy potrafi ją stworzyć, każdy jednak może zamówić jej napisanie. W portalu Textbookers.com.